تعمیرات تلویزیون شهری

عدد 2 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 2 میلیمتر می باشد. نکته بسیار مهمی که در قطعات تابوهای ایندور وجود دارد رطوب و دمای محیط استفاده است، اگر این نکات رعایت شود قطعات شما عمری چندین برابری خواهند داشت. این کنسول با اینکه مجهز به دوربین نیست، اما به کاربران اجازه استفاده از اینترنت را می دهد، ضمن اینکه با اسلات مخصوص، قابلیت اجرای بازی های گیم بوی ادونس را نیز دارد؛ یعنی در پشت نینتندو دی اس لایت، اسلات مخصوص وارد کردن گیم بوی ادونس وجود دارد تا بتوان از کنسول دستی نسل هفتم نینتندو برای اجرای بازی های گیم بوی ادونس استفاده کرد. این مزایا در هیچ یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیشتر ذکر شد وجود ندارند و همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات همرده خود است که موجب کنار زدن دیگر رقبا شده است.

تلویزیون شهری اوتدور نیز مانند بیشتر نمایشگر ها از ماژول تلویزیون شهری تشکیل می شوند اما با این اختلاف که تمامی ماژول های استفاده شده در این دستگاه کاملا ضد آب،ضد ضربه و روز دید است و می توانند در مقابل اشعه های فرابنفش خورشید نیز به خوبی استقامت کنند . Indoor Semioutdoor Outdoor جنس ماژول Outdoor بسیار عالی و باکیفیت است و کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد و امکان نفوذ آب به داخل آن غیرممکن است و معمولا ضد آب و ضد ضربه هستند برای همین قابل نصب در هر مکانی است همچنین این تابلوها در گرما و سرما به راحتی کار خود را انجام می دهند و هیچ اختلالی در آن ها ایجاد نمی شود ، نوردهی این نوع ماژول در روز و شب قابل تنظیم است و نور خوبی را در روز دارد ولی باید بدانید که قیمت این نوع ماژول از دیگر ماژول ها گران تر است.

و شاید واقعا چون ارزانتر میدهد پس امکان ندارد که جنس خوبی نباشد و از جنس کم بگذارد… علاوه بر اینکه ظرفیت حافظه ویدئو وال بیشتر و بالاتر از تابلوهای روان است،و همچنین در نوع آنلاین تصاویر به صورت لحظه ای و بدون وقفه از ورودی دریافت و در خروجی نمایش داده می شوند، تلویزیون شهری امکان اتصال حافظه جانبی را هم در خود دارد. شارژر نینتندو دی اس لایت با سیم کوتاه و چراغ LED قرمز، دارای طراحی سبک و جمع و جور با رنگ مشکی با دریافت ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و خروجی 5 ولت 500 میلی آمپر است که می توان آنرا به راحتی همراه با خود کنسول نینتندو، به مسافرت برد. نینتندو با ساخت Nintendo DS Lite توانست ضعفهای کوچک Nintendo DS را پوشش داده و این کنسول بازی دستی به رقیبی قدرتمند برای سونی پلی استیشن پورتابل PSP تبدیل شد. به لطف مدیریت قدرتمند شرکت نینتندو، کنسول بازی نینتندو دی اس با آرشیو بسیار کاملی از بازی ها، یکی از بهترین گزینه ها در زمینه کنسول های بازی همراه می باشد. این آداپتور با داشتن 1 چراغ LED، که نشاندهنده اتصال به برق است، از طریق پورت مخصوص نینتندو دی اس ، میتواند برق خانگی را به ولتاژ مورد نظر کنسول Nintendo DS Lite تبدیل کند و این کنسول دستی را به صورت استاندارد شارژ کند.

آموزش ساخت تابلو روان یکی دیگر از دوره های پر مخاطب الکترونیک می باشد. نرم افزار مربوط به این نوع از تابلو روان کاملا رایگان بوده و محدودیتی برای نصب ندارد، همچنین انواع تابلو های تکرنگ، سه رنگ و هفت رنگ را در سایزهای چند سانتیمترتا چند متر مربع پشتیبانی می کند. از این نوع نمایشگرها می توان در مکان های تفریحی و ورزشی برای نمایش انواع مسابقات ورزشی، فیلم و غیره استفاده کرد تا مشتریان بتوانند علاوه بر تفریح به تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود بپردازند. ویدیووال در کل نقش یک نمایشگر را دارد، این نکته همیشه حائز اهمیت است که ویدیووال یک سیستم است نه فقط یک دستگاه.ویدیو پروسسور ویدیووال جزء اصلی ویدیووال محسوب میشود که درعینحال بیشترین سهم از هزینه ایجاد یک سیستم ویدیووال را شامل میشود. یک ال ای دی (در یک تابلو ال ای دی) دائما روشن است و ال ای دی دیگری به طور منظم باسرعت بسیار بالا در حال روشن و خاموش شدن نیز می باشد. در اين بخش ما مداری ساده را برای شما شرح میدهیم تا بتوانيد قسمتهای مختلف تابلو ثابت LED خود را روشن و خاموش كنيد. منبع تغذیه در مقایسه با سایر قطعات تشکیل دهنده تابلو روان بیشترین میزان خرابی را دارد زیرا با روشن شدن تابلو منبع تغذیه گرم می شود و با خاموش شدن آن منبع تغذیه غیرفعال شده و خنک می گردد.

او در آن زمان مشغول کار روی برنامه های مربوط به ناوشکن هایی بود که به موشک های هدایت شونده مجهز بودند و تا آن زمان از پایگاه داده آی بی ام اینفورمیکس (به انگلیسی: IBM Informix) استفاده می کردند. این تلویزیون ها به صورت تلویزیون های آنلاین و تلویزیون آفلاین و مانند تابلو های روان عکس و فیلم را در سایزهای بزرگ نمایش می دهند. آموزش قطعه شناسی و معرفی کلی تابلوهای روان، آموزش و معرفی ماژول های تک رنگ در ساخت تابلو روان، معرفی ماژول های سه رنگ در ساخت تابلو روان، شناخت ماژول های فول رنگ تلویزیون شهری، آموزش نصب ماژول های داخل فریم، آموزش آب بند کردن ماژولها برای مناطقی که تحت رطوبت هستند، آموزش نصب کابلهای فلت و اتصال آنها بین ماژولها، آموزش سیم کشی تغذیه ماژول ها و محاسبات مربوطه، آموزش نصب ترانس مرکزی و نحوه انتخاب و محاسبات آن برای هر نوع تابلو روان، آموزش نصب Main Board بر روی تابلو روان، آموزش نحوه محاسبات Main Board ها و انتخاب برای انواع تابلو های رنگی و معمولی، آموزش برنامه ریزی Main Board از طریق کامپیوتر، آموزش نرم افزارهای مربوط به برنامه نویسی تابلو های روان معمولی، آموزش نرم افزارهای مربوط به برنامه نویسی تابلو های Full Color، آموزش نحوه نوشتن Txt در تابلو های روان، آموزش نحوه گذاشتن انیمیشن در تابلو روان، آموزش پارتیشن بندی برنامه های تابلو روان، آموزش نحوه برنامه دادن به تابلو روان، آموزش نحوه تعویض برنامه تابو روان از طریق کابل LAN، آموزش حرفه ای برنامه ریزی تابلو روان برای جلب توجه بیشتر و آموزش افکت دادن، انیمیشن گذاری و گذاشتن عکس در تابلو روان از مهمترین موارد کلاس آموزش ساخت تابلو روان است.

اضافه شدن ورودی و خروجیهای متعدد، مستلزم افزایش و بهبود ابعاد و توانایی پردازش کردن و تولید تصویر بهتر است که ارزش بیشتری برای سیستمهای پخش محتوای تصویری به asilight ارمغان میآورد. از معتبر ترین آن ها می توان به لینسن و نوا استار اشاره کرد، همچنین ویدیو پروسسور نیز انواع مختلفی دارد که با توجه به رزولیشن و ورودی های مورد نباز انتخاب می شود، از معتبرترین آن ها می توان به وی دی وال، ار جی بی لینک، لیستن، لینسن و … در نسخهٔ ۲٫۰ ساختار داخلی اس کیوال لایت تغییر یافت و از یک درخت بی در آن استفاده گردید.

به دیل پورت شارژ مخصوص، از این شارژر فقط میتوان برای نینتندو دی اس آی لایت استفاده کرد و برای سایر مدل های دی اس یا 3 دی اس مناسب نیست. و همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم رده خود است که موجب کنار زدن دیگر رقبا شده است. کاربر نهایی ممکن است کمترین اطلاعات از ویدیووال و نحوه عملکرد آن را داشته باشد، به همین دلیل آموزش افراد پس از نصب و همچنین استفاده از نرم افزار کنترل مدیریت ویدیووال بسیار مهم و حیاتی است. مراکز نظامی، ستادهای فرماندهی، کنترل مراکز حساس، زندانها، پادگانها و … هتلها،دانشگاهها و مراکز آموزشی، مراکز خدماتی، سالنهای انتظار، اماکن مذهبی، فرهنگسراها، رسانه ها و مطبوعات،شرکتها و … یعنی هر کسی حتی بدون اطلاعات کامپیوتری پایه می تواند به این تابلو ها برنامه بدهد و متن آن را تغییر دهد. آن است. با این دستگاه فاصله سلیقه بین بزرگسالان و خردسالان کمتر شده تا اعضای خانواده باهم در فضایی دوستانه، ساعات خوشی داشته باشند. ولی در عملی با توجه به کیفیت نه چندان خوب پاورها عملا جریان خروجی انها کمتر از 40 است. کلاس آموزش ساخت تابلو ال ای دی LED و ساخت تابلوهای رنگی بصورت تک تک مراحل نصب ساخت تابلو روان شامل نصب ماژولها، میکروکنترلرها، قرار دادن منوی فارسی متحرک و انیمیشن روی تابلو بصورت عملی تشریح میشود.

کارآموزان بعد از گذراندن دوره آموزش ساخت تابلو روان LED میتوانند وارد بازار کار این شاخه شوند. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول p2 وزنی 0/44 کیلوگرمی دارد. کنسول نینتندو دی اس به واقع یکی از شگفتی سازان دنیای بازی های کامپیوتری است. در سال 2008 و پس از موفقیت شگفت انگیزی که کنسول نینتندو دی اس Nintendo DS در دنیای کنسول های دستی کسب کرد، شرکت نینتندو کنسول Nintendo DS Lite را به بازار عرضه کرد. سری کنسول دستی نینتندو دی اس بهترین انتخاب برای کسانی که هنوز نسل قدیمی بازیها مثل نینتندو و سگا را فراموش نکرده اند و میخواهند در هر لحظه این سبک بازیهای خاطره انگیز را به همراه داشته باشند است. تابلو روان ال ای دی از بلوک هایی ساخته میشوند که به این بلوک ها ماژول تابلو روان گفته می شود ، ماژول LED از طریق کابلی به نام کابل فلت با هم سری و از طریق کنترلربرنامه دهی می شوند ،منبع تغذیه (پاور تغذیه) هم برق مورد نیاز تابلو LED را تامین میکند به دلیل این که این بلوک ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند چرا که در علم الکترونیک به قطعاتی که قابلیت جدا شدن و پیوند خوردن مجدد را دارند به اصطلاح ماژول می گویند.

در این مطلب به معرفی جامع این تابلوها و آشنایی با قطعات تابلو روان با جزئیات پرداخته شده است. در این آموزش هیچ توضیح اضافی و حاشیه داده نشده تا حوصله خواننده سر نرود و سریع به اصل مطلب پرداخته و ساده و گویا و تصویری است. دوره آموزشی میتواند به صورت فشرده و هر روز و پشت سر هم باشد. دوره ها به صورت دو یا سه نفره برگزار میشود. LED ها مقدار قابل توجهی نور را برای مدت طولانی تری تولید می کنند و برای استفاده از روش های خلاقانه و رنگارنگ بسیار محبوب هستند. طول موج لایت کیور Radii-Cal نیز برابر با 440 تا 480 نیوتن بر میلیمتر می باشد و دارای مد کاری به نام Ramp است و طی مدت زمان حداکثر 60 ثانیه می تواند عمل کیور کردن با بهترین کیفیت انجام دهد.

دات پیچ P5 indoor یکی از انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال و تابلو روان است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد. دات پیچ P2 یکی از انواع ویدئو وال است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد. درواقع کیفیت چیپ بسیار حائز اهمیت است چون متساعد کننده نور محسوب می شود این قطعه کوچک در اندازه های 6 تا 10 میل موجود است که هر چقدر اندازه آن بیشتر شود نور تولید شده توسط آن نیز بیشتر خواهد شد و قیمت تابلو روان led بالاتر خواهد بود. تا اینجای کار و با طی کردن مراحل ذکر شده قادر هستید که یک تابلو روان ساده، طراحی کنید. آموزش طراحی تابلو ال ای دی تبلیغاتی زیر نظر نصاب تابلو روان تدریس میشود. ویژگیهای بسیاری در مورد کابینت تابلو روان مد نظر است که مهمترین آن ضد آب بودن و همچنین داشتن درب کابینت مناسب، داشتن قفل درب مرغوب، داشتن گلند مرغوب، و استفاده از ورق ضخیم و رنگ پودری استاتیک میباشد.

در آموزش ساخت تابلو روان ال اي دي ما بر جنبه تجاری این تابلو ها که به وسیله بلوک های آماده و بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی و طراحی سخت افزاری ساخته می شوند تاکید کرده ایم. نوع دیگر ماژول تابلو روان Semi Outdoor است که در برابر نور خورشید تصویر خوبی دارد اما برعکس ماژول بیرونی یا Outdoor که ضد آب است، در برابر آب مقاوم نیست. نینتندو دی اس لایت که پس از نینتندو دی اس تولید شده است، نسبت به Nintendo DSi و یا Nintendo DSi XL فقط در ابعاد و دوربین با برادران بزرگتر خود اختلاف دارد. یعنی اینکه با وارد کردن فایل بازی ها با فرمت NDS بر روی حافظه مخصوص، می توان تمامی بازی ها را از طریق حافظه (بدون احتیاج به کارتریج) اجرا کرد. نینتندو دی اس که در رقابت با PSP تولید شده، بازی های فراوانی دارد که به صورت کارتریج هستند و این قابلیت را از طریق قطعه R4 نیز دارند که بر روی حافظه دستگاه نیز اجرا شوند.

با توجه به تغییرات در تکنولوژی ها دیگه تبلیغات کاغذی جای آنچنانی ندارند و جای خود را به نمایشگرها داده اند تا بتوانند بدون هزینه چاپ مجدد تمام اطلاع رسانی ها و تبلیغات دیجیتال را در همه مکانهای صنعتی ، عمومی و تجاری به نمایش بگذارند و از آنجایی که تلویزیون های خانگی قابلیت نمایش به مدت طولانی را ندارد برندهای مختلف اقدام به ساخت نمایشگرهایی کرده اند که برای این کار طراحی شده و نام آن را ویدئو وال گذاشته اند. برنامهٔ اصلی برای دسترسی به اطلاعات پایگاه داده یا تغییر آن ها از رویه های موجود در کتابخانهٔ اس کیوال لایت بهره می برد و این طراحی باعث کاهش تأخیر در دسترسی به اطلاعات (در مقایسه با استفاده از پایگاه داده های مستقل) می گردد. بر خلاف پایگاه های داده مستقل نظیر مای اس کیوال یا سرور اس کیوال مایکروسافت، اس کیوال لایت هیچ فرایند مستقلی را روی پردازنده اجرا نمی کند، بلکه کتابخانهٔ اس کیوال لایت به برنامهٔ اصلی پیوند می شود و با اجرای برنامهٔ اصلی، اس کیوال لایت هم اجرا می گردد. این نوع ازتابلو روان ال ای دیروان متون و انیمیشن های خود را بصورت تک رنگ و تنها با یک رنگ نمایش می دهد.مثلا تابلو روان تک رنگ سبز تمامی جملات خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی