خرید باتری ماشین جک اس 3 s3 اصل کره با طول عمر بالا و نصب رایگان | samandblog

چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند. تنها تغییر نمای عقب جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای این خودرو اضافه شدن نام DCT 6 زیر نام JAC می باشد که این کلمه به معنای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه می باشد و این باعث می شود که تفاوت دو نسخه اتوماتیک و دنده ای را متوجه شوید. جک S3 -یکی دیگر از محصولات کمپانی جک موتور است که بعد از فروش خوب شاسی بلند S5 در ایران ، کرمان موتور نیز قصد عرضه مدل 2014 این خودرو را کرد. البته این خودرو مورد فیس لیفت قرار گرفته است اما در ایران همان نسخه ی اولیه آن توسط کرمان موتور عرضه می شودادامه مطلب… قیمت جک برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات جک موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.

جک S5 گزینه محبوب به دلیل طراحی زیبا و مدرن

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

http://artofmarketing.ir

به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی… چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند. تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت . مدتی ماشین را روشن نکرده بودم باتری خالی کرد بعد از باطری به باطری کردن و روشن کردن ماشین متاسفانه تنظیم عقب رفتن اتومات صندلی بهم خورده است. قیمت بازار جک S5 نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است.

قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد. دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد. طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود.

  • جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند.
  • جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند.
  • جک در ایران با شرکت کرمان موتور همکاری دارد و خودروهایی نظیر جک S5 یا جک J5 از این شرکت در ایران با توجه به قیمت خودرو و همچنین تنوع محصولات به موفقیت هایی در فروش دست پیدا کرده اند.
  • ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. همان‌طور مجله خبری خودرو سمند که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. یک جلوپنجره مزین به نوارهای کرومی حاوی لوگوی جک نیز فاصله بین آنها را پر کرده است. نوع طراحی سپر، مجرای تهویه و قاب‌های مه شکن نیز در مهیج‌تر جلوه کردن چهره این شاسی بلند چینی تاثیر مثبتی داشته است.

بررسی جک s5 دستی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی