خدمات شبکه در تهران خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نوین نت به صورت آنلاین

شما ممکن است در طول کار با کامپیوتر و استفاده از شبکه‌های اینترنت با مشکلات سخت‌افزاری شبکه، زیرساخت‌های لازم برای اتصال و یا نرم‌افزاری مواجه شوید. به همین دلیل، بهتر است یک رویکرد توسعه مدارانه برای امنیت شبکه خود در پیش بگیرید. تیم پشتیبانی شبکه در تعریف نیازهای سازمانی شما می‌تواند بهترین و جدیدترین تجهیزات و برنامه‌ها را معرفی و پیاده سازی کند. متخصصان پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری که «کارشناسان پشتیبانی فنی» نیز نامیده می‌شوند، افرادی هستند که وظیفه برطرف کردن مشکلات را بر عهده دارند. آنها مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می‌کنند و نقش مهمی ‌در نگهداری شبکه‌های سازمان مانند انجام پشتیبان گیری(بک آپ) از فایل ها و به روز رسانی سیستم ایفا می‌کنند. کارشناسان فنی اغلب در قالب یک سازمان به مشتریان خدمات پشتیبانی شبکه ارائه می‌دهند.

در پایتخت که بعضا شعبه‌ هایی نیز در طرف دیگر شهر یا حتی دیگر استان‌ های کشور دارند، از اقدامات اساسی و اولیه برای راه‌ اندازی یک کسب‌ و کار و افتتاح یک شرکت یا اداره محسوب می‌ شود. دفتر مرکزی این مجموعه واقع در خیابان مطهری، میرعماد و در مرکز شهر تهران می باشد. شرکت مهندسی کهن شبکه پارسیان، از مجموعه های ارائه دهنده پشتیبانی و خدمات مشاور فنی زیرساخت و مجازی سازی و پیاده سازی تمامی خدمات پشتیبانی از شبکه و آی تی IT در مرکز شهر تهران و سایر نقاط و سراسر کشور می باشد. به عبارت دیگر، خرابی شبکه به معنای سود از دست رفته است که می تواند از صدها هزار تومان تا میلیون ها تومان هزینه در هر ساعت برای ما در پی داشته باشد. در کسب و کارهای حرفه‌ای، تعمیر و عیب یابی شبکه یک ضرورت مطلق است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه کامپیوتری یک کسب و کار را دوباره سرپا کرد. به همین منظور می توانید از خدمات تعمیر شبکه ارغوان برای جلوگیری و رفع مشکلات شبکه خود استفاده کنید.

خدمات مشاوره

در بسیاری از موارد نیاز است تا دوباره کل محیط کابل کشی شود و ساختار شبکه دوباره پیاده سازی شود. به طور کلی انواع خدمات شبکه کامپیوتری به دو نوع شبکه LAN و WAN طبقه بندی می شود. خدمات شبکه‌ها به دو نوع LAN (شبکه محلی) یا WAN (شبکه گسترده) تقسیم می‌شوند که اصطلاحات عمومی به دو نوع اصلی مهم از شبکه‌ها اشاره می‌کنند.

تماس با سرویس رایانه

مهمترین دلیل وجود، برخی مشکلات در سخت افزار یا نرم افزارهای تحت شبکه است که باعث احساس نیاز به یک تکنسین و متخصص شبکه می‌شود که به مجموعه شما بیاید و مشکلات را حل کند. خدمات و نصب دوربین مدار بسته – نمایندگی دوربین مدار بسته – تجهیزات امنیتی – فروش و نصب دوربین مدار بسته – دوربین مدار بس… نصب دوربین مدار بسته کارگاهی – دستگاه ضبط تصاویر – دوربین مدار بسته مخفی – بهترین قیمت دوربین مدار بسته – فروش دوربین مد… فروشگاه تجهیزات حفاظتی و امنیتی کالا بست ارائه دهنده خدمات فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته می باشد . نصب و راه اندازی شبکه برای شرکت ها دارای اهمییت است چون یک ساعت قطعی شبکه و کندی اینترنت و یا کار نکردن کامپیوتر ها برابر تعطیلی کسب و کار در آن یک ساعت می باشد.

شما می‌توانید با ما قرارداد بلند مدت داشته باشید تا به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته از شبکه اهمیت خدمات شبکه شما محافظت کنیم. با ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در تماس باشید و یا جهت دریافت تماس از کارشناسان ما فرم درخواست تماس را تکمیل نمایید. تعهد، تخصص، کیفیت، کمیت و فناوری، تنها شعار این شرکت نیست بلکه یک فرهنگ برای این شرکت محسوب می شود و در عملی کردن این شعارها، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. بله در مواقعی که مشکلات خیلی پیچیده نیستند، می‌توان با یک تلفن هم مشکل را حل کرد.

  • در صورتی که شبکه شما بزرگتر از یک شبکه معمولی است، نیاز به دریافت خدمات از یک متخصص را دارید.
  • با تجربه ۱۱ سال بعنوان پشتیبان شبکه در زمینه تعمیرات پی سی و لپ تاپ و نصب و راه اندازی تلفن…
  • در زیر به صورت مختصر و مفید به متداول ترین سوالاتی که افراد در رابطه با خدمات شبکه می پرسند پاسخ داده ایم.
  • یکی از محاسن این کار در این است که یک تیم متخصص , نگهداری شبکه شما را به عهده دارد و در نتیجه افرادی با دانش و تجربه بالایی روی کار شما نظارت می کند.
  • فرآیند کابل کشی شبکه در پیشگام رایانه مطابق با استانداردهای روز جهانی انجام می شود.
خدمات شبکه در تهران خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نوین نت به صورت آنلاین هزینه‌ ی خدمات زیر ساخت شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از جمله این عوامل می توان به نوع شبکه، وسعت و گستردگی شبکه، تعداد نود های مورد نیاز در شبکه و… اشاره کرد. نقطه اتصال یا اکسس پوینت دستگاهی است که برای برقراری ارتباط بین اجزای بدون سیم شبکه به کار می رود. در حقیقت این دستگاه به مودم ها و سایر دستگاه های مجهز به اتصالات بی سیم کمک می کند تا به عضویت شبکه های بدون سیم در بیایند.

انجام خدمات تخصصی زیرساخت‌های شبکه، ایجاد امنیت شبکه، انجام ارتباطات یکپارچه بر اساس نیاز مشتری و هم چنین ارائه راه حل مناسب از جمله مواردی است که می‌توان در مورد پارمونت به آن اشاره کرد. وارد شدن شبکه‌های کامپیوتری با رشد و نفوذ فناوری در شرکت‌ها و سازمان‌ها موجب شده تا یک بستر مناسب برای توسعه و پیشرفت آن‌ها فراهم شود. از طرفی شبکه‌های کامپیوتر به منظور افزایش میزان بازدهی و کارایی سازمان به عنوان یک بستر ارتباطی بین کارمندان و کاربران شبکه‌ایجاد شده است.

به جای خرید دستگاه های سخت افزاری جداگانه برای هر رایانه، یک شبکه راه حلی را برای یک دستگاه سخت افزاری واحد مانند چاپگر ارائه می دهد تا در بین رایانه ها به اشتراک گذاشته شود. شبکه‌ سازی رایانه شما می‌تواند تفاوت زیادی در عملیات روان‌تر ایجاد کند و می‌تواند پایه و اساس یک عملیات تجاری کوچک امن و سازنده باشد. هم چنین شبکه پاسکال آماده عقد قرار داد با کسب و کارهای کوچک ، گروهها و موسسات بزرگ ، مدارس ، دانشگاه ها ، موسسات و آموزشگاه ها ، فروشگاه ها و مراکز خرید و … در استان تهران می باشد. شیکی از مهم ترین ویژگی های دیگری که باعث برتری این شرکت نسبت به سایر رقبا می شود، ارائه خدمات پشتیبانی به صورت بیست و چهار ساعته می باشد و شما عزیزان می توانید در لحظه از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده داشته باشید.

پشتیبانی نرم افزاری

برای کسب‌ و کاری که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، هر دقیقه از کار افتادگی، یعنی ارتباط مشتری با مشکل مواجه است، کارمندان نمی‌توانند به داده‌های خود در فضای آنلاین دسترسی داشته باشند و بسیاری از ابزارها و برنامه‌های کاربردی آنلاین کسب‌وکارمان قابل استفاده نیست. انجام نادرست و غیر اصولی عملیات پسیو می تواند هزینه های هنگفتی را متحمل شما نماید و باعث هدر رفت و افت سرعت در شبکه گردیده و همچنین می تواند تاثیر به سزایی در پیچیدگی و شلوغی محل استفاده از تجهیزات داشته باشد. به دلیل استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری منابع تکراری در سیستم های انباشته نمی شود و این امر سبب می شود همواره فضای کافی موجود باشد . خدمات شبکه‌های کابلی یکی از پایدارترین بسترهای شبکه بخش عمده‌ای از انتقال دیتا در دنیای امروز را بر عهده دارند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی