جدیدترینهای «عصر فرهنگی»:

گل های این بازی را زلاتان در دقیقه 2، تئو هرناندز 48 و (59 – پنالتی) به ثمر رساندند. زلاتان با این گل رکوردشکنی کرد. ایسنا/آذربایجان شرقی رییس جدید آموزش و پرورش میانه با حضور فرماندار این شهرستان معرفی شد. فرماندار ویژه میانه در جلسه معارفه مدیر جدید آمورزش و پرورش این شهرستان، فعالیت در آموزش و پرورش را بسیار مهم و حساس دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی ترین نهاد نقش مهم و بی نظیری را در تربیت و تعلیم آینده سازان کشور دارد. اسپالتی در شرایطی که عملاً نیمی از ترکیب خود را در اختیار نداشت، به یک برد مهم مقابل سمپدوریا دست یافت تا جایگاه این تیم در رتبه سوم سری آ تثبیت شود. در دیگر دیدار مهم برگزار شده آتالانتا در مصاف با اودینزه به پیروزی پرگل 6 بر 2 دست یافت. به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و یکم رقابت های سری آ ایتالیا، میلان در خانه ونتزیا به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

می توانیدبا معرفی کتاب های تخیلی مناسب، تفکر فرزندتان را نیز فعال و از این فرصت برای پرورش تخیل او استفاده کنید. به گزارش امتداد نیوز به نقل از دانشگاه تهران، کتاب الگوریتمهای تکاملی و فراکاوشی برای بهینهسازی مهندسی به قلم امید بزرگحداد عضو هیات علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و عضو یک درصد دانشمندان برتر جهان، محمد سلگی دانشآموخته و پژوهشگر نمونه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و با همکاری پروفسور هوگو لوئایسیگا استاد دانشگاه کالیفرنیا سانتا باربارا آمریکا و عضو جامعه مهندسین عمران آمریکا، نگارش یافته و توسط انتشارات بینالمللی جان ویلی به چاپ رسیده است. وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس با انتشار آثار مکتوب افزود:چهار جلد کتاب چاپ شده با محور دفاع مقدس و حماسه آفرینی فرزندان این دیار هفته دفاع مقدس در اندیمشک رونمایی می شود. در میان راهکارهای مختلف خرید ساعت واقعی بن تن میشود به خرید اینترنتی ساعت بن تن واقعی اشاره کرد. اگر نمی دانید ساعت بن تن چیست، ما در این مقاله همه ی اطلاعات لازم را به همراه تصاویر واضح در اختیار شما خواهیم گذاشت. به این ترتیب فقط با تیم های فروش ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید و تیم های مشاوره ما صادقانه به سوالات شما خرید ساعت اسباب بازی بن تن پاسخ خواهند داد.

وی افزود: با توجه به دایر بودن بسیاری از شعب اخذ رأی در مدارس، ضرورت دارد قبل از حضور دانش آموزان بر سر کلاس درس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی ضدعفونی این مدارس انجام شود. وی ابراز داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس۲۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد. فرمانده سپاه ناحیه سرعین شهرستان سرعین گفت: بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا میشود. فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تثبیت نقش ایران در تامین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفتوگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به چهل سال غرورآفرینی و حماسهآفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال در هفته ۱۶۰ برنامه فرهنگی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاههای مقاومت اسدآباد اجرا میشود.

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج باشت نیز در حاشیه چهارمین مرحله کمک های مومنانه در باشت اظهار داشت: این کمک ها سهم بسزایی در بهبود معیشت نیازمندان این شهرستان داشته است. حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری اظهار داشت: یکی از مشکلات عمومی جامعه، درگیری برخی خانواده ها با مشکل اعتیاد بوده که در حوزه های اقتصادی، اشتغال، معیشت و سلامت خانواده ها نیز تاثیرگذار است. فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: تاکنون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تلاش بی وقفه از هشت هزار و ۲۷۲ معتاد متجاهر تست کرونا گرفته و سپس به مراکز نگهداری ماده ۱۶ منتقل کرده است. اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عصر شعر قرار پس از مدتی وقفه دوباره فعالیت خود را با حضور شاعران برجسته کشور آغاز کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، اکبر یعقوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از مجاهدتها و ایثارگریها شاهد صلابت نظامی،علمی، فرهنگی و سیاسی و در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبارجهانی و حامیان منطقه آن هستیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا حیدری روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم. اگر از جمله افرادی هستید که همیشه بالاترین دقت و حساسیت را در خرید هایتان دارید، انتخاب یک فروشگاه خوب برای خرید فیگور و اسباب بازی های دیگر حتماً برای شما در اولویت است. با ساعت جدید بن تن شما یک قهرمان شوید ، تبدیل به یکی از ده قهرمان مختلف بیگانه و کشف یک ابر قدرت جدید برای از بین بردن افراد شر و شیطان در راه است .بیگانه خود را انتخاب کنید و با افراد بد نبرد کنید .این ساعت دارای دو دکمه است که اولی برای خارج کردن خشاب اسلاید ها و جایگزین کردن آن با دیسک دیگر و دکمه دیگر برای نمایش سلاید ها بر روی پس زمینه مناسب است .برای نمایش اسلایدها با انتخاب مکان و نور مناسب با زدن دکمه نمایش و چرخاندن دیسک مربوط به شخصیت های بن تن به نمایش در خواهد آمد . خوشبختانه بچه ها به شخصیت های کارتونی علاقه مند هستند و این احساس باعث می شود که خودشان را به جای شخصیت های کارتونی بگذارند که به تقویت تخیل آنها کمک می کند.

بدین صورت که کودکان در زمان بازی هیولای مورد نظر خود از میان 4 هیولا را انتخاب کرده و بر روی آن ساعت را تنظیم می کند و در این زمان است که ساعت به راحتی صدای آن هیولا را در حین بازی پخش می نمایند. به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن تبریک به مناسبت موفقیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در دهمین جشنواره استانی مالک اشتر بین نواحی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بی تردید بسیج یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و نقشی ارزنده در همه مراحل حساس جامعه ایفا کرده اند. به گزارش خبرگزاری فارس از شاهینشهر، مسعود جهانگیری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شاهینشهر اظهار کرد: ۷۰۰ بسته لوازمالتحریر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین دانشآموزان بیبضاعت این شهرستان توزیع شده است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهینشهر و میمه افزود: هر یک از بستهها، شامل ۱۲ قلم کالای آموزشی مورد نیاز دانشآموزان است و با هزینه ۸۴ میلیارد ریالی خیران بسیجی خریداریشده است. بیشتر شخصیت های مورد استقبال و محبوب در جمعیت کودکان، شخصیت های کارتونی راه یافته از فرهنگ غرب به ایران زمین هستند. ساعت BEN 10 از جمله ساعت های محبوب در بین کودکان است که به دلیل چهارکاره بودنش در سایز بزرگ ساخته شده اند، این محصول بیشتر مورد علاقه پسر بچه ها است پس می تواند در روز تولد آنها، جشن قبولی امتحانات مدارس و بسیاری مناسبت های دیگر مربوط به پسر بچه ها بهترین هدیه برای آنها باشد.

توجه داشته باشید که این ساعت در انواع مدل های مختلف عرضه شده و می توانید مدل و طرح مورد نظر را از این میان انتخاب و خریداری نمایید. اخبار استانها – مجید یزدانپناه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در مجموع 305 مدرسه در شهرستان کرمانشاه شعبه اخذ رأی هستند که از این تعداد 89 مورد در ناحیه یک، 79 مورد در ناحیه دو و 137 مورد در ناحیه سه قرار دارند. مجید یزدان پناه شامگاه جمعه ۲۱ شهریور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان، اظهار کرد: در مجموع تعداد ۳۰۵ مدرسه در شهرستان کرمانشاه به عنوان شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات فعال بودند که از این تعداد، ۱۳۷ مدرسه در ناحیه سه، ۷۹ مدرسه در ناحیه ۲ و ۸۹ مدرسه در ناحیه یک قرار داشتند. گروه استانها- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۳۰۵ مدرسه شهرستان کرمانشاه شعب اخذ رأی انتخابات استان هستند.

با توجه به اینکه ساعت های بن تن در سبک های مختلفی در بازار دیده می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و گاهی اوقات تشخیص آیا ساعت بن تن در ایران وجود دارد دشوار است، ما سعی کرده ایم یک سیستم خرید اینترنتی برای فروشگاه خود راه اندازی کنیم. تراسپین از آن موجوداتی است که ما ان را در دنیای واقعی نیز می بینیم بله همه ما لاک پشت ها را دیده ایم اما لاک پشت این شکلی؟ وی با اشاره به آغاز ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: ارزش هربیسته مواد غذایی 3 میلیون ریال است که در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار میگیرد. وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نیز پنجمین مرحله توزیع بستههای غذایی شامل یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهری و روستایی انجام میشود. حجت الاسلام اصغر توسلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توزیع بستههای معیشتی شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج بسته معیشتی در اعیاد و مناسبتهای مذهبی بین نیازمندان توزیع شده است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان و هم افزایی ادارات، دستگاهها و نهادها در جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های این هفته، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۵۰ عنوان برنامه در محورهای بصیرت افزایی، فرهنگی و هنری، جهادی و محرومیت زدایی و آموزشی در سطح شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم در شهرستان اندیمشک برگزار و دستاوردهای این دوران پرحماسه تشریح خواهد شد. سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلیزاده با بیان اینکه این برنامهها با حضور مسوولان و فرماندهان کشوری و لشکری و مردم برگزار میشوند، افزود: تشکیل ستاد گرامیداشت دفاع مقدس، کنگره شعر استانی گلواژههای حماسه، مسابقه نقاشی در تمام حوزهها و پایگاههای مقاومت بسیج، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری رژه موتوری توسط حوزههای مقاومت از جمله برنامههای هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول میباشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، علی افروس در دیدار با فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان دزفول با محکومکردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی و تبریک مسئولیت محمدرضا لیلیزاده اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی در هر مجموعهای راهگشای مشکلات است و دانشگاه با توجه به رسالت خود آمادگی همکاری با بسیج را در زمینههای علمی دارد. محمدرضا مشایخی افزود: توجه به آموزش و پرورش و گسترش و توسعه فعالیت های این حوزه همواره مورد توجه تصمیم گیران در تمامی کشورهاست زیرا توجه به این حوزه باعث پیشرفت و تعالی کشور می شود.

سرهنگ امیدعلی الیاسی از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در اسدآباد خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و دیدار ویدئویی رهبر انقلاب با بسیجیان، ارتباط اسدآباد هم در ۱۰ نقطه برای دیدار با ایشان فراهم است. رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: با ساماندهی و فراهم کردن بستر توسعه صنایع پیش بینی می شودکه پس از رشد جمعیت، ظرفیت اشتغالزایی این منطقه به ایجاد یکصد هزار شغل برسد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، آمار فوت شدگان، بستریها و مبتلایان به کرونا ۱۲ آبان ماه را تشریح کرد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان افزود : امروزه از ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملتهای مسلمان و آزادیخواه یاد میشود و نسل جوان ما نیازمند آگاهی لازم از آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی