فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | samandblog

البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند مجله خبری خودرو سمند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند. کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند.

طراحی داخلی جک S5

جک از سال 2000 به تولید ون و شاسی بلند پرداخت و از سال 2007 با تایید دولت، به تولید خودروهای سواری پرداخت. جک همکاری هایی با شرکت هیوندای نیز دارد و بعضی از محصولات این شرکت را در چین تولید می کند. جک در ایران با شرکت کرمان موتور همکاری دارد و خودروهایی نظیر جک S5 یا جک J5 از این شرکت در ایران با توجه به قیمت خودرو و همچنین تنوع محصولات به موفقیت هایی در فروش دست پیدا کرده اند. کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت. برای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی جک s5 دنده‌ای و همینطور خرید اقساطی جک اس5 اتوماتیک، سپندخودرو بهترین شرایط خرید جک s5 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.

جک،جی 5،1800 مدل 95

در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند. همچنین وجود ۵۰۵ لیتر فضا در بخش محفظه بار این خودرو باعث می‌شود تا ظرفیت مناسبی جهت جای دادن اسباب و وسایل سرنشینان در این قسمت وجود داشته باشد و خانواده‌ها از این حیث با مشکل اساسی مواجه نباشند.

طراحی خودروی جک ‏s۵

مشتریان عزیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و پیام‌های خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهند تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند. و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .

  • بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند.
  • در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند.
  • آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.
  • جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود.
  • قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد.

جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی