تست آیین نامه رانندگی پایه سوم سال 1401

در شرایط عادی مانند مواقع بارندگی و یخبندان و سرما، کنترل و هدایت و توقف اتومبیل به کدام دلیل مشکل است؟ دلیل اهمیت بالای این مبحث در آزمون های رانندگی این است که رعایت نکردن حق تقدم در رانندگی میتواند باعث بروز تصادفات رانندگی شود و یکی از عواملی که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده است رعایت نکردن تقدم در رانندگی است. نکته حائز اهمیت اینست که حتما نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را قبل از آزمون تهیه نمایید و آن ها را مرور کنید. با توجه به موضوع با اهمیت فرهنگ رانندگی و ترافیک در سالهای اخیر بخشی با این عنوان به آیین نامه اضافه شده است. مربیان و افسران با تجربه ما مجموعه جامعی از سوالات را به همراه پاسخنامه در اختیار شما میگذارند. پس از آزمون ششم به وضوح متوجه خواهید شد که نکات سوالات تکراری است. چه مدت پس از قبولی در آزمون شهری، گواهینامه صادر میشود؟ که در آزمون تستی آیین نامه این صفحه هم از این نوع سوالات پر تکرار قرار گرفته است. ب. در گردش به چپ در رانندگی، مانند گردش به راست به فاصله و حق تقدم خودروهای اطراف توجه کنید، پس از زدن راهنمای چپ، وارد مسیر سمت چپ شوید و سپس با نهایت احتیاط به سمت چپ گردش نمایید و در مسیر وسط خیابان سمت چپ قرار بگیرید.

کسانی که متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی باشند می بایست حتما از دو آزمونی که برای داوطلبان برگزار می شود با موفقیت عبور کنند که این آزمون ها شامل آزمون آیین نامه و آزمون شهری می باشد. همه اینها سوالاتی است که ذهن متقاضیان دریافت گواهینامه و شرکت کنندگان آزمون گواهینامه را به خود مشغول کرده و به گونهای که قبولی در این آزمون به یکی از دغدغههای فکری فرد متقاضی تبدیل شده است. حتما پس از اینکه از راهنما استفاده کردید آن را خاموش کنید تا راننده های دیگر را دچار گمراهی نکنید، راهنما را تنها تا زمانی که گردش نکرده اید روشن بگذارید. همانطور که گفته شد این کار قوانین خود را دارد، به عنوان مثال در جاده های درون شهری لازم است که در فاصله صد متری تقاطع ها یا زمانی که قصد گردش و تغییر مسیر را دارید راهنما بزنید.

سوالات آیین نامه فنی باید منطبق با آخرین تغییرات آیین نامه باشد. پس از قبولی در دو مرحله آزمون آیین نامه رانندگی که نشانه از تسلط شما بر قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات فنی خودرو است، باید در آزمون شهر یا همان آزمون عملی رانندگی شرکت کرده و نمره حد نصاب قبولی را به دست آورید. در صورتی که قصد دارید سرویس مدارس باشید برای ماشینهایی با ظرفیت کمتر از ۱۵ نفر، در صورتی که قصد دارید رانندگی وانت را بر عهده بگیرید و بار جابجا کنید، در صورتی که راننده تاکسی میشوید و یا راننده آمبولانس یا ماشین آتش نشانی هستید، در این موارد لازم است که گواهی نامه پایه دوم داشته باشید. حداقل نمره قبولی در تست آزمون راهنمایی رانندگی ۱۴۰۱ برابر با 26 است.

شما با پرداخت کمترین هزینه میتوانید کاملترین پکیج نمونه سوالات آیین نامه و پی دی اف سوالات آئین نامه ۱۴۰۱ را دریافت کنید. بسیاری از متقاضیان گواهینامه تصور میکنند که آزمون آئین نامه بسیار دشوار است؛ در صورتیکه اینگونه نیست و با داشتن منبع مناسب مانند نمونه سوالات آیین نامه میتوانند در همان بار اول در این آزمون قبول شوند. May 14, 2020 – دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب pdf . بسته طلایی سوالات آیین نامه اصلی 1401 مناسب گواهینامه پایه دو و پایه سوم جمع آوری شده از کارتکس های اصلی سوالات ایین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی با جواب pdf.

برای پارک کردن به شکل عمودی، افقی یا مورب و همچنین خارج شدن از میدان و یا سبقت گرقتن لازم است که راهنما ی راست را بزنید. این مسئله به آن معنا است که اگر شما در آزمون آیین نامه مردود شوید، برای هر بار رد شدن هزینه های شرکت در کلاس آموزش رانندگی برای تان افزایش پیدا می کند. در صورتی که موفق به دریافت نمره قبولی نشوید و در غیر این صورت باید دوباره در هفته های آینده به صورت مجدد در امتحان آیین نامه راهنمایی رانندگی شرکت کنند. به این دلیل در صورتی که فیلتر ها خراب باشند و یا بیش از حد کثیف باشند، نمیتوانند کار خود را به خوبی انجام شود و باعث آسیب رسیدن به موتور خودرو خواهند شد. همانطور که میدانید زمان این آزمون بسیار کم است و برای پاسخ دادن به هر سؤال زمان بسیار محدودی در دست دارید، استفاده از این نمونه سوالات سبب می شود که سرعت عمل ببش تری داشته باشید و بتوانید به سوالات بیش تری در مدت زمان کم پاسخ دهید. شما باید بر روی نکات آیین نامه خصوصا در بخشهای اختصاصی پایه دو تسلط حداکثری داشته باشید. تابلو رعایت حق تقدم، در صورتی که تقاطع فاقد چراغ باشد و تنها با استفاده از تابلو حقد تقدم مسیر مشخص شده باشد، در ابتدا باید خودروهایی که بر سر راه آنها تابلو رعایت حق تقدم وجود ندارد عبور کنند و سپس خودرو هایی که مسیر آنها تابلو ندارد.

در صورتی که می توان در کمتر از یک روز و حتی بدون خواندن یک صفحه از کتاب در همان دفعه اول آزمون آیین نامه را با کامیابی پشت سر گذاشت. در واقع پیش از انتشار تیم تخصصی سوالات را بررسی کند و تمامی انواع سوالاتی که ممکن است مطرح شود را در مجموعه بگنجاند تا هنرجو با خیال راحت سوالات را مطالعه کند و مطمئن باشد که بر همه مباحث مسلط خواهد بود. هر شهروند وظیفه دارد تا شیوه رفتار خود را بر اساس فرهنگ استاندارد رانندگی تنظیم کند. و همچنین توجه داشته باشند که در زمان توقف نباید در مکان هایی که تابلو توقف ممنوع دارد توقف نمایید و به علائم نصب شده در خیابان توجه کنید.

آزمون دوم آزمون اصلی آیین نامه است که از آزمون اول کمی سختتر است و سوالات فنی نیز به آن اضافه شده؛ سپس باید برای شرکت در آزمون عملی آماده آزمون آنلاین آیین نامه شوید. سوالات ممکن است مربوط به علائم و تابلوها، سوالات فنی و نکات مهم کتاب آیین نامه باشند. حتی بعضی هنر آموزان بدون مطالعه کتاب آیین نامه و فقط خواندن نمونه سوالات در آزمون نمره قبولی کسب میکنند. سعی کنید هر روز سه تا چهار آزمون را پاسخ دهید بدون آنکه به پاسخنامه آن نگاه کنید. آزمون به صورت تستی و حضوری گرفته می شود و متقاضیان باید سر جلسه آماده باشند، ممکن است این آزمون برای شما هم استرس زا باشد که امری طبیعی هست، با حل کردن آزمون های تستی آیین نامه این صفحه می توانید از استرس خود کاهش دهید. دانلود کردن سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ در شرایط خاص آزمون اصلی که زمان کافی وجود ندارد و شما استرس مضاف امتحان عملی را نیز دارید کمک خواهد کرد که با شبیه سازی شرایط آزمون، همزمان یادگیری و آمادگی برای آزمون آیین نامه را پیش ببرید. برای آشنایی بیشتر با نمونه سوالات مربوط با خط کشی ها و آموختن این مبحث تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه بخشهای اضافه شده به آیین نامه هنوز بانک سوالات گستردهای ندارد بنابراین نیاز به سوالات تالیفی در این زمینه بیشتر حس میشود. بنابراین سعی کنید کمی زودتر نمونه سوالات آیین نامه پایه دوم را تهیه کنید و نکات اختصاصی آنرا یادداشت کنید تا بتوانید هنگام آموزش عملی این نکات را به صورت عملی نیز تمرین کنید. بنابراین با خاطری آسوده به مطالعه کتاب و سپس حل نمونه سوالات آیین نامه بپردازید و سپس در آزمون شرکت کنید. نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب شامل بخش های فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها وعلائم راهنمایی و رانندگی می شود. از رنگ های مختلف تابلوها در راهنمایی و رانندگی سوالات زیادی در امتحانات مطرح میشود.

در این بین یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برخی از سوالات آیین نامه جز سوالات پر تکرار به حساب می آیند. در این مقاله سایت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی قصد داریم شما را با قوانین و مقررات گردش در راننتدگی آشنا کنیم، این مبحث یکی از پر اهمیت ترین مباحث آیین نامه است که در سوالات آیین نامه اصلی و مقدماتی بسیار تکرار میشود. نحوه اندازه گیری درست: متر را از پشت سر تا دوسانت بالای ابروها قرار داده و وقتی سر خود را اندازه گیری کردید با کلاه ایمنی مقایسه کرده و متناسب ترین کلاه را انتخاب کنید. متقاضیان دریافت گواهینامه پایه دوم قرار است به سیستم عمومی حمل و نقل اضافه شوند بنابراین نباید که راننده تازه کار باشند. بنابراین نیازی نیست که دوباره اقدام به مطالعه آیین نامه کنید، دو یا سه آزمون اول را که پاسخ دادید مباحث دوباره یادآوری میشود و مشکل شما از بابت فراموش کردن متن آیین نامه با داشتن نمونه سوالات آیین نامه پایه دوم حل خواهد شد. این زمان را میتوانید سر کار و زمانهای خالی پیدا کنید و با کمی مدیریت زمان در کمترین زمان ممکن و بدون فشار به تمام آزمونها پاسخ دهید.

هر آزمون با بررسی پاسخنامه و فاصله استراحت ذهن پس از آن مجموعا یک ساعت خواهد بود. نکته: حتما پیش از گردش یا تغییر مسیر از فاصله ۱۰۰ متری راهنما بزنید، چون زمانی که در آخرین لحظه راهنما میزنید راننده پشت سر نمیتواند از تصمیم شما آگاه شود و به موقع تصمیم گیری کند. زمانی که سعی دارید اتومبیل را برروی سراشیبی پارک کنید،چه اقدامی باید انجام دهید؟ تمرین چندین آزمون با در نظر گرفتن زمان نشان می دهد که با محدودیت زمانی امکان خطای شما بالا میرود. آزمونها فضایی مشابه آزمون اصلی دارد و زمان دار است و همه چیز دقیقا منطبق با آنچه قرار است برایتان اتفاق بیفتد تنظیم میشود. بستههای طلایی نمونه سوالات آیین نامه با جواب به صورت پی دی اف در اختیار شما قرار داده شود. زیرا با شاکله مناسبی تهیه نشدهاند. اگر به دنبال راهی سریع برای قبولی در آیین نامه رانندگی می گردید و وقت خواندن کتاب آیین نامه را ندارید یا می خواهید در کمترین زمان به نتیجه برسید پیشنهاد می کنیم پکیج سوالات پی دی اف آیین نامه اصلی را تهیه کرده و مطالعه کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی