خرید لوازم جانبی گوشی Xiaomi Redmi K50 فروشگاه ابیانو

در کلکسیون سنسورهای دوربین ردمی کی 50، تشخیص عمق وجود ندارد و آخرین سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مخصوص عکاسی ماکرو است. اندازه صفحه نمایش امولد ردمی کی 50 اولترا همانند سایر مدل‌های این سری برابر 6.67 اینچ است. با این حال، این یک کم نظیر 12 بیتی می‌تواند 68.7 میلیارد رنگ تولید کند که بسیار خیره‌کننده است. برای مقایسه، ردمی کی 50 گیمینگ دارای یک پنل 10 بیتی (با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل) و کی 50 پرو نیز دارای یک پنل 8 بیتی (با وضوح 1440 در 3220 پیکسل) است. صفحه نمایش کی 50 اولترا دارای کالیبراسیون رنگ عالی است (deltaE حدود 0.38 است) و به لطف سنسور دمای رنگ محیطی، همواره در بهترین شکل خود باقی می‌ماند. گوشی ردمی K50 اولترا دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

  • بلندگوهای استریوی این گوشی از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند، در حالی که خروجی سیمی (از طریق USB-C) و بی‌سیم هدفون دارای نشان Hi-Res هستند.
  • گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا یکی از نمونه‌های عالی برند شیائومی است که امسال عرضه شد.
  • شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه.
  • با تماشای این ویدئو گوشی جدید ردمی کا 50 اکستریم ادیشن شیائومی را بهتر خواهید شناخت.
مدل‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۴۴۵ و ۴۹۰ دلار قیمت دارند. همچنین کاربران چینی برای خرید مدل‌های ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی باید به ترتیب ۵۳۴ و ۵۹۳ دلار بپردازند. شیائومی یک مدل موسوم به Champion Edition هم تولید کرده که برای طراحی آن از تیم فرمول یک Mercedes-AMG Petronas الگوبرداری شده و این مدل ۶۲۳ دلار قیمت دارد. برخلاف کمپانی مطرح اپل که بعد خانواده آیفون 11 هیچ تنوع چشمگیری به ظاهر محصولات خود نداده، شیائومی هر بار با ظاهری آپگرید به استقبال مشتریان خود می‌رود.

ردمی K50 با این پردازنده قدرتمند، یکی از بهترین پرچمداران شیائومی خواهد بود

گوشی Redmi K50 Gaming مجهز به MIUI 13 است که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. پوسته اندرویدی MIUI از جمله رابط کاربری‌های خوب گوشی‌های اندرویدی در بین k50 قیمت کاربران شناخته می‌شود. برنامه منحصر به فرد Game Turbo امکانات متعددی را برای گیمرهای موبایل به ارمغان می‌آورد.

دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌گیرد. ردمی K50 اولترا یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲ بیتی آن هم از نوع OLED دارد. این صفحه نمایش توسط Tianma و TCL CSOT چین طراحی و عرضه شده و یکی از بهترین صفحه نمایشگرهای موجود در بازار است. این برند در کنار جدیدترین گوشی تاشوی خود یعنی شیائومی میکس فولد ۲، گوشی ردمی K50 اولترا را نیز معرفی کرد. این گوشی شباهت زیادی به شیائومی ۱۲ دارد اما می‌توان پیشرفت‌های خوبی را در آن دید.

ردمی K50 اولترا رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده. تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگه‌اس. نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون [آم…نحوه ارسال لوکیشن در اینستاگرام [آموزش د…نحوه آپدیت ایموجی ها در آیفون [آموزش تصو…میوت کردن استوری اینستاگرام ؛ چگونه استو…حل مشکل ضعیف شدن آنتن گوشی [آموزش 10 راه… استفاده از این تراشه هزینه زیادی دارد و در کنار مراحل ساخت و طراحی، چنین بهای تمام‌شده‌ای برای یک گوشی هوشمند می‌تواند خیلی عالی از آب در آمده باشد.

طراحی شیائومی k50 pro plus

خرید لوازم جانبی گوشی Xiaomi Redmi K50 فروشگاه ابیانو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی