فروش اقساطی پژو 405 با اقساط بلند مدت سپند خودرو | samandblog

بدنه مستحکم و سفت و سخت آن نیز دلیل دیگری است تا متقاضیان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو همچنان به پژو 405 به‌عنوان یکی از گزینه‌های خریدشان فکر کنند. پژو 405 از سال 1370 توسط کارخانه ایران خودرو در ایران تولید و مونتاژ شد. با ورود این سدان تقریبا بزرگ به کشور، انتظار بسیاری از خریداران برای خلاصی از پیکان به سر آمد! این خودرو فرانسوی جادار با بدنه‌ای محکم، سریع میان مشتریان ایرانی محبوب و پرفروش شد. از سال 1373 نیز شرکت ساپکو قطعات پژو 405 را بومی‌ساز و تا سال 1377 بیش از نیمی از قطعات این خودرو را تامین کرد.

  • مقایسه مشخصات محصولات پژو با رقبا، گالری عکس و مشاهده دیدگاه‌های کاربران در مورد خودرو های پژو در بخش محصولات زومیت امکان‌پذیر است.
  • میان سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ عکس شیر و پیکان بر روی مدل پژو لیون که توسط برادران پژو تولید شده‌بود، ظاهر شد.
  • سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.
  • برای قیمت و اطلاع ز مشخصات فنی خودروی 207 سقف شیشه ای بر روی لینک بزنید.

ایران خودرو برخلاف طراحی داخلی، چندین بار تلاش کرده تا کابین پژو 405 را به روز کند، تا طراحی دلپسندتری داشته باشد. متاسفانه با همه تلاش‌های این کارخانه، پژو 405 در نمای داخلی نیز خودرویی زمخت است که متهم به قدیمی بودن خواهد شد. رنگ بندی خودرو اصلا باب میل قشر جوان نیست و همان مشکل یکدستی و عدم خلاقیت در ایجاد فضای مدرن کاملا مشهود است. احتمالا اولین چیزی که بسیاری از جوانان بعد از دیدن پژو 405 به ذهنشان می‌رسد این است که 405 مناسب پدرها یا حتی پدربزرگ‌ها است.

پژو پارس مدل 93

با همه این تغییرات و به‌روزرسانی‌های کابین پژو پارس همچنان قدیمی به نظر می‌رسد و قابل مقایسه با رقبای چینی و حتی محصولات جدید ایرانی نیست. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر مجله خبری خودرو سمند اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود. پژو یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای اروپا است و به‌خصوص در فرانسه، فروش بالایی دارد.

پژو،405،SLX مدل 88

نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. سلام مرحله 39واریزی17ابان پیام سازمان فروش 24باردیف قرداد136139خبری ازفاکتورنیست. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد.

مدیران خودرو

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. ب عنوان پیشنهاد عرض میکنم ماشینی ک لااقل ترمز abs ندارن اصلا سمتش نرو چون در مواقع خاص با ها دیدم ک تمیزترین و سالم‌ترین ماشین هم باشد نمی‌تواند از پس پیچ‌های ساده و سطح جاده خیس بربیاد. سلام دوست عزیز، هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث براساس موارد مختلفی از خودرو از جمله مدل، میزان تصادف و خسارت دریافتی از قبل بستگی دارد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی