فیلتر آب یخچال بوش فیلتر یخچال بوش

فیلترهای داخلی یخچالهای سامسونگ 2 نوع هستند و تمام یخچالها یکی از این 2 نوع فیلتر را دارا هستند . بهتر است فیلتر خود را باز کنید و نوع آنرا مشاهده کنید . با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فیلتر یخچال مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فیلتر یخچال ارزان،اصلی و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

  • ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای یخچال های خود حتی اگر فیلتر های داخلی دارند ، از دو فیلتر الیافی و کربنی در مسیر آب ورودی استفاده کنید.
  • البته لازم به ذکر است که امروزه برخی از فیلترها از قابلیت سازگاری با هر نوع ساید بای ساید و یا یخچال های معمولی برخوردار هستند.
  • ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فیلتر یخچال ارزان،اصلی و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم.
  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

برای قرار دادن فیلتر لیوانی یخچال سامسونگ ، به علامت قفل روی فیلتر توجه کنید و آنرا روبروی علامت قفل باز روی محفظه قرار دهید . فیلتر را به بالا فشار دهید و سپس آنرا به سمت راست بچرخانید تا در جای خود محکم شود . بعد از قرارگیری در جای خود علامت قفل روی فیلتر و محفظه باید روبروی هم قرار گرفته باشد . برای فیلترهای موشکی یخچال سامسونگ نیز ، فیلتر را درون محفظه قرار دهید و سپس به سمت راست بچرخانید .

نصب آنها بسیار راحت است و تنها کافی است که لوله را در جایی برش دهید و سپس لوله ها را به ورودی و خروجی فیلتر متصل کنید . در ویدئو زیر میتوانید نحوه انجام تعویض فیلتر لیوانی و موشکی سامسونگ را مشاهده نمایید . علاوه بر خرابی یخچال خوردن این آب به طور قطع به سلامت شما هم آسیب وارد می کند و باعث بیماری های گوارشی و کلیوی می شود. پس یا اطلاعات خود را در خصوص تشخیص مدل های تقلبی از اصل بالا ببرید و یا در خرید یک فیلتر یخچال خساسیت به خرج نداده و به سراغ خرید مدل های گرانقیمت بروید که عموما اصل و مرغوب می باشند. در این خصوص توصیه می کنیم چه به هنگام خرید حضوری و چه غیر حضوری (اینترنتی) خود حتما از فروشنده در خصوص اینکه فیلتر انتخابی تان به یخچالتان می خورد یا نه سوال نمایید.

۱۴ فیلتر یخچال ساید بای ساید مدل BRF-JW8005

البته کماکان اصلی ترین پیشنهاد ما برای تصفیه آب کامل، دستگاه تصفیه آب خانگی است. از این دستگاه ها می توان برای انواع یخچال ها و ساید استفاده شود. این فیلتر های در پشت یخچال قرار می گیرد به همین دلیل به آن ها فیلتر پشت یخچال یا فیلتر بیرونی ساید گفته می شود. قرار دادن فیلتر تصفیه آب در مسیر ورودی یخچال ها باعث خواهد شد رسوبات ، سیستم داخلی یخچال را دچار مشکل نکند و باعث بالا رفتن کیفیت آب و یخ یخچال شود.

فیلتر یخچال چه چیزی را از آب حذف می کند؟ برای تصفیه آب یخچال می توانید با خرید فیلتر یخچال ، با خیال راحت آب آشامیدنی سالم و بدون ذرات شن و سنگ ریزه بیاشامید. یکی از لوازم خانگی که با آب آشامیدنی ارتباط دارد ، یخچال های مجهز به آب سرد کن می باشد. یخچال های ساید بای ساید ، به شکل مستقیم به آب متصل می شود و به صورت اتوماتیک مخزن داخلی را پر از آب می کند و همچنین مخزن های یخ ساز را پر از آب می کند. به دلیل اینکه افراد به شکل مستقیم از این آب مصرف میکنند ، شرکت های سازنده لوازم خانگی در تلاش برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی با استفاده از فیلتر های مناسب می باشند.

نکته مهم دیگر اینکه با توجه به قدرت فیلترهای دو منظوره ، سیستم داخلی یخچال و فریزر شما رسوب نگرفته و دچار آسیب نمی شود. قیمت فیلتر یخچال با در نظر گرفتن تمام موارد گفته شده در این مبحث به انضمام نام و برند تولیدکننده محصول مشخص می‌شود. خیلی مهم است بدانید فیلتری که قصد خرید آن جهت نصب بر روی آبسردکن یخچال خود را کرده‌اید از چه قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی برخوردار است.

محصولات مرتبط

فیلتر آب یخچال بوش فیلتر یخچال بوش

این فیلتر طبق مشخصات دیجی کالا غیر اصل است ولی بیشتر کاربران از خرید فیلتر یخچال کیفیتش راضی بودند. فقط یک فیلتر دارند و البته پشت یخچال را نگاهی کنید شاید فیلتری نیز در مسیر لوله قرار داده باشند . لازم به ذکر است که فیلتر اصل کره ای به هیچ وجه در ایران وجود ندارد و اینها کپی درجه یک از نمونه اصلی و ساخت چین هستند و توسط همان شرکت میکروفیلتر و به سفارش شرکت سامسونگ تولید میشود . فیلتر های بیرون یخچال نیز اکثرا تولید ایران بوده و فقط یک نمونه مربوط به گلدایران است ، کره ای می باشد و مربوط به قبل است . والا واردکننده این فیلتر ها ادعا میکند که اصل هستند . من فکر نمیکنم که اصل اصل باشند اما کیفیت بالایی دارند و از بهترین نوع در کشور هستند .

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که یخچالتان به صورت مستقیم به آب لوله کشی وصل می شود، بد نیست به خاطر حفظ سلامت خود و یخچال هر شش ماه یکبار نسبت به تعویض این قطعه حیاتی اقدام کنید. ممکن است دلیل اینکه این مطلب را جستجو کرده اید همین موضوع باشد. اگر قصد تعویض فیلتر یخچال ساید‌بای‌ساید یا یخچال معمولی دارید حتما این مطلب را مطالعه کنید. فیلتر آب بیرونی هیچ ارتباطی با برند و نوع یخچال نداشته و می توانید انواع مختلف آن را تهیه نمایید. فیلترهای داخلی یا بیرونی یخچال هر ۶ ماه یک بار باید تعویض شوند در غیر این صورت علاوه برآنکه محل تجمع و رشد باکتریها خواهند شد، به سیستم داخلی یخچال نیز صدمه خواهند زد. اغلب مردم بر این باورند که اگر یک دستگاه تصفیه آب داشته باشند، برای همیشه مشکل را حل کرده اند.

۲۵ مدل گیره مو زنانه شیک و زیبا با خرید اینترنتی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی