خرید ام‌وی‌ام شرایط نقد و اقساط دی 1401 مدیران خودرو | samandblog

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

MVM 315 هاچ بک دنده ای ، اسپرت اکسلنت

این شرکت شرایط فروش مدیران خودرو را برای خریداران ماشین های MVM به صورت اقساطی در نظر گرفته است که همین فروش اقساطی مدیران خودرو، باعث افزایش مشتریان این شرکت در ایران شده است. تا جایی که اکثر مردم ایران، مدیران خودرو را با نام مدیران خودرو اقساطی می شناسند و تمایل آن ها برای خرید محصولات MVM افزایش پیدا کرده است. مجله خبری خودرو سمند این شرکت در طرح های پیش فروش مدیران خودرو که از جانب مسئولین و مدیران شرکت ارائه شده اند، اقدام به فروش شرایطی محصولات خود می نمایند. معمولا برای فروش اتومبیل های خود، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو را برای مشتریان خود برقرار کرده تا از این طریق باعث تسهیل روند پرداخت هزینه خرید اتومبیل از شرکت خود شوند.

  • ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است.
  • معمولا برای فروش اتومبیل های خود، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو را برای مشتریان خود برقرار کرده تا از این طریق باعث تسهیل روند پرداخت هزینه خرید اتومبیل از شرکت خود شوند.
  • فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد.

اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. از ظواهر خودرو گرفته تا امکانات رفاهی و کیفیت ساخت قطعاً نمره خوبی را برای شرکت خودروسازی MVM باید لحاظ کرد. خودروهای عرضه شده توسط خودرو سازی ام وی ام در مقایسه با رقبای موجود در کشور بسیار عالی ظاهر شده و نظر بیشتر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

ام‌وی‌ام X33 S

ایجاد شده و در کشورهای دیگر دنیا به هیچ وجه ماشینی به نام ام وی ام وجود ندارد. دلیل این خاص بودن این است که در سال ۱۳۸۱ که شرکت مدیران خودرو تاسیس شد و تصمیم گرفت که ماشین های کمپانی چری را با برند مخصوص خودش یعنی ام وی ام مونتاژ کند. ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود. مشخصات فنی و موتور هر دو این مدل‌ها، یکسان بوده و تفاوت آن‌ها در بدنه ماشین است.

http://artofmarketing.irاین خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد. این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است. چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند. یکی از جدیترین محصولات مدیران خودرو که تغییرات بسیار جذاب داخلی، عرضه شده است. از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد.

مشخصات فنی و قیمت روز محصولات ام وی ام مدیران خودرو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی