خرید اقساطی ام‌ وی ام جدیدترین شرایط اقساط MVM اتوخسروانی | samandblog

ایجاد شده و در کشورهای دیگر دنیا به هیچ وجه ماشینی به نام ام وی ام وجود ندارد. دلیل این خاص بودن این است که در سال ۱۳۸۱ که شرکت مدیران خودرو تاسیس شد و تصمیم گرفت که ماشین های کمپانی چری را با برند مخصوص خودش یعنی ام وی ام مونتاژ کند. ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود. مشخصات فنی و موتور هر دو این مدل‌ها، یکسان بوده و تفاوت آن‌ها در بدنه ماشین است.

MVM x22

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، مجله خبری خودرو سمند لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

  • الان بخوام ماشین رو با قطار یا کفی بیارم مشکل مدارک دارم ، هیچی نیومده واسم و فقط صادر شدن..
  • این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد.
  • رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد.
  • باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای ام وی ام دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.
ام وی ام X33S اسپرت اخرین فیس لیفت از اولین کراس اوور شرکت مدیران خودرو میباشد که در دو تیپ ساده و معمولی با جعبه دنده ی اتومات به فروش میرسد و تنها تفاوتشان در سقف و ستون مشکی رنگ مدل اسپرت است ادامه مطلب… مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده‌است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف‌کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده‌است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود روش برد- برد را که روش بین‌المللی پیشرو در کسب و کار است را دنبال می‌کند. مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد.

در فروش اقساطی صرفا مشتریانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش ثبت‌نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان‌پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت‌نام به نمایندگی مدیران خودرو ۳۵۰ اطلاع‌رسانی خواهد شد. شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است.

ام وی ام،315 هاچ بک اسپرت،اکسلنت مدل 97

این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد. این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است. چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند. یکی از جدیترین محصولات مدیران خودرو که تغییرات بسیار جذاب داخلی، عرضه شده است. از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی