دستگاه حضور و غیاب فراتکنو نرم افزار رایگان + پشتیبانی | bayofa

روی این دستگاه برای هر شخص یک کد کاربری در نظر گرفته می شود که فقط مخصوص خود همان شخص است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه امکان تعریف مدیر است تا شخص دیگری بجز مدیر نتواند به منو های آن دسترسی داشته باشد. در صورتی که از نماینده معتبر خریداری شود، سایت فروشنده مجهز به درگاه امن پرداخت باشد، دستگاه با گارانتی معتبر، مدارک کامل و خدمات پس از فروش ارائه شود و خریداران قبلی رضایت کافی داشته باشند، خرید اینترنتی به صرفه و منطقی خواهد بود. پرسنل با در اختیار داشتن آخرین وضعیت کارکرد خود در هر لحظه اطمینان بیشتری به عملکرد مجموعه حضور وغیاب خواهند نمود. زمان بسیار باارزش است و در بیشتر شرکت ها بر اساس زمانی که پرسنل مشغول به کار هستند دستمزد مربوطه حساب می شود. از طرف دیگر وجود هرگونه شک و شبهه در این مواقع به طور جدی می‌تواند انگیزه‌ی کارکنان و کارمندان را برای موفقیت در وظایف خود تحت کنترل داشته باشد.

به این صورت که این دستگاه ها به گیت های کنترل تردد ، درب ها ، قفل های هوشمند و … یکی از مهم‌ترین دلایلی که مدیران به استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب پیشرفته‌ مانند دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه روی آورده‌اند، این است که جلوی این تقلب کارمندان را بگیرند. محبوب ترین دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک دستگاه های اثر انگشتی، تشخیص چهره یا تصویری، چشمی یا تشخیص عنبیه هستند که معیار ها و الگوریتم های فوق العاده شناسایی دارند، برترین و دقیق ترین دستگاه های شناخته شده دستگاه های اثر انگشتی و آیریس هستند. شرکت هایی که تعداد کمی پرسنل دارند و یا بیشتر کارکنان بصورت ریموت کار می کنند، تجهیزات سخت افزاری دستگاه خیلی حائز اهمیت نمی باشد.

نرم افزار حضور و غیاب بهترین راه حل

در کنار این‌ها باید ببینید که مدیریت تنظیمات دستگاه مورد نظر شما از چه راهی قابل انجام است. این کار در برخی از دستگاه‌ها از طریق منوی خود دستگاه و در برخی دیگر با اتصال دستگاه به کامپیوتر انجام می‌گیرد. برای مثال باید دستگاه‌های دیگری که توسط آن شرکت ارائه می‌شود را بررسی کرده و به قابلیت اتصال دستگاه به سایر نرم‌افزار‌ها نیز دقت داشته باشید.

  • در صورت دارا بودن چندین دستگاه حضور و غیاب در یک مجموعه یا چندین ساختمان مجزا که مربوط به یک سازمان هستند، امکان مدیریت یکپارچه دستگاه‌های کنترل تردد وجود دارد.
  • این دستگاه حضور و غیاب از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت سایت مجله حضور و غیاب برخوردار است.
  • از آن جایی که دستگاه ساعتزنی در طول روز به دفعات زیاد مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، نگهداری و سرویس آن به صورت دوره ای باید در دستور کار قرار داشته باشد.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو نرم افزار رایگان + پشتیبانی | bayofa بعد از مشاهده مدل و امکانات لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم ارائه بشه خدمتتون فاکتور تعیین کننده بودجه، سلیقه شما و شرایط محل نصب می باشد. در صورتیکه پرسنل بدون انتخاب نمودن کلیدهای (ورود، خروج، مرخصی و ماموریت) اقدام به ثبت اثر انگشت و یا شناسایی کارت نمایند در صورتیکه در لحظه ثبت، حالتی برای ساعت تعریف نشده باشد تردد انجام شده از نوع عادی ثبت می گردد. خرید اینترنتی سیستم ساعت زنیاز ابزاری است که مدیران مجموعه های مختلف را در این مسیر یاری میکند. خرید سیستم حضور غیاب دارای مزیت ها ی بسیاری است که می‌توان صرفه جویی در وقت و هزینه را از مهم‌ترین آن‌ها دانست.

چرا دستگاه حضوروغیاب نانوتایم

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی