جدید ترین مدل پیراهن مردانه پیراهن مردانه مد روز بهترین پیراهن های مردانه

در دسته پیراهن مردانه، شما حتی می‌توانید از فیلترهای متعددی مانند برند، سایز، رنگ، نوع، مورد استفاده، آستین، دسته بندی، قیمت و فروشنده استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از گزینه جستجو هم به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسید. محصولات را با دقت بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنید و با کیفیت و قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید. پوشیدن این مدل پیراهن مردانه هستند، البته بکار بردن پاپیون ویا کراوات با این مدل یقه در ایجاد ظاهری مناسب لازم است .

این پیراهن ها در مدل آستین کوتاه برای فصل گرما گزینه خوبی به شمار می روند زیرا هنگام پوشیدن و استفاده هم خنک هستند و بدن شما تعریق نمی کند. این پوشش با کمک دکمه های کوچک همرنگ پیراهن باز و بسته می شود و البته ناگفته نماند که شما می توانید این پیراهن مردانه را برای مهمانی ها و مجالس و حتی محل کار خود هم بپوشید و مورد استفاده قرار بدهید. شما می توانید متناسب با شرایط خود و محل استفاده پیراهن سفید را به صورت آستین دار، آستین کوتاه و با یقه های مختلف خریداری کنید. تنوع طرح پیراهن سفید مردانه طرح دار بسیار زیاد است؛ چرا که طراحان بر این باورند که این طرح بایستی در سلیقه تمامی افراد بگنجد. همچنین افرادی که پیراهن تک رنگ سفید را دوست ندارند می توانند از مدل های طرح دار آن انتخاب کنند.

در انتخاب رنگ باید بسیار دقت داشت زیرا انتخاب صحیح رنگ بر روی خوش پوشی تاثیر مستقیمی دارد. رنگ سفید بدون ریسک‌ترین و بهترین رنگی است که برای پیراهن مردانه می‌توان آن را انتخاب کرد. پس از آن رنگ آبی، رنگی است که می‌توان آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار داد. طراحی پیراهن مردانه با مدل دوخت متفاوت امکان ست کردن پیراهن‌ها با انواع شلوارهای راسته، دم پا کش، گشاد و… را فراهم کرده پیراهن هاوایی سفید ساده است. اگر دوست دارید اندام ورزیده شما در پیراهن مردانه مشخص باشد و جذاب به نظر برسید، ست شلوار و پیراهن‌های جذب بهترین انتخاب‌ها هستند. یا بافت مردانه سری لانگ وجود دارد، در پیراهن مردانه هم به همین صورت است.

پارچه کنف را با نام پارچه ارگانیک نیز می شناسند که به عنوان یکی از مقاوم ترین پارچه های بازار است. این پارچه از نظر نرمی و لطافت مشابه پارچه های پنبه است اما با این تفاوت که پیراهن های کنفی هرگز آبرفت ندارند. پیراهن کنفی مردانه دارای وزن بسیار سبکی است و از طرفی قابلیت تنفس بالایی خواهد داشت. برای خریدی مطمئن تمام محصولات ما دارای جدول راهنمای سایز می باشند و همچنین امکان مرجوع کالاها تا 7 روز پس از تحویل در صورت رعایت شرایط امکان پذیر است.

پیراهن های نخی در طرح های ساده ، چهارخونه و راه راه دوخته میشود که متناسب با علاقه و طرح و شکل بدن انتخاب ها متفاوت است. اندازه گیری پیراهن مردانه برای خرید آنلاین نکته بسیار مهمی است. اکثر آقایان پیراهن هایی را تن می کنند که با سایز آنها هماهنگی ندارد.

این کار این مزیت را دارد که پیراهن پس از شستشو روی درزها موج نخواهد داشت. در پیراهن های درجه متوسط از ماشین دو سوزن که دوخت موازی می دهد استفاده می شود. ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم.

  • با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید.
  • پیراهن به عنوان رسمی ترین پوشش مناسبی است که تنوع بی نهایتی دارد.
  • بر اساس طرح، رنگ، مدل و جنس پارچه پیراهن های مردانه در سبک‌های مختلفی وجود دارند.

برای خریدی مطمئن میتوانید از جدول راهنمای سایز محصولات ما کمک بگیرید. این محصولات با تغییرات کمی در استایل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جز جدا نشدنی از استایل کلاسیک و رسمی پیراهن رسمی مردانه است که با کت و شلوار ست می‌شود و معمولا به رنگ سفید و یا مشکی است. پیراهن‌های اسلیم فیت و جذب در استایل کژوال مورد توجه هستند و در طرح‌های متنوع‌تری وجود دارند. شاید زمانی که بخواهیم در خصوص انواع مختلف پیراهن صحبت کنیم، تصور یک عده به سمت مدل های آستین کوتاه، آستین بلند، یقه کوتاه، یقه دیپلمات و… دسته بندی این پوشاک به اندازه شلوار مردانه، متنوع نیست اما شناخت طرح های مختلف به انتخاب و خرید بهتر کمک می کند.

شما باید دقت کنید که در ناحیه آرنج هیچ افتادگی وجود نداشته باشد و در قسمت پایینی ، آستین بلند تر از دست شما نباشد . داشتن پیراهن مردانه برای محیط‌هایی که لازم است حرفه‌ای و قابل اعتماد به نظر برسید، بسیار مهم است و همانطور که گفته شد، در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برای تابستان‌ گرم به خصوص اگر که مرطوب هم باشد، پیراهن نخی بهترین انتخاب است! پیراهن رنگ تابستانی مثل هلویی کم‌رنگ یا روشن می‌تواند در خور این فصل باشد. در برخی از رنگ‌های این پیراهن ست کردن آن با کراوات اسپرت هم می‌تواند جالب باشد. فروش عمده پیراهن مردانه از طریق تلفن، اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

جدید ترین مدل پیراهن مردانه پیراهن مردانه مد روز بهترین پیراهن های مردانه پیراهن ازجمله مهم‌ترین آیتم‌های استایل مردانه است، که تنوع بسیار زیادی دارد. بیشتر آقایان نیز برای انتخاب این لباس وقت زیادی می‌گذارند و روی آن حساس هستند. پیراهن ‌های مردانه باتوجه به سبکی که دارند می‌توانند در انواع موقعیت‌ها پوشیده‌شوند و استایل جذابی را برای شما بسازند. برای این که بتوانید خرید خوبی را دراین زمینه داشته باشید و و یک پیراهن مردانه شیک انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم درادامه این مقاله همراه ما باشید. اولین و مهمترین چیزی که در انتخاب پیراهن مردانه توجه را به خود جلب می‌کند، رنگ پیراهن است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی