خرید فروش آلفا رومئو صفر و کارکرده در ایران شیپور | samandblog

نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود. در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکت‌ها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. فرمان پذیری این اتومبیل نیز جالب توجه بوده و شتاب گیری آن هم بسیار مناسب است. اگر تمایل به خرید این نوع خودرو دارید بهتر است به این نکته هم دقت داشته باشید که برای تامین انرژی و تغذیه خودرو آلفارومئو جولیتا باید از بهترین و با کیفیت ترین بنزین استفاده کنید. تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.

آلفارمئو جولیتا مدل ۲۰۱۵ سفید بدون رنگ

البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. پس از 35 سال غیبت آلفا در بازار ایران، سر انجام در سال 1389 شرکت آلفاموتور پس از توافق با فیات، توانست مجوز واردات محصولات آلفارومئو را کسب کند. آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد.

  • ضعف کولر خودرو در شرایط آب و هوایی کشوری مثل ایران کاملاه مشهود است.
  • یکی از ویژگیهای اساسی نخستین ماشین که در سال 1910 ساخته شده بود فلز بود، که نه تنها بعنوان پوشش بلکه بعنوان ساختار خود ماشبن از آن استفاده شده بود.
  • سری دوم جولیتا وارداتی، در مدل 2014 و با ارتقای برخی امکانات و همچنین با تغییر بسیار مختصر چهره‌اش، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت.
  • جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان کلیک کنید.
  • همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است.

این خودرو در سال 2011 به جایگاه دوم خودرو سال در اروپا رسید و در این یکسال آنقدر توجه افراد را به خود جلب کرد که تقریبا همه حیرت زده شدند. این خودرو در حال حاضر نیز یکی از پرفروش ترین خودرو های آلفارومئو شناخته میشود. با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد.

در کارشناسی خودرو به چه مواردی باید توجه کرد؟

این خودرو علاوه بر اینکه از ncap توانسته ۵ ستاره کامل را دریافت کند، توانسته است که در سال ۲۰۱۰ در تمام زمینه ها در بخش ایمنی به عنوان بهترین خودرو از سری هاچ بک های خانوادگی کوچک انتخاب شود. در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی مجله خبری خودرو سمند دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و … بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود. این مخفی بودن اول باعث میشود احساس کنیم این خودرو سه در است اما این خودرو هاچ بک پنج دربه است.

http://artofmarketing.irدر صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید. مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد. این پیشرانه به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی