ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آپدیت 2022 -ایران ارز دیجیتال

برخلاف تبلیغاتی که در شبکههای اجتماعی بر روی این صرافی میشود، اطلاعات دقیقی از مجوزهای این صرافی وجود ندارد و اخیرا در ایران فیلتر شده است. مثلا اگه از صرافی ایرانی تتر USDT روی شبکه ترون TRC20 خریدید و به صرافی کوینکس خواستید انتقال بدهید باید حتما آدرس تتر روی شبکه ترون را انتخاب کنید و یا برعکس. ببخشید میخواستم ببینم آیا برای انتقال ارز به کوینکس ،ظاهرا صرافی کوینکس تگ یا ممو اعلام نمیکنه… اما رویدادهای ماینینگ در این پلتفرم ادامهدار نیستند و در فواصل زمانی متفاوت اعلام میشوند.

اخیرا این صرافی زبان فارسی را به عنوان یکی از زبانهای رسمی صرافی افزده است و کاربران میتوانند از امکانات این سایت با زبان فارسی استفاده کنند. 3. کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت و هرگونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده کنند. 2. دارندگان این ارز دیجیتال میتوانند در استرلینگ صرافی کوینکس شرکت کنند. 3. کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت و هر گونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده کنند. در بخش SMS میتوانند کاربران با وارد کردن کد پیامکی ارسال شده ، تایید حساب کاربری و تاییددومرحله ای را انجام دهند . صرافی کوینکس برخلاف صرافیهای دیگر مشکلی را با کاربران ایرانی ندارد و ایرانیان میتوانند به راحتی در این صرافی ثبت نام کرده و از امکانات این صرافی بهرهمند شوند.

پیشنهاد می شود برای انجام این کار از ارز تتر بر بستر شبکه ترون استفاده شود، یعنی ابتدا شما ارز تتر TRC20 را از صرافی های ایرانی خریده و بعد به صرافی کوینکس ارسال کنید. دلیل عمده علاقه کاربران برای تبدیل بیت کوین به تتر، روشی است که تریدرها در انجام معاملات خود به کار می برند. شایان ذکر است سایر صرافیهای خارجی به دلیل تحریم، از پذیرش کاربران ایرانی امتناع میکنند یا دست کم مدارک ایرانی را برای احراز هویت به رسمیت نمیشناسند. در صفحه بعد، سایت به شما یک کلید پشتیبان میدهد که اگر نرمافزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید، با آن کد بتوانید وارد حساب خود شوید. ۴. کلمه عبور حساب کوینکس و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید.

همانطور که میدانید صرافی کوینکس مانند سایر صرافیهای رمزارز از کاربران خود به ازای معاملاتی که در بخشهای مختلف مانند معاملات Spot، Futures و صرافی کوینکس … صرافی کوینکس با ارائه حدود 297 رمزارز مختلف طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی میکند. از دید سایت کوین مارکت کپ، صرافی کوینکس با کسب امتیاز 4.9 و حجم معاملات روزانه در حدود 130 میلیون دلار و ارائه 297 ارز دیجیتال مختلف در جایگاه 47 معتبرترین صرافیهای ارز دیجیتال در جهان قرار دارد. صرافی کوینکس با حجم معاملات روزانه در حدود 130 میلیون دلار (با توجه به آمار ارائه شده از سایت کوین مارکت کپ) یکی از امنترین صرافیهای فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است. کاربران می توانند مقدار مورد نیاز خود و هزینه های مرتبط را به وب سایت اعلام کرده و یک درخواست ثبت کنند.

است که، صرافی کوینکس شما را از این لحاظ در امنیت قرار داده است. سپس روی Deposit & Withdrawal Fees کلیک کنید تا یک جدول به شما نمایش داده شود. توکن بومی صرافی کوینکس با نماد CET در بازار معرفی شده و در حال حاضر جایگاه ۵۴۶ را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر صرافی کوینکس از رمزارزهای USDT ، BTC ، BCH ، ETH ، ADA ، BNB ، DOGE ، DOT ، EOS ، ETC ، ICP ، LINK ، LTC ، MATIC ، SOL ، TRX ، UNI ، VET ، XLM ، XRP برای سپرده گذاری پشتیبانی میکند. در حال حاضر، خدمات CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، با این حال، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود. تقریبا تمام ارزهای معتبر و مهم را میتوانید در این صرافی خریداری کنید. اگر صرافی معتبری برای خرید و فروش سراغ ندارید، می توانید به بخش معرفی صرافی های معتبر ارز دیجیتال در آستریک آکادمی مراجعه نمایید تا با مجموعه های معتبر و با سابقه در این عرصه آشنا شوید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی