شرایط فروش مدیران خودرو نقد و اقساط دی 1401 نمایندگی مدیران خودرو 350 | samandblog

این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس به بازار عرضه کرده است. شرکت مدیران خودرو قصد دارد طی طرح ویژه ای با محوریت تحویل انحصاری خودرو در شهرستان بم (محل تولید خودرو) مطابق با روش های اعلامی ذیل جهت فروش تعداد محدودی از خودرو های این شرکت اقدام نماید. لطفا برای مشاهده قیمت مجله خبری خودرو سمند روز خودرو برای سایر برندها روی لوگوی برند مربوطه در بالای صفحه کلیک کنید. شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری ۳۰ روزه هرکسی را وسوسه به خرید یک خودروی جدید و البته لوکس و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می کند. در حال حاضر شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه 9 خودرو در کلاس های مختلف کرده است که 5 مورد از این خودرو ها متعلق به برند ام وی ام و 4 خودروی دیگر تحت برند چری هستند.

ام وی ام،315 هاچ بک مدل 93

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

http://artofmarketing.irاگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. از ظواهر خودرو گرفته تا امکانات رفاهی و کیفیت ساخت قطعاً نمره خوبی را برای شرکت خودروسازی MVM باید لحاظ کرد. خودروهای عرضه شده توسط خودرو سازی ام وی ام در مقایسه با رقبای موجود در کشور بسیار عالی ظاهر شده و نظر بیشتر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد. این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است. چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند. یکی از جدیترین محصولات مدیران خودرو که تغییرات بسیار جذاب داخلی، عرضه شده است. از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد.

  • در حال حاضر شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه 9 خودرو در کلاس های مختلف کرده است که 5 مورد از این خودرو ها متعلق به برند ام وی ام و 4 خودروی دیگر تحت برند چری هستند.
  • این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد.[۳] این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو خودش تغییر داد.
  • البته فروش اقساطی و شرایط مناسب برای مصرف کننده از دیگر مواردی است که سبب موفقیت های چشمگیر شرکت خودرو سازی ام وی ام شده است.
  • تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند.
این شرکت شرایط فروش مدیران خودرو را برای خریداران ماشین های MVM به صورت اقساطی در نظر گرفته است که همین فروش اقساطی مدیران خودرو، باعث افزایش مشتریان این شرکت در ایران شده است. تا جایی که اکثر مردم ایران، مدیران خودرو را با نام مدیران خودرو اقساطی می شناسند و تمایل آن ها برای خرید محصولات MVM افزایش پیدا کرده است. این شرکت در طرح های پیش فروش مدیران خودرو که از جانب مسئولین و مدیران شرکت ارائه شده اند، اقدام به فروش شرایطی محصولات خود می نمایند. معمولا برای فروش اتومبیل های خود، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو را برای مشتریان خود برقرار کرده تا از این طریق باعث تسهیل روند پرداخت هزینه خرید اتومبیل از شرکت خود شوند.

فروش اقساطی ام‌وی‌ام X22 پلاس

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی