خدمات نصب و اجرای انواع سقف کاذب کارچی‌داری

سقف کاذب اداریو سقف مغازه و فروشگاه ها که در فضاهای ادارای نیز به دلیل وجود تاسیساتی که از سقف عبور کرده اند، بهترین انتخاب، سقف کاذب کناف خواهد بود. چرا میگوییم کناف به دلیل ترکیب با انواع دیگر سقف های کاذب میگوییم .سقف کناف به دلیل انعطاف‌ پذیری بسیار بالا، سهولت کار و اجرای سریع، می‌تواند فضایی ایده آل را برای کار و فعالیت‌های اجتماعی بوجود بیاورد. هر متر مربع اجرای سقف کاذب کناف در طرح های مختلف فرق می کند هر متر مربع پانل7.7کیلو گرم می باشد.و در هرمتر مربع 6 متر طول سازه به کار میرودکه به طور متوسط ​​وزن هر متر طول سازه 0.5کیلو است . یکی از مزایای مهم سقف کاذب این است که در مقایسه با سقفهای اصلی هزینه های کمتری خواهد داشت. در جذب و عبور ندادن صدا بسیار موثر است و از آن به عنوان عایق صدا استفاده می شود. اجرای این سقف ها از هدر رفت انرژی های سرمایشی و گرمایشی جلوگیری می کند.

  • ضمنا پنل‌های سقف دامپا رو به راحتی میتونین از پایین دربیارین و این مزیت، فوق العاده است.
  • اگر این مدل سقف درست اجرا شود، می تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند.
  • این نوع از پوشش را می توان برای دیوارپوش نیز در نظر گرفت و آن را به صورت معلق به عنوان تزئینات داخلی به کار برد.
  • برای مثال اگر امکان تعریق و وجود رطوبت در پشت سقف وجودداشته باشد از تایل های روکش پی وی سی و پشت فویل دار استفاده می شود.
  • به صورت شبکه های 60 در 60 سانتیمتر به همدیگر متصل یا کلیک میشود و در نهایت تایل ها روی آن قرار خواهد گرفت.
سقف رابیتس، نوعی از سقف های کاذب است که در دو طرح برجسته و مسطح ساخته می شود. در هنگام نصب سقف رابیتس، این نوع سقف حالت چسبندگی به ملات ها دارد اما با این حال آسیب نمی بیند و این می تواند از مزیت های سقف رابیتس باشد. سقف کاذب گچی، نوعی دیگر از سقف های کاذب است که به تایل گچی نیز معروف است.

درضمن عدم آسیب به ساکنین در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی از دیگر مزایای آن است. همچنین توجه به جذابیت های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و … حائز اهمیت است. سقف کشسان از سقف های مدرن برای دکوراسیون شمرده می شود و بیش از ۲۰ سال سابقه بین المللی دارد.

***سقف کاذب در آشپزخانه و پذیرایی

این پارچه پی وی سی که در رنگ های متنوعی در دسترس شماست روی ریل هایی در دو طرف سقف کشیده می شود و از پایین در فاصله دو متری حرارت می بیند و ثابت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با آسمان مجازی و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف کناف و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید. شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف معرق و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

کلاف کشی عمدتاً با فولاد انجام میشه؛ بعدش هم نصب قسمت چوبی و یا همان قسمت فرعی سقف انجام میشه. اجرای سقف کاذب برای آشپزخانه هم یک ایده شیک و جالب است که توسط افراد زیادی اجرا میشه. اکثر افراد از سقف کاذب کناف و مجازی برای آشپزخانه استفاده می‌کنن.

این نوع سقف نسبت به دیگر نمونه‌ها از ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیاری برخوردار است. این سقف نقش بسیاری در جذب صدا دارد بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می‌کند. با این وجود، به لحاظ هزینه ثابت نصب و هزینه‌های جاری نگهداری ممکن است نزد برخی از خریداران چندان به صرفه محسوب نشود.

تنوع رنگ، مدل، متریال و عایق در سقف‌های کاذب بسیار بالا بوده و سقف آسمان مجازی و آکوستیک از مشهورترین آن‌ها است. این نوع از سقف در زمان ساخت پروژه ساختمانی قابل اجرا بوده و از طرفی برای بهبود وضعیت زیبایی داخلی ساختمان‌های قدیمی نیز قابل استفاده است. با بهره‌برداری از طراحی جدید و متناسب با فضای داخلی امکان انتخاب یک یا ترکیبی از چند مدل سقف سازه را خواهید داشت. به طور مثال قیمت سقف کاذب آشپزخانه pvc با قیمت کناف سقف آشپزخانه متفاوت است.

سقف های کاذب چوبی دارای رنگ های متنوعی بوده و از این رو موجب افزایش زیبایی سقف و در نتیجه فضای منزل می شوند. به منظور افزایش زیبایی فضای خانه می توان در کف نیز از چوب استفاده کرد و یا اینکه تمامی سقف های اتاق های منزل را با چوب پوشاند. بهترین نوع سقف برای آشپزخانه سقفی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. علاوه بر این بهترین نوع سقف آشپزخانه باید قابل شستشو و تمیز کردن باشد.

این سقف بصورت آویزانی اجراء می‌شود با ساپورت‌های مفتولی و یا تسمه‌ای و در موارد دیگر با بسته شدن زیر سازی به آهن کشی این عمل انجام می‌گردد. با ظاهری ساده و محکم و درزبندی بین آن جزء معدود سقف‌ها است. معمولا برای اجراء این سقف زیرسازی مناسبی را بوجود می‌آورند، که با آهن کشی و یا بدون آهن کشی است. دامپا قابل شستشو است و رنگ پودری الکترواستاتیک بر روی آن به ضخامت مناسب قرار داده شده است.

خدمات نصب و اجرای انواع سقف کاذب کارچی‌داری

یکی از متریال هایی که در انواع خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سقف کاذب یا Ceiling است . برای مثال سقف کاذب آشپزخانه و یا سقف کاذب مغازه در فاصله ای پایین تر از سقف اصلی ساختمان اجرا می شود و به دلیل قابلیت تنوع دکوراتیو و نورپردازی ، نمای زیبایی به سقف منزل می دهد . اما نکته ای که در این زمینه لازم است بدانید این است که بکارگیری این سقف تنها برای منازل مسکونی نیست و شما می توانید براحتی آن را در دکوراسیون مغازه ، دفاتر اداری ، فروشگاه ها و سالن های اجتماعات به کار گیرید.

مزایای سقف کاذب

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی