طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

در طلا فروشی هایی که معمولا تمام محصولات در یک ویترین واحد قرار می گیرند، برای مشاهده طلا و جواهر توسط مشتری باید طلاها از ویترین خارج شوند و این باعث پایین آمدن امنیت طلا فروشی می شود. هدف بازسازی این واحد تجاری نیز متمایز شدن از ظاهر مغازه از سایر رقبا بود. ظاهر این مغازه ها تاثیر به سزایی در جلب مشتریان دارد. بدین ترتیب می توانید در جلب توجه مشتریان، موفق ظاهر شوید. ساخت ویترین برای یک مغازه ی طلافروشی مهمترین بخش در نمایش نمای طلافروشی به رهگذران است. علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون داخلی یک مغازه از جمله یک مغازه طلافروشی، علاوه بر در نظر گرفتن پارامترهای زیبایی، باید توجه و نگاه ویژه و تخصصی به نکات امنیتی نیز داشت. به منظور طراحی فضای موجود برگرفته از آینه پرو در طلافروشی، نکات بسیار ظریفی را باید در نظر بگیریم. متریالی مانند ام دی اف، سنگ، چوب، آینه و شیشه که توسط طراح و با توجه به متراژ مغازه و سلیقه مشتری انتخاب می شود. به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان از صبح دیروز اغلب مغازه های طلا فروشی خیابان کریمخان از ابتدای زرتشت تا ابتدای خیابان نجات اللهی بسته بود و کرکره این مغازه ها نیز پایین کشیده شده بود.

طراح باید توجه داشته باشد که چگونه بیشتر مشتریان در فروشگاه گشت و گذار می کنند. با یکبار خرید، او دیگر یک مشتری بالفعل است و امور مشتریان وظیفه تبدیل او به یک مشتری وفادار و حفظ این مشتری را برعهده دارد، وب سایت شما تقریبا پنج الی ده ثانیه زمان دارد تا مخاطبان و مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد. از آن جا که طلا خود یک ماده بسیار زیبا و درخشان است، اگر برای نگهداری آن از شیشه استفاده کنید، زیبایی آن چندین برابر بیشتر به نمایش گذاشته می شود. اگر این مکان یک جواهر یا طلا فروشی باشد می تواند این میل را در ما تشدید کند. برای مثال ممکن است ویترین یک طلافروشی کوچک با یک طلافروشی بزرگ ، متفاوت طراحی شود. شیشه ای که در ساخت شیشه لمینت استفاده می شود دارای ضخامت های مختلف است و ممکن است انواع مختلفی از مواد لایه ای برای چسباندن آن ها به هم استفاده شود.

فروشگاه های طلا و جواهر از جمله محبوب ترین فروشگاه ها در میان افراد و به ویژه بانوان هستند. مهم ترین موردی که باید برای ورودی مغازه طلافروشی در نظر گرفته شود کدام است؟ دکوراسیون طلا فروشی در دسته بندی طراحی مکان تجاری قرار می گیرد. سه دسته بندی کلی برای شیشه ای که در جعبه ها استفاده می شود وجود دارد، اما جواهر فروشان فقط باید یک مورد را برای امنیت مطلوب در نظر بگیرند. این سه دسته شیشه عبارتند از شیشه های آنیل، شیشه های سکوریت (حرارت دیده)، شیشه های لمینت (ضد گلوله). این لایه ها و لایه های میانی، در حرارت قرار گرفته و همچون یک لایه شیشه مقاوم در می آیند. یکی از ترفند های جلب توجه در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی قرار دادن یک محصول شاخص در کانون ویترین و نورپردازی متمرکز بر روی آن است که جذابیت و درخشش آن را بسیار چشمگیر می کند. یکی از آنها باید مراقب ورود افراد سارق به داخل مغازه باشد. پس می بینیم که طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی بسیار مهم است به خصوص که شما تازه کار باشید و تازه کار خود را شروع کرده باشید و تصمیم داشته باشید مشتری های که دفعه اول وارد مغازه شما می شوند به مشتری های دائم شما تبدیل شوند.

گروه معماری بام؛ بهترین و با تجربه ترین گروه معماری و طراحی داخلی مغازه طلا فروشی می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید به آن ها مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را از آن ها دریافت نمایید. لوکس ترین سرویس های طلا و جواهرات. جدا از لوگوی معمولی الماس میتوانید اقلام مختلف جواهرات را نیز برروی این لوگوها ببینید. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. زمانی که برای جواهر فروشی خود لوگویی خاص و جذاب طراحی میکنید، این پیام را به مخاطبان انتقال میدهید که شما مجموعهای حرفهای و معتبر هستید و برای آنها ارزش و احترام ویژهای قائلید.

در غیر این صورت ممکن است شیشه با چند ضربه پتک بشکند. اما در طراحی داخلی یکپارچه، کانتر و باکس های متعددی جانمایی می شود که چون از جنس شیشه اند، مشتریان می توانند از تمام جهات جواهر و طلای مد نظر خود را مشاهده کنند که در این صورت برای بررسی، نیازی به بیرون آوردن طلا یا جواهرات متعدد برای انتخاب نیست. به دست آوردن تعادل بین شیشه ای که به مشتریان دید واضحی از محصولات شما می دهد و حفظ سطح بالایی از امنیت، می تواند یک چالش سخت برای طلا فروشی ها باشد. اغلب دستبندها با یک قفل بسته میشوند و روی مچ دست فیکس میشود. اگر این شیشه به طور صحیح نصب شود، پس از وارد آمدن یک نیروی بسیار قوی به آن، الگوی ترک خوردگی همچون “تار عنکبوت” بر روی آن ایجاد می شود. اگر بهترین نورپردازی را برای طلافروشی خود میخواهید، استفاده از چراغهای الایدی اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید. به عنوان مثال، یک فروشگاه طلا و جواهر و یک بوتیک پوشاک مطمئناً نمی توانند از یک نوع و طرح کاغذ دیواری استفاده کنند و همه باید برای جذب مشتری، کاغذ دیواری را انتخاب کنند که کالاهای خود را به بهترین شکل نمایش دهد.

ویلاهای شخصی دایر در جنوب و شمال کشور که برای استراحت در تعطیلات و سفر به آنها مراجعه میشود، میتوانند از فاکتورهای یک دکوراسیون موفق در طراحی داخلیشان استفاده نمایند. لذا این مهم باعث آن گردیده تا مغازه داران و کسبه به خصوص صنف زرگران نیز به فکر هزینه کردن برای مغازه خود نمایند. برای فروشگاه های طلا و جواهر فروشی و سایر خرده فروشان کالاهای لوکس، رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا برای دوام تجارت آن ها ضروری است. برای اطمینان از اینکه کدام ویترین ها از جواهراتی که کالاهای مورد تجارت شما هستند، به خوبی محافظت می کنند باید از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. در ویترین جواهرفروشیها ریزترین جزئیات نیز مورد توجه ویژه قرار میگیرد. قطعا برای شروع هر نوع کسب و کار و برای رسیدن به موفقیت در آن، یکی از اصلیترین اقداماتی که باید انجام شود، این است که، افراد حتما باید در مورد زمینه کاری مربوطه که در اینجا، تاسیس طلافروشی مدنظر است، اطلاعات جامع و کافی کسب کرده و به قول معروف با تمام زیر و بم و جزئیات کار آشنا شوند. به همین جهت یک تیم قدرتمند و مورد اطمینان می تواند وب سایت شما را به بهترین شکل احیا نماید.

یکی از اصلی ترین اهداف طراحی سایت جواهری، شناساندن مغازه جواهری به عموم مردم و در نهایت بالا رفتن تعداد مشتریان است. استفاده از یک ترکیب رنگی خاص و مناسب برای ویترین یک مغازه طلافروشی یا فضای داخلی آن یکی از مواردی است که در ابتدای تاسیس یک مغازه طلافروشی باید به آن توجه شود تا رنگ مناسبی برای دیوارهای داخلی و همچنین کف مغازه طلا فروشی و نهایتا جذب مشتری انتخاب شود. انتخاب یک اسم مناسب برای طلا فروشی خیلی میتونه توی برند شدن کسب و کار شما کمک تون کنه. منظور از خاص بودن این است که مخاطبان کسب و کار شما، قشر خاصی از جامعه باشند. اسم خاص برای مغازه ، دفتر و فروشگاه ·

به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , طراحی داخلی مغازه طلا فروشی شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند. بنابراین اگر می خواهید مغازه شما ظاهری متفاوت با سایر طلا فروشی ها داشته باشد، برای طراحی دکوراسیون داخلی آن علاوه بر ویترین شیشه ای از جعبه های شیشه ای نیز استفاده کنید. طراحی لوگو طلا فروشی باید پویا باشد، اگر قبلا متوجه ی این نکته نشده اید، اکنون زمان کشف آن رسیده است. یکی از شغلهایی که امنیت در آن محل و کسب و کار فرد بسیار حیاتی است شغل طلا فروشی محسوب میشود. کاغذ دیواری جز محصولاتی میباشد که باید در مشتری برای خرید تمامی طرحهای آن را ببیند تا طبق سلیقه خود یکی از آنها انتخاب کند. با این حال با ضربات خیلی قوی امکان شکستن آن وجود خواهد داشت و باز هم برای طلا فروشی ها توصیه نمی شوند. به هر حال سرمایه زیادی در این مکان وجود دارد و می تواند سارقین را به خود جلب کند. یک متریال به خوبی قادر است حال و هوای یک فضا را به ما انتقال داده و به عبارت ساده تر بگوید در آن جا چه خبر است.

از آن جا که طلا فروشی مکانی است که در آن اشیای بسیار قیمتی و با ارزش نگهداری می شود. وجود یک نور پردازی مناسب که تمام اجناس را به خوبی از زوایای مختلف نشان می دهد و دیگر نیاز نیست تا آن ها را از ویترین خارج کرد یک دکوراسیون لوکس را به همراه دارد که به موفقیت شما در کار کمک می کند. برای زیباسازی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی، جنس ویترین و نوع نور پردازی دو عامل بسیار مهم هستند. به همین ترتیب در طراحی ویترین های داخلی مغازه طلا فروشی نیز به همین اندازه حساسیت نشان دهید،چرا که پس از جذب مشتری ویترین های شما عامل اصلی انتخاب مشتری برای خرید از مغازه ی شما می باشند. طبق تحقیقات، بسیاری از مشتریان فقط با دیدن زیبایی دکوراسیون مغازه طلا و جواهر و اثری که بر روی ناخودآگاه آنان می گذارد، حاضر به خرید از آن فروشگاه هستند. از مهم ترین مسائلی که در طلا فروشی باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع طراحی داخلی و دکوراسیون آن است. همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد، گاهی اوقات آماده ترین جواهرسازان می توانند قربانی یک سرقت شوند. در بیشتر موارد، شیشه مقاوم در برابر گلوله و ضربه نه تنها باید توسط شرکت های ذی ربط بیمه شوند، بلکه همچنین یک مولفه اصلی در استراتژی کلی مغازه برای دلسرد کردن و خنثی کردن تلاش برای سرقت است.

دارا بودن دکوراسیونی مجلل یک فاکتور اساسی در جهت موفق شدن شخص فروشنده محسوب میشود؛ همین امر موجب شده تا صاحبان طلافروشی از حرفهایترین و مجربترین طراحان که مهارت بالایی دارند برای ساخت مجموعهشان استفاده کنند. برای طراحی کردن فضا داخلی جواهر فروشی طراحان مجربی وجود دارند که کمک گرفتن از آنها خالی از لطف نیست. از میان مدلهای دیگر دستبند میتوان به مدلهایی که پلاک اسم به آنها متصل شده است یا ترکیب طلا با انواع سنگ و مهرههای مختلف اشاره کرد. از این رو این امر بسیار اهمیت دارد تا حتما از سنگ کاری در طراحی ویترین خود استفاده بکنید.

نرم افزار های طراحی لوگو برای طراحی لوگو طلا فروشی نیز قابلیت های ساده ای را ارائه میدهند؟ یک نمای جذاب با رنگ های شیک و وجود لوگو یا اسم شما بر سر در مغازه می تواند حس اطمینان را هم در مشتریان شما پدید بیاورد. لوگو طلافروشی شما، اولین جنبه ی بصری برند شما و اولین قدم برای برندینگ است. دستیابی تعادل میان شیشهای که به مخاطبین دید روشنی از اقلام شما را به ارمغان می آورد و همچنین حفظ بسیار در امنیت میتواند موضوع مهمی برای طلا فروشیها باشد. در طراحی داخلی ویلا عوامل زیادی تاثیر دارند که نوع مواد به کار رفته در ساخت وبلا یکی از این عوامل است؛ اما جدای از این عوامل؛ نور و رنگ میتواند تاثیر زیادی در طراحی داخلی ویلا داشته باشد. استفاده از کاناپههای کلاسیک و راحتی بارنگ بندیهای متنوع در محیط لابی میتواند یکی از گزینههای دکوراسیونهای موفق در مجتمعهای مسکونی به شمار آید. نورپردازی یکی از مهم ترین عوامل طراحی داخلی هر فضایی می باشد.

هر چقدر قالب وب سایت شما متناسب با هدف شما باشد، مشتریان سریعتر به آن اعتماد میکنند و خریدی لذت بخش و آسوده را از سایت شما تجربه خواهند کرد. بنابراین، اولین برداشت بیشتر مشتریان در کنار خدمات آنها لوگوییست که مشاهده میکنند. توجه به مسائل امنیتی در کنار توجه به زیبایی دکوراسیون داخلی طلافروشی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیبایی یک رنگ زمانی نمود میکند که از رنگ با گستره طیفی دیگر در کنار آن استفاده نمود. موضوع امنیت همواره یک نگرانی عمده و همیشگی برای طلافروشی ها و فروشندگان جواهرات بوده است؛ زیرا این فروشگاه ها در طول تاریخ همواره هدف اول سارقان برای حمله و سرقت بوده اند. در گذشته شیشه هایی که صاحبان طلا فروشی برای ورودی و ویترین های مغازه خود استفاده می کردند، در برابر متجاوزان مقاومت نمی کرد، به خصوص اگر سارقان به ابزارهایی مانند چکش یا تبر مجهز بودند به راحتی می توانستند دست به سرقت از طلا فروشی بزنند. اگر در زمینه دکوراسیون طلا فروشی و طراحی داخلی فروشگاه تجاری نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. این طرح فروشگاه جواهرات برای یک برند جواهرات فروشی در هند بوده است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی