قیمت اسب ترکمن آخال تکه اصیل و تاریخچه آن-رویال هورس

برای اسب‌های بانژاد ترکمن درسال‌های گذشته ذخیره‌های ژنتیک این اسب، تقاضای جهانی فروش اسب گرانقیمت یافته‌است. اسب ترکمن در نزد ترکمن‌ها پیشینه‌ای طولانی در سنن و زندگی صحرانشینی وجنگ وگریزها درگذشته داشته‌است. یک اسب گران قیمت شاید مناسب نیاز های خریدار نباشد و هنگام فروش نیز ممکن است اسب را ….

  • در آنجا یک صنعت پر رونق پرورش اسب در شهر [سل] () به مدت تقریباً ۳۰۰ سال وجود داشت.
  • اما همین ویژگی می تواند سبب شود عادت های بد را زودتر و سریعتر از بسیاری از نژادهای دیگر فرا بگیرد.
  • این نژاد اسب در ایران تعداد کمی از آن وجود دارد و به صورت وارداتی است.
به عنوان مثال می توانید عکس های جدید اسب آخال تکه ترکمن طلایی را در این کانال مشاهده کنید. نژادی که امروز به نام عرب شناخته می‌شود، کهن‌ترین گونهٔ اسب و تنها نژاد کاملاً خالص و اصیل می‌باشد که نقشی اساسی در تاریخ انسان و اسب بازی کرده‌است. اسب عربی در مراتع غنی در امتداد بین‌النهرین (که اکنون شامل کشورهای عراق، سوریه، قسمت‌هایی از ایران و شبه‌جزیرهٔ عربستان می‌گردد) رشد و تکامل یافت.

در گذشته زین سازی بین ترکمن ها بسیار مرسوم بود اما امروزه به دلیل استقبال کمتر از اسب دوانی این هنر در حال منسوخ شدن است. بعد از این که انسان توانست اسب ها را اهلی و به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل از آن استفاده کند، به فکر ساخت وسیله ای افتاد که به وسیله آن بتواند راحت تر و با امنیت بالا سوارکاری کند. اسب ها حیوانی نجیب‌ و زیبا می باشند یک حیوان دوست داشتنی که در رنگ های مختلف می باشند.

اسب اصیل عرب علاوه بر زیبایی و وقار، به این نژاد مقاومت و انعطاف و نرمی در حرکات بخشیده‌است؛ در حالی که اسب اصیل انگلیسی قد آن را افزایش داده و سرعت آن را بالا برده‌است. این نژاد از شمال انگلستان ریشه می‌گیرد و بزرگ‌ترین نژاد اسب است. این نژاد نیز بسیار قدیمی بوده و نام آن توسط سزار هزاران سال پیش در ماجرای جنگ‌های گالی آمده‌است.

خرید انواع دان اردک با بهترین قیمت

قیمت اسب ترکمن آخال تکه اصیل و تاریخچه آن-رویال هورس اسب ها مانند حیوانات دیگر دارای نژاد های مختلفی هستند که یکی از نژاد های اصیل آن ها نژاد ترکمن می باشد که امروزه به عنوان خالص‌ ترین اسب‌ های ترکمن ایران یافت می شوند. شرکت airya از جمله مجموعه‌های تولیدی و پرورش‌دهنده بسیار بزرگ اسب در کشور است. این مجموعه با ایجاد وبسایت حاضر امکان خرید و فروش انواع مختلف اسب را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. در حال حاضر و با توجه به پایین بودن قیمت انواع اسب پا کوتاه در این وبسایت، علاقه‌مندان بسیاری با مراجعه به این صفحه، نسبت به خرید این نوع اسب، اقدام کرده‌اند.

جل اسب،گرمکن اسب

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی