دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمت رقابتی رادیس

دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمت رقابتی رادیس

مانند تمام ابزارهای ساخته شده به دست بشر دوربین های مداربسته نیز می توانند هم در جهت بهبود کیفیت زندگی انسان استفاده شوند و هم می توان از این ابزار برای کنترل دیگران و سواستفاده از قدرت هایک ویژن استفاده کرد. اما شکی نیست که استفاده از دوربین های مداربسته در اماکن مختلف باعث افزایش امنیت این مکان ها شده است و در نتیجه بازار بسیار بزرگی در سراسر جهان برای فروش تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته نیز شکل گرفته است. در حال حاضر برند های مختلفی مانند هایک ویژن، تی وی تی و داهوا از برند های معروف تولید کننده دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات نظارت تصویری به حساب می آیند و ما در این مقاله سعی می کنیم برند معروف هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

  • دوربین های اچ دی از طریق کابل کواکسیال و فیش bnc نصب می شوند و قیمت آن ها پایین تر از دوربین های تحت شبکه هایک ویژن است.
  • محبوبیت دوربین های مدار بسته هایک ویژن تنها به کیفیت و مقرون به صرفه بودن آنها نیست.
  • با این دو ابزار می توانید تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته هایک ویژن را برای آرشیو کردن و کنترل بهتر به صورت طولانی مدت ذخیره سازی کنند.
  • محصولات شرکت هایک ویژن شامل انواع متفاوتی از دوربین های مداربسته شبکه، دستگاه های NVR و تجهیزات ضبط شبکه می شود.
  • برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته هایک ویژن یا دستگاه های هایکویژن پیشنهاد می شود قیمت محصولات را بصورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید.
  • فناوری light fighter و dark fighter هایک ویژن مهمترین گزینه برای یک دوربین مداربسته ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در هر شرایطی است،در اکثر…

در نتیجه، انتقال از سیگنال های آنالوگ به شبکه را با موفقیت انجام داد و دوره استفاده سیستم های امنیتی تحت شبکه را در صنعت امنیت آغاز کرد. طبق گزارش های IHS، هایک ویژن از سال 2015 در جایگاه نخست بازار دوربین های امنیتی تحت شبکه قرار گرفته است. هایک ویژن، بعنوان اولین شرکت استفاده کننده از این الگوریتم در محصولاتش، در انتقال دیجیتالی نظارت تصویری پیشرو بود.

هایک ویژن عرضه کننده دستگاه هایی با مارک اثبات شده ای که می توان برای محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن با کیفیت بالا به آن اعتماد کرد. هایک ویژن مطمئناً ابتکاری ترین و بهترین انتخاب در مورد سیستم های نظارت بر امنیت است. حجم تحقیق و توسعه این مجموعه خود به تنهایی، بسیار بیشتر از دیگر رقباست که نشان می دهداین برند به عنوان رهبر جهانی در بازار نظارت بر خانه و تجارت باقی مانده. با ظهور فناوری های AcuSense و ColorVu هایک ویژن مشتریان دوربین هایک ویژن می توانند از تعطیلات خود به خوبی لذت ببرند. چرا که این کمپانی راه حلی قدرتمند برای نظارت و مراقبت از محل و دارایی افراد ارائه کرده است.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2DE4225W-DE

در نمایندگی هایک ویژن امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت با دو سال گارانتی خرید فرآهم شده است. سبد محصولات هایک ویژن شامل بازه گسترده ای از محصولات مختلف نظارت تصویری می باشد. اگر شما به یک سیستم ارزان قیمت دوربین مداربسته احتیاج دارید می توانید محصولات متنوعی را در این سبد محصولات پیدا کنید. اگر به یک سیستم نظارت تصویری کاملا هوشمند با قابلیت کارکرد در شرایط خاص احتیاج دارید باز هم در سبد محصولات موجود است.

دوربین مدار بسته آی پی هایک ویژن

فروشگاه اینترنتی هایک ویژن با هدف گردآوردن برترین محصولات برند هایک ویژن با قیمت مناسب برای شما خریداران گرامی شروع به فعالیت کرده است. تنها محصولی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه های کوچک (خانه ها، واحدهای اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید دامنه بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن می توانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند. دوربین هایک ویژن توانایی کنترل تراکم محیط، نمایش به کمک سنسورهای تشخیص گرما، تشخیص چهره، تغییر حالت دید در شب، کاهش نور مستقیم و بسیاری از موارد دیگر را در خود جای داده است که کار تیم نظارت را بسیار ساده تر می کند. این دوربین ها که توانایی استفاده از شبکه را در اختیار کاربران می گذارند در دسته دوربین های تحت شبکه قرار می گیرند و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از طریق کنترل از راه دور و به کمک اینترنت دوربین های محیط خود را کنترل کنید.

جدیدترین محصولات

دلیل محبوبیت این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار، به دلیل هزینه بسیار پایین راه اندازی و استفاده طولانی مدت از این محصولات می باشد. حتی وجود قابلیت دید در شب نیز در این نوع دوربین ها باعث می شود تا کنترل بهتری بر روی تمام محیط در طول شب نیز داشته باشید. برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته هایک ویژن یا دستگاه های هایکویژن پیشنهاد می شود قیمت محصولات را بصورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید. برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته هایک ویژن یا دستگاه های هایک ویژن پیشنهاد می شود قیمت محصولات را به صورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید. شرکت هایک ویژن در سه سال اخیر با تغییر رویه تولید محصولات آنالوگ و به کارگیری تکنولوژی HDTVI در محصولات آنالوگ توانسته بازار خود را در این بخش به شدت گسترش دهد.

در سال های گذشته، دایره محصولات این شرکت گسترده تر شد و محصولاتی مانند حفاظت مستقیم و اعلام حریق را نیز شامل گردید. دوربین های اچ دی از طریق کابل کواکسیال و فیش bnc نصب می شوند و قیمت آن ها پایین تر از دوربین های تحت شبکه هایک ویژن است. محصولات شرکت هایک ویژن شامل انواع متفاوتی از دوربین های مداربسته شبکه، دستگاه های NVR و تجهیزات ضبط شبکه می شود.

این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایکویژن و دستگاه های NVR هایک ویژن است . با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید از فناوری های زیر در دوربین های خود استفاده کنید. فروشگاه هایک ویژن سنتر بعنوان عاملیت رسمی فروش محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن، گارانتی پارس ارتباط است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی