دریچه هوا قیمت ساخت خرید انواع دریچه تنظیم هوا پخش نیرو سپهر مهار

دریچه‌های ایرفویلی یا لنزی یک طرفه و دو طرفه، دریچه‌های خطی صفر، پانزده و سی درجه و دریچه‌های خطی اسلوت جز دریچه‌های دیواری به شمار می‌روند. ساختاری لانه زنبوری دارد و زاویه پره های آن به صورت صفر درجه می باشد. برای سیستم رفت و برگشت قابل استفاده بوده و به صورت دمپردار و بدون دمپر تولید می گردد و برای پوشش از رنگ کوره ای الکتروستاتیک استفاده می شود. یکی دیگر از انواع متریال مورد استفاده برای تولید دریچه های ساختمانی هوا استفاده از استیل یا آهن گالوانیزه است.

تنظیم هوا با استفاده از پره‌ ها

بطور مثال، قیمت دریچه رفت ایرفویلی دو طرفه با ابعاد 20 در 8 اینچ حدودا برابر با 140،000 تومان می‌باشد. هزینه نصب دریچه‌های رفت یا برگشت حدودا بین 30،000 تا 50،000 تومان است. همچنین، هزینه نصب دریچه بازدید در ابعاد معمولی حدودا بین 50،000 تا 100،000 تومان می‌باشد. کانال هوا از نظر نوع متریال ساخت به انواع کانال هوا گالوانیزه، فلکسیبل پلاستیکی، فلکسیبل فلزی و پیش عایق شده تقسیم می‌گردد. در هنگام خرید و نصب کانال و دریچه هوا می‌بایست نوع جنس مورد نیاز و همچنین اندازه استاندارد مسیر ورود و خرج هوا را در نظر داشته باشید.

با بكارگیری انواع حسگرها در داخل و خارج ساختمان و با بكارگیری یك سیستم واحد میتوان بصورت لحظه ای ، کنترل تمامی شرایط اسایشی و امنیتی را در اختیار داست و از انها در جهت رسیدن به شرایط ایده ال استفاده کرد. دریچه هوا طرح قدیم آلومینیومی متشکل از فریم با تیغه و دمپر می باشد. فریم دریچه هوا طرح قدیمآلومینیونیاز پروفیل اکسترود آلومینیومی ساخته می شود.

4) احتمال مسدود شدن دهانة ورود هوا از بيرون با برف و يخ و عوامل ديگر، نبايد وجود داشته )باشد. برای اینکه در زمستان از آسیب وارد شدن به تسمه جلوگیری کنید، بهتر است آن را از پروانه جدا کرده و داخل بدنه کولر قرار دهید. 6-بهتر است با استفاده از یک فرچه سیمی تمام آهک و رسوب‌های چسبیده‌شده به درپوش‌ها و بدنه‌ کولر را تمیز کنید.

دریچه هوای گرد

دریچه هوا قیمت ساخت خرید انواع دریچه تنظیم هوا پخش نیرو سپهر مهار

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری نکات لازم جهت خرید دریچه گرد هستید؛ تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه تهویه آسیا باشید. پر فروش ترین و پر مصرف ترین کالای تهویه ای که در ساختمان ها استفاده می شود، دریچه هوا خطی آلومینیومی می باشد. کارخانه ی تهران دما انواع گوناگونی از دریچه هوا خطی آلومینیومیرا در سایزهای متنوعی تولید می کند. بیشترین استفاده از این محصول در مکان هایی است که از دستگاه های داکت اسپیلت و یا فن کوئل جهت تامین دمای مطلوب محیط استفاده می کنند. قیمت دریچه هوا شاهرخی نسبت با سایر کارخانه ها ۲۰ الی ۳۰ درصد گران تر می باشد. دلیل اصلی این موضوع هم نام شناخته شده ی این شرکت در بازارهای مصرفی است و هم ضخامت بالای ورق محصولاتش می باشد.

  • از آنها میتوان در مکانهایی مانند راهروهای طولانی و مکانهای بزرگ عمومی، جلوزن و برگشت فن کویل ها استفاده نمود.
  • اگر اطلاعات بیشتری از دریچه بلندگویی نیاز دارید می توانید به مقاله دریچه بلندگویی چیست، مراجعه کنید.
  • اولین و بزرگترین تولیدکننده ی دریچه هوا در ایران کارخانه ی شاهرخی است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی