خرید باتری ماشین جک اس 3 s3 اصل کره با طول عمر بالا و نصب رایگان | samandblog

کار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند.

جک S5 نیوفیس، مدل ۱۴۰۰

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان مجله خبری خودرو سمند جلو در نظر گرفته شده است. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است. طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است.

  • قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد.
  • جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود.
  • آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.
  • بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند.

نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. بنابراین وضعیت فروش پرحرارتی برای جک اس ۵ در بازار ایران برآورد می‌شود.

جک جی 5 – دومین عضو از خانواده J محصول شرکت جِی اِی سی چینی است که با نام جک در ایران شناخته شده و شرکت کرمان موتور نمایندگی فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده دارد. بعد از محبوبیت جک جی 3 هاچ بک ، جک جی 5 هم به دلیل ظاهر زیبا و عمکرد خوبی که دارد مشتریان زیادی در کشورمان پیدا کرده ادامه مطلب… با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد.

جک جی 5 مدل 1396 بدون رنگ

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای جک را دارند، باید در لحظه از قیمت جک باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. در خودروی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی