خرید و قیمت چادر ماشین جک S5 ا تشکیل شده از pvc ، ضدآب ، ضد آفتاب ترب | samandblog

یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین . با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید. 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید.

http://artofmarketing.ir

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است. طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است.

  • کابین جک s5 بسیار راحت می باشد و به دلیل این که موتور به خوبی عایق بندی شده است صدای کمی از موتور به داخل کابین وارد می شود.
  • هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.
  • در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.
  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است.
  • عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم.

آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید. آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید.

ماشین جک

جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران مجله خبری خودرو سمند قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد.

حداکثر کیلومتر

این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد. لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند. اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند.

قیمت جک S5 جدید

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی