راه حل درمان چاقی کشف شد + رازهای لاغری فوری

برای درمان چاقی می توانید در رژیم خود با توجه به شرایط بدنی، غذاهای زیر را میل کنید:

 

4- برای درمان چاقی هله هوله نخورید

اما چرا خواب کافی به درمان چاقی کمک می کند؟ جالب است بدانید بسیاری از فرایندها نظیر چربی سوزی و دفع مواد سمی از کبد، شب ها در طول خواب عمیق رخ می دهد. کم خوابی بدن را با اختلالات هورمونی و افزایش چربی های اضافه روبرو می کند. به همین سادگی با تنظیم خواب می توانید قدم بزرگی در راه درمان چاقی بردارید.

مصرف داروی گیاهی برای چاق شدن مناسب است. می توانید برای درمان پایین تنه چاق از داروی گیاهی استفاده کنید. برای درمان چاق شدن پاها داروی گیاهی بسیار موثر است.

جالب است بدانید متخصصان تغذیه طی تحقیقاتی که انجام داده اند، پی به این موضوع برده اند که احساس سیری در بدن با ارسال سیگنال های سیری به مغز ایجاد می شود. اگر غذا خوردن شما 15 الی 20 دقیقه به طور بیانجامد، حتی اگر غذایی که می خورید بسیار کم باشد، به احساس سیری می رسید. برای اینکه غذایتان را آرام تر بخورید، می توانید از یک قاشق کوچک استفاده کنید. غذا را با حجم کم و به مرور طی بیست دقیقه میل کنید.

 

10 راه حل درمان چاقی، کلید درمان اضافه وزن

تا جایی که امکانش وجود دارد، هله هوله نخرید و نخورید، به مرور این وعده های ریزه خواری بی ارزش را از یاد خواهید برد و به درمان چاقی کمک خواهید کرد. راه های درمان چاقی به همین سادگی هستند. از علت های اصلی چاقی شکم، مصرف تنقلات مانند شکلات، چیپس، پفک، بیسکویت و … است.

اگر بیشتر طول عمر خود را با اضافه وزن سپری کرده اید، برای درمان استعداد چاقی می توانید در رژیم غذایی خود، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، میوه ها، دانه های تصفیه شده، مغزها را بگنجانید.

10 راه حل درمان چاقی، کلید طلایی درمان اضافه وزن کودکان، بزرگسالان، بعد از بارداری و … است. این راه حل های کلیدی، به افراد در هر سن و جنسیت کمک می کند تا به درمان اضافه وزن بپردازند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است


منبع: https://charkhan.com/127331/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%86%D8%A7%D9%82%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%81-%D8%B4%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D9%81/

 

1- مصرف سبزیجات و غذاهای گیاهی

کم خوابی به افزایش چربی شکم کمک می کند بنابراین به اندازه بخوابید. برای درمان چاقی به اندازه بخوابید تا از شر چربی های اضافه خلاص شوید. لازم است ساعت 11 شب به رختخواب بروید و به مدت حداقل شش ساعت بخوابید.

وقتی بیش از حد خوشحالید، ناراحتید، عصبانی یا ناامید هستید، غذا نخورید. افراط در خوردن غذا و بی اهمیتی نسبت به کیفیت غذای سالم باعث چاقی می شود.

6- داروی گیاهی برای درمان چاق شدن

 

 

2- برای درمان چاقی به اندازه بخوابید

دکتر موسوی نائینی متخصص لاغری است و برای درمان چاقی فوری راه حل های پزشکی دارد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از روش های درمان اضافه وزن و درمان چاقی فوری حتما به سایت دکتر موسوی مراجعه کنید.

اغلب افرادی که به فکر درمان چاقی و درمان اضافه وزن هستند، در تغذیه خود هله هوله را حذف نکرده اند. خوردن هله هوله برای اغلب افراد بسیار وسوسه برانگیز است. برای اینکه به فکر خوردن مواد غذایی مضر و بدون ارزش غذایی نیوفتید، بهتر است آنها را از دید خود دور کنید. یا از یکی از اعضای خانواده بخواهید آن را در محلی قرار دهد که شما از آن بی خبر باشید.

 

 3- برای درمان چاقی آرام غذا بخورید

نکته طلایی در مصرف این مواد غذایی این است که:

  1. اگر شما گوشت، مرغ، ماهی و سایر مواد غذایی پخته و کربوهیدرات دار نظیر برنج، سیب زمینی و … را مصرف می کنید، باید در مصرف مغزها و میوه ها افراط نکرده و به مقدار محدود از این خوردنی ها استفاده کنید.
  2. اما اگر رژیم غذایی گیاهی را برای لاغری انتخاب می کنید، با کاهش و حذف مصرف گوشت، لبنیات و روغن های مضر شیمیایی، می توانید هر چقدر که دلتان بخواهد سبزیجات، سالاد و میوه به همراه مغزها و دانه های تصفیه شده مصرف کنید. می توانید برای جلوگیری از گرسنگی هر زمان احساس ضعف و گرسنگی داشتید این مواد غذایی را مصرف کنید و روز به روز به طور چشمگیری لاغر شوید.

برای چاقی پایین تنه و شکم می توانید از دم نوش زنجبیل، نعناع و لیمو استفاده کنید. این معجون لاغری بسیار ساده است و به طرز چشمگیری باعث چربی سوزی و درمان چاقی می شود.

میوه ها، سبزیجات، سوپ گوجه، و کل غلات، خیار هویج، شمش  لوبیا و دیگر سبزیجات، ماهی، آجیل و غذاهای سویایی، ماست کم چرب یا فلفل دلمه ای، یک برش پنیر یا دو برش کوچک بوقلمون، یا یک قاشق سوپ خوری کره بادام زمینی، موز

درمان چاقی فوری با دکتر موسوی نائینی

از خوردن غذاهای پر چرب و پر کربوهیدرات مانند فست فودها، خورشت های چرب، نان سفید و … خودداری کنید. رژیم غذایی خود را سرشار از سبزیجات و غذاهای گیاهی و نان سبوس دار کنید. بهتر است سبزیجات خام مصرف شوند اما اگر معده و گوارش شما به سبزیجات خام حساس است، می توانید آنها را بخارپز کنید.

 

5- برای درمان چاقی وقتی احساساتی هستید، غذا نخورید

برای درمان چاقی خانگی، نیاز به داروهای شیمیایی نیست، با چند مواد طبیعی ساده می توان به چربی سوزی رسید. تخم کتان از جمله دانه هایی است که مصرف آن برای لاغری و درمان اضافه وزن بسیار موثر است. علاوه براین می توانید از دم کرده دانه سماق برای چربی سوزی و لاغری فوری استفاده کنید. این دمنوش ها را شب قبل از خواب و صبح ناشتا مصرف کنید.

برای درمان چاقی چی بخوریم؟

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی