پس از آن مدلهای بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد. در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت.
طراحی ظاهری پژو پارس
ای خودرو فیس لیفت پژو 405 می باشد که در اروپا با نام پژو 406 عرضه شده است. برخی از خودروهای پژو مثل مدل 405 و 206 با اینکه سالها پیش در فرانسه از خط تولید خارج شدهاند، اما هنوز هم در ایران مجله خبری خودرو سمند عرضه میشوند. براساس معاملهی ایران خودرو و پژو، پلتفرم این مدلها در ایران لایسنس شده است؛ بنابراین تا زمانی که تولیدکنندهی ایرانی برنامه داشته باشد، خودروهای قدیمی پژو عرضه میشوند.
- پژو در دوران مدرن، ماشین های شهری و کوچک، اقتصادی، اسپرت، برقی، لوکس و تجاری تولید میکند و یکی از اعضای اصلی گروه خودروسازی PSA است.
- برای نمای کناری و درهای آن هیچ حجمدهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است.
- در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
- آرمان به زودی به صنعت خودروسازی علاقهمند شد و با مباحثه با افرادی نظیر گوتلیب دایملر به امکان انجام آن اطمینان پیدا کرد و نخستین خودرو پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد.
- لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
رنو تندر 90 یکی از خودرو های پر فروش بازار که موفقیت خود را به دلیل کیفیت و سواری خوب خود دارد رنو تندر 90 است که توسط ایران خودرو و پارس خودرو عرضه می شود. لوگان ، ال 90 و تندر 90 نام هایی است که به این خودروی پر طرفدار گفته میشود. سمند LX -یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستند ادامه مطلب… از مدل های این خودرو می توان به پژو پارس ساده که به عنوان پژو پارس سال معروف است ، پژو پارس ای ال ایکس ، پژو پارس با دنده اتوماتیک ، پژو پارس دوگانه سوز و پژو پارس ای ال ایکس اشاره کرد.
در سال ۱۸۹۶ پژو نخستین موتور خود را بدون کمک گوتلیب دایملر تولید کرد و پس از آن پیشرفتهای مختلفی مانند امکانپذیری انتقال قوای محرکهٔ زیر خودرو به درون کاپوت حاصل شد و خودرو بهمعنای امروزی آن، شکل گرفت. Peugeot 405 نمای بسیار سادهای دارد و در آن اثری از خطوط منحنی و خطوط روی کاپوت و بدنه نیست. چراغهای چهار ضلعی جلو و عقب ساده، جلوپنجره با نوارهای افقی ساده و حداقل تزئینات، نمای ساده و کلاسیکی به این خودرو دادهاند. البته پژو 405 SLX فیسلیفتی از این اتومبیل است که ظاهر مدرنتری دارد. طراحی سپر و گرافیک داخلی چراغها تغییر کرده و مهشکن به سپر جلو اضافه شده است.
پژو 405 GLX بنزینی، مدل ۱۳۹۴
انتظار اینکه بعد از گذشت حدود 30 سال از ورود پژو 405 به ایران، کارخانه ایران خودرو کمی تغییرات جزئی برای نمای بیرونی این ماشین درنظر میگرفت، نابهجا نیست. با توجه به کیفیت و مقاومت خوب این خودرو در تصادفات، اندکی زیباسازی ظاهری کمک خوبی به فروش بیشتر پژو 405 میکرد تا قشر جوان نیز به این اتومبیل روی خوش نشان دهند. با این حال، طراحی متفاوت سپرها و چراغها موجب شده تا پژو پارس در مقایسه ۴۰۵ جذابتر و زیباتر دیده شود. همچنین خطوطی روی کاپوت اضافه شده تا شمایل عضلانیتری در مقایسه با ۴۰۵ به آن داشته باشد. زه روی درها پهنتر شده و از سادگی نمای جانبی کم کرده است و به جز این مورد، فرقی بین ظاهر پژو پارس و پژو ۴۰۵ از کنارهها مشاهده نمیشود. پژو پارس مثل دیگر سدانهای ایران خودرو یک مدل دوگانهسوز هم دارد که از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری بنزینی گازی استفاده میکند و با سوخت CNG فقط ۸۳ اسب بخار نیرو تولید میکند.