فروشگاه آنلاین مبل و میز بازار مبل

شما امکان خرید مبل راحتی و مبل‌ سلطنتی و خاص را دارید. اگر می‌خواهید از بین تعداد زیادی محصول، یک مبل شیک، جدید و متناسب با سلیقه خود را تهیه کنید، بهتر است به سراغ بازارهای اصلی بروید. یافت اباد همان جایی است که می‌توانید انواع و اقسام سرویس مبل مدرن را مشاهده کرده و از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.

مبل راحتی یکی از پر طرفدارترین سبک های مبلمان است که می توانید با هر رنج قیمت و هر در آمدی آن را به صورت اختصاصی برای منزل خود تهیه ماندگار کنید. وقتی وارد سالن پذیرایی یک خانه می‌شویم، معمولاً اولین وسایلی که توجه ما را به خود جلب می‌کنند، فرش‌ها و مبلمان آن خانه هستند. این وسایل با توجه به اینکه فضای بیشتری را اشغال می‌کنند، پس در دکوراسیون داخلی خانه و حسی که به افراد می‌دهند، نقش بسیار مهمی دارند. علاوه بر گستره و تنوع محصولات، کیفیت متریال ها و ساخت محصولات، ایران میز خریدی مطمئن را برای شما فراهم کرده است.

  • بدنه این کار از چوب روس و نشیمن آن از اسفنج یورولوکس ویژه ساخته شده است..
  • مبلمان راحت براي تعدادي خاص از جمله يک، دو و سه نفر مي‌تواند ساخته شود.ساختار آن با مبل رسمي متفاوت است و به استفاده کننده احساس آرامش مي‌دهد.
  • پایه‌های آن‌ها کوتاه بوده و همین‌طور دسته‌های فوق‌العاده پهنی دارند.
این مبلمان شامل یک عدد کاناپه 3 نفره، یک عدد مبل دو نفره و… 1.میز ناهار خوری مرداس یک کار شرکتی زیبا و با دوام می باشد که به صورت بسیار متفاوت و خاص طراحی شده است. 1.میز ناهار خوری آلما یک میز زیبا باطراحی منحصر به فرد است.

از این مبل ها می توان در خانه های کوچک به سادگی استفاده کرد. کاناپه راحتی ال زیبایی خانه های کوچک را دوچندان می کند. همچنین ناگفته نماند که قیمت مبل ال ترکیه و یا دیگر انواع آن بسیار کمتر از دیگران مبلمان بوده که به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای عموم مردم می باشد. شما برای اطلاع از قیمت مبل راحتی ال، خرید اینترنتی مبل ال، سرویس خواب و… می توانید در سایت لکسون تمامی محصولات را مشاهده کنید.

مبل ال تخت خوابشو

همچنین ممکن است در یک کارگاه تولید مبل، مبل تخت خواب شو با چندین سطح قیمت عرضه شود. یک سرویس مبل 8 نفره، دارای کلافی از جنس چوب روس است . این مبل ­ها دارای بخش­ های منبت کاری شده و پایه ­هایی از جنس چوب توسکا هستند. یکی از بزرگترین مزیت­ های این محصول، استفاده از متریال بسیار با کیفیت، در ساخت تشک­ های محل نشیمن است. مبل ال یکی از نمونه های مبل راحتی محسوب می شود و برای تهیه آن نیازی به صرف زمان و وقت زیادی نیست. کافی است با در نظر گرفتن طرح و تم رنگی فضای داخلی منزل خود به وب سایت ما سری بزنید و خرید به صورت اینترنتی را تجربه کنید.

ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود زمان تحویل کالا 10 الی 15 روز ست هفت… مبل راحتی هفت نفره آنیل یکی از پرفروش ترین مبل های ایران میز می باشد. 1.میز ناهار خوری نیکتا یک کار با کیفیت شرکتی می باشد که به صورت خلاقانه و کم جا طراحی شده است و برای خانه های کوچک بسیار مناسب است. مبل چستر مکانیزم بونتی یکی از محصولات پر طرفدار مجموعه آف دکور است.

انواع مبلمان راحت

فروشگاه آنلاین مبل و میز بازار مبل

مبل راحتی الینو، دارای یک 3 نفره، دو نفره و کنج می باشد که بخش ال را تشکیل می دهند که در کنار آن یک سوفا زیبا و میز جلو مبلی می باشد . مبل الینو یک مبل شیک می باشد که با ترکیب چرم و پارچه نمایی زیبا گرفته است . مبل ال الینو دارای اسکلت بندی قوی و نشیمنی راحت می باشد. این روزها مبلمان خانگی و میز عسلی تنوع زیادی پیدا کرده‌اند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی