قیمت آلفارومئو کارکرده و صفر، قیمت محصولات آلفارومئو همراه مکانیک | samandblog

شرکتی که بعدها تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه اتومبیل فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار ایتالیایی تحت نام کمپانی آلفا تاسیس شد. در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد. شرکت خودروسازی آلفارومئو در شهر میلان در کشور ایتالیا و در سال 1910 به تاسیس رسید. البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود. آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد. بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد.

آلفارومئو

آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید.

  • ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید.
  • این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند.
  • نمای تک در، در هر طرف به لوکس‌تر کردن هرچه‌تمام‌تر خودرو کمک کرده است.
  • جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان به لینک مربوطه مراجعه کنید.
بخش جلویی هنوز هم یک عنصر متمایزکننده است؛ حتی در موارد جدید اضافه شده به خانواده ی آلفا نیز چنین است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید. چراکه تعمیرات تخصصی و نسبتا پیچیده‌ای داشته و نکات فنی آن دقیق و دشوار است. این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یا گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند که برای چنین خودرویی کاملاه مناسب است. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

http://artofmarketing.ir

در 163 و جی تی وی/اسپایدر، نشان به مکان خود برروی کاپوت برگشت. با ورود 156به بازار، نشان باز هم نقش اساسی خود را برروی بخش جلویی برعهده گرفت و پلاک ماشین را به یک سو راند. بخش جلویی بعنوان ویژگی متمایز کننده ی یک وسیله ی موتوری، خودرو و مدل آنرا در نگاه نخست قابل تشخیص مینماید. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان مجله خبری خودرو سمند بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید. برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر. افرادی که فرزندان خردسال دارند، حتما باید از تجهیزات ایمنی جانبی برای این خودرو استفاده کنند تا امنیت فرزند خود را به حداکثر برسانند.

قیمت

تنوع توليد و كيفيت بالای محصولات اين مجموعه را ، به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادی ،آبی ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. مانند هر ماشین دیگری، اما شاید بیش از دیگران آلفا رومئو، داشبورد بدون شک یکی از عناصری ست که واقعا با دیگران متفاوت است. داشبورد نشانگر پیشرفتگی ماشین است که همراه با ماشین طی سالیان تغییر میکند. جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند.

تشک بادی داخل ماشین کوئیک

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی