تعطیلات به کجا میروید؛ مالدیو یا آلمان؟

این مطلب را هم بخوانید: بوفه ناهار هتل الماس مشهد

کشور مالدیو با هزار جزیره در جنوب غربی هند است و از میان 200 جزیره قابل سکونت، تنها 100 جزیره آن برای گردشگری است.

 

تور مالدیو ( ) ، سفری لوکس است اما بهترین خاطره را برایتان به یادگار می گذارد، اگر به ورزش و تفریحات آبی از جمله غواصی، آب تنی، آفتاب گرفتن و خوردن غذاهای دریایی علاقه دارید، سفر به این بهشت استوایی را از دست ندهید.

اما یادتان باشد پیش از سفر تابستانی به آلمان برنامه ریزی دقیق داشته باشید، چون صف های طولانی برای بازدید از جاذبه های توریستی وجود دارد و بهتر است از قبل بلیط های خود را رزرو کنید.

انتخاب اول بسیاری از ایرانیان سفر به ترکیه است که می توانید قیمت تور استانبول ارزان را از سایت علی بابا ببینید. اما عده ای به دنبال تجربه جدید و متفاوتی هستند و می خواهند تعطیلات خود در کشورهای اروپایی همچون آلمان بگذرانند و عده ای دیگر به دنبال آرامش در سواحل مالدیو هستند. شما تعطیلات به کجا میروید؛ مالدیو یا آلمان؟

تابستان خود را در آلمان بگذرانید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید تابستان را در سواحل زیبا به استراحت مشغول باشید و از هیاهوی زندگی شهری دور شوید، احتمالا مالدیو را برای سپری کردن تعطیلات تابستانی خود انتخاب می کنید.

شما کجا را برای سفر تابستانی انتخاب می کنید؛ مالدیو یا آلمان؟ فرقی ندارد انتخابتان کدام کشور است، شما می توانید در سایت علی بابا قیمت تور استانبول، آلمان یا مالدیو را ببینید و تور مورد علاقه اتان را انتخاب کنید.

زمستان ها در آلمان بسیار سرد است و دمای هوا به زیر صفر می رسد، اما سفر در این زمان بسیار ارزان تر تمام می شود اما سفر خود را باید قبل یا بعد کریسمس انجام دهید، چرا که با آغاز تعطیلات سال نو در اروپا، آلمان مقصد گردشگری پرطرفداری است و شلوغ می شود.

مالدیو؛ کشوری هزار جزیره

البته سفرتان را نباید به دو هفته آخر سپتامبر موکول کنید، این زمان فستیوال اکتبر ((Oktoberfest در مونیخ آلمان برگزار می شود و آلمان در این زمان میزبان بیش از 6 میلیون نفر است. اگر دوست دارید همزمان با این فستیوال به آلمان سفر کنید، مقدمات سفر خود را خیلی زودتر انجام دهید.

آلمان کشوری در مرکز اروپا است که با 9 کشور اروپایی مرز مشترک دارد و چهارمین کشور بزرگ در اتحادیه  اروپا است. با سفر به آلمان می توانید بر روی رودخانه راین کشتی سواری کنید و یا در جنگل های آن قدم بزنید و از مناظر طبیعی لذت ببرید.

این کشور در جنوب غربی هند و در اقیانوس هند واقع شده است متشکل از هزار جزیره است که تنها ۲۰۰ جزیره آن مسکونی است . در این میان ۱۰۰ جزیره مالدیو در اختیار گردشگران است. اگر به ورزش و تفریحات آبی از جمله غواصی، آب تنی، آفتاب گرفتن و خوردن غذاهای دریایی علاقه دارید و یا برای ماه عسل خود به دنبال یک مقصد بی نظیر هستید، ما به شما سفر به بهشت استوایی را پیشنهاد می کنیم.

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

 


منبع: https://charkhan.com/128636/%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%9B-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%88-%DB%8C%D8%A7-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

بهترین زمان سفر ارزان به مالدیو اردیبهشت تا تیرماه است اما قبل از برنامه ریزی سفر، آب و هوا را پک کنید که باران های موسمی غافلگیرتان نکند. بهترین زمان سفر به مالدیو  بین ماه های آبان تا فروردین است و میانگین دمای هوا به ۲۵ درجه سانتی گراد میرسد.

ویزای مالدیو به صورت فرودگاهی است و برای سفر به این کشور رویایی تنها مدارک مورد نیاز، پاپسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و ووچر رزرو  هتل با تاریخ ورود و خروج از هتل است.

اگر می خواهید با هزینه ارزان تری سفر کنید، بهتر است شفر خود را در پاییز انجام دهید، در این زمان بلیط پرواز و قیمت هتل ها ارزان تر است و می توانید تورهایی با قیمت پایین تر خریداری کنید.

در تابستان، سفر به آلمان گران تر از هر زمان دیگری است، همزمانی تعطیلات کشورهای اروپایی در این افزایش قیمت بی تاثیر نیست. در تابستان می توانید از هوای گرم و روزهای آفتابی و طولانی لذت ببرید، به فستیوال های مختلف بروید، شنا کنید و در سواحل آلمان آفتاب بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

مال

سخن آخر

تابستان فرا رسیده و موعد تعطیلات تابستانی است، بعد از گذشت بیش از 2 سال از همه گیری کرونا که بازار سفرها را کساد کرده بود، امسال رونق به بازار گردشگری برگشته است و بسیاری از مردم بعد از مدت ها خانه نشینی به دنبال بهترین تورهای مسافرتی هستند تا به گشت و گذار در کشورهای خارجی بپردازند.

مالدیو را بهشت استوایی می خوانند، این کشور 26 جزیره مرجانی با آب های آبی رنگ دارد و اولین انتخاب برای سفری رمانتیک است.

بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به آلمان است، مردم بعد پایان زمستان را جشن می گیرند، اردیبهشت ماه یکی از بهترین زمان های سفر به آلمان است چراکه این کشور نه تنها آب و هوای دلپذیری دارد بلکه فستیوال های ملی زیادی در این زمان برگزار می شود.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی