قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | samandblog

هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.

mvm 315 مدل 1393

شرکت مدیران خودرو، برای افزایش فروش محصولات خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود به صورت اقساطی نموده است. به این صورت که ابتدا مبلغی را به عنوان ودیعه از خریدار دریافت نموده و مابقی آن را به صورت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه از فرد خریدار دریافت می کند. تعداد بالای قسط هایی که این شرکت برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، باعث شده است تا تعداد مشتریان این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشند. لذا برای خرید خودرو های سری ام وی ام، بایستی در ابتدا حداقل ۴۰ درصد از مبلغ نهایی ماشین به صورت ودیعه پرداخت شود و مابقی آن در قالب اقساط بلند مدت پرداخت خواهند شد.

باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای ام وی ام دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. سلام من چند روز زودتر از 45 روز کاری پیامک تحویل بم امد و دارم مبرم تحویل بگیرم اما هیچگونه مدارکی هنوز بدستم نرسیده ،حتی به نمایندگی هم ندادن چیزی. الان بخوام ماشین رو با قطار یا کفی بیارم مشکل مدارک دارم ، هیچی نیومده واسم و فقط صادر شدن.. مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می‌کند تا مأموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.

http://artofmarketing.ir

تیگو7 با محدودیت های صورت گرفته در بازار خودروی ایران، بهترین و با کیفیت ترین مونتاژ بازار ایران است. به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن مجله خبری خودرو سمند را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است. شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مشهور به مدیران خودرو تحت عنوان اختصاری MVM – ام وی ام می باشد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

  • سیاست خودروسازی در این شرکت بر پایه ساخت خودروهایی شهری، ایمن و کم مصرف و همچنین با عملکرد مناسب می باشد.
  • جهت خرید خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی، این سایت را به عنوان مرجع اصلی قیمت محصولات مدیرانخودرو، دنبال نمائید.
  • اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.
  • در چند سال اخیر، بیشتر فعالیت‌های MVM در زمینه مونتاژ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود بوده و کمتر به فکر واردات آن است.
  • مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد.
سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد. این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد. توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد.

چادر خودرو ام وی ام x22 مناسب چهار فصل پشت پنبه ای مدل star cover F2269

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی