فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | samandblog

نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود. در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکت‌ها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. فرمان پذیری این اتومبیل نیز جالب توجه بوده و شتاب مجله خبری خودرو سمند گیری آن هم بسیار مناسب است. اگر تمایل به خرید این نوع خودرو دارید بهتر است به این نکته هم دقت داشته باشید که برای تامین انرژی و تغذیه خودرو آلفارومئو جولیتا باید از بهترین و با کیفیت ترین بنزین استفاده کنید. تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.

آلفارومئو جولیتا، مدل ۲۰۱۲

در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید. مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد. این پیشرانه به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است.

آلفارومئو جولیتا

این خودرو علاوه بر اینکه از ncap توانسته ۵ ستاره کامل را دریافت کند، توانسته است که در سال ۲۰۱۰ در تمام زمینه ها در بخش ایمنی به عنوان بهترین خودرو از سری هاچ بک های خانوادگی کوچک انتخاب شود. در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و … بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود. این مخفی بودن اول باعث میشود احساس کنیم این خودرو سه در است اما این خودرو هاچ بک پنج دربه است.

  • شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند.
  • سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.
  • البته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود.
  • این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.

هنوز هم آلفارومئو طرفدارن پروپاقرصی در ایران دارد که دردسرهای گفته‌شده را برای خرید آلفارومئو میتو به جان می‌خرند. کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد. غول ایتالیایی که توانسته قدم‌به‌قدم با رقیبان آلمانی و آمریکایی و دیگر رقیبان کوچک‌تر همراه باشد و حتی در برخی موارد از آن‌ها پیشی بگیرد. در این مقاله قصد داریم با سرگذشت اسطوره ی میلانی و عضو دیگر این خانواده، خودرو آلفا رومئو میتو آشنا شویم. این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

http://artofmarketing.irالبته تعدادی از خودروهای ارائه‌شده از این مدل حجم‌های متفاوتی داشتند اما موتور 1368 معقول‌تر و مطلوب‌تر از سایر آن‌ها بود. پس از 35 سال غیبت آلفا در بازار ایران، سر انجام در سال 1389 شرکت آلفاموتور پس از توافق با فیات، توانست مجوز واردات محصولات آلفارومئو را کسب کند. آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد.

قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا ( Giulietta )

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی