خرید باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان ایران باتری | نکاس باتری

یک یو پی اس آماده به کار در صورت بروز مشکلات رایج برق مانند خاموشی، کاهش ولتاژ یا افزایش ولتاژ به برق پشتیبان باتری متوسل می شود. هنگامی که برق ورودی از سطوح ولتاژ ایمن پایین می‌آید یا از آن بالاتر می‌رود، UPS به برق باتری DC تغییر می‌کند و سپس برای راه‌اندازی تجهیزات متصل آن را به برق AC معکوس می‌کند. این مدل ها برای لوازم الکترونیکی مصرفی، کامپیوترهای سطح ابتدایی، سیستم های POS، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات الکترونیکی اولیه طراحی شده اند. باتری صبا شامل باتری UPS صبا به عنوان باتری های صنعتی و باتری واریان صبا به عنوان باتری خودرویی، جزء با کیفیت ترین باتری های موجود در بازار هستند.

بوش طبق چیست؟ علائم خرابی و نحوه تعویض بوش طبق + قیمت

باتری اصلی خودروی شما 80 آمپر وارتا می باشد و با توجه به اینکه باتری های 80 آمپر به ندرت یافت می شود میتوانید از باتری 74 امپر استفاده کنید که در همان ابعاد باتری اصلی خودروی شما می باشد. باتری های ایرانی نیز کیفیت خوب و قابل قبولی دارند که شما میتوانید از بهترین برای ایرانی برای خودروی خود استفاده کنید تا مشکلی برای… خواندن ادامه … سلام دوست عزیز برای خودروی النترا باتری با ظرفیت 60 آمپر مناسب می باشد البته باتری های 66 و 74 آمپر نیز برای خودروی شما قابل نصب می باشد. همانطور که خود شما قید کردید برند برنا باتری یکی از برند های خوب و با کیفیت ایرانی می باشد و تمامی برند های تولیدی این کارخانه کیفیت خوبی دارند.

خرید باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان ایران باتری | نکاس باتری شرکت اتو شارژ با مجوز رسمی از اتحادیه باتریسازان تهران در سال 1344 تاسیس شد و اکنون نماینده رسمی فروش با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش باتری های ایرانی و خارجی می باشد. این شرکت با بیش از 15 سال سابقه فروش آنلاین باطری، بنیان گذار فروش اینترنتی باطری ماشین نیز می باشد. با سلام از دلایل اصلی ترکیدن باتری ماشین، ایجاد اتصال کوتاه بین دو سر قطب باتری می باشد. این اتصال کوتاه گاهی به صورت دستی روی میدهد زماینکه برخی از تعمیرکاران برای تست قدرت باتری این کار نادرست را انجام می دهند. علت دیگر بروز اتصال کوتاه در دو سر قطب های باتری بواسطه استارت سیستم به علت معیوب و یا تمیز نبودن کلکتور سیم پیچ آن می باشد که با چک کردن استارت و برطرف کردن کثیفی ذغال های مابین کلکتورها برطرف می گردد.

محصولات کومهو باتری

همچنین ارسال و نصب باتری و تست سیستم برق خودرو به صورت رایگان انجام می شود. با سلام با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات واردات به داخل کشور خرید کالاهای خارجی با ریسک تقلبی بودن آن ها همراه است در نتیجه برای خرید باتری ماشین باید بتوانیم باتری تقلبی را از اصل تشخیص دهیم. متاسفانه از آنجایی که اکثر باتری های خارجی موجود در بازار قاچاق هستند، نمونه های تقلبی در آن بسیار زیاد دیده می شود. حالت بدتر از کالاهای تقلبی موجود در بازار، کالاهای استوک می باشد. بنده یک خودروی کپچر دارم که باتری خودروی من دیگه قابل استفاده نیست. چند روز پیش که ماشینم رو برای سرویس دوره ای برده بودم و خواستم که باتری رو هم تعویض کنم ولی قیمت چند میلیونی بهم دادن و گفتن که باتری اصلی رنو کپچره.

یکی از مهم‌ترین پاسخ‌هایی که در برابر سوال چرا باتری خودرو خالی میشود می‌توان بیان کرد، این است که احتمالا شما از آن دسته افراد فراموش‌کاری هستید که چراغ جلو را روشن می‌گذارید. بهترین روش برای اطمینان از عملکرد باتری، استارت زدن نیست و انجام مداوم این‌کار، میتواند باتری سالم را، تضعیف و شما را نیازمند تعمیرکار و عملیات برق‌رسانی کند. اگر خودروی شما روشن نمی‌شود و از زمان تعویض باتری آن سال‌ها می‌گذرد احتمالاً علت قدیمی بودن باتری خودرو است. احتمالاً خودروهایی که در گوشه خیابان با چراغ روشن پارک شده‌اند را مشاهده کرده‌اید. خودروهایی که ساعت‌ها به حال خود رها می‌شوند و بعد از سوارشدن در آنها به‌سختی استارت می‌خورند. این اتفاق اگر برای مدتی طولانی رخ دهد به‌طور حتم موجب خالی شدن باتری خودرو می‌شود.

  • عمر مفید باتری اتومبیل و تعویض آن در این مقطع بسیار حیاتی می باشد چرا که هر لحظه این امکان وجود دارد تا باتری دیگر کار نکند و در این صورت خودرو خاموش می شود و دیگر روشن نخواهد ماند.
  • باتری زیتکس گلد در صورت خرابی توسط شرکت در محل مشتری گارانتی میگردد.
  • اگر باتری ماشین شما بین 2 تا 5 سال عمر دارد، این می تواند مقصر باشد و ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد.
  • زمانی که این مقدار آمپر به استارتر موتور خودرو وارد می‌شود، پیشرانه به سرعت و راحتی روشن می‌شود؛ اما زمانی که عمر مفید باطری به پایان برسد، میل لنگ دیگر نخواهد چرخید و این نشان دهنده پایان عمر باتری اتومبیل شماست.
  • خودروهای امروزی، مجهز به باتری‌هایی هستند که در برابر تغییرات جوی و نوسانات دمایی مقاومت بیشتری دارند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی