قیمت جک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | samandblog

هر دو نسخه اتومات و دستی جک s5 دارای یک نوع موتور هستند و فقط میزان تولید قدرت در این دو نسخه متفاوت است. اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ…

http://artofmarketing.ir

بنظر من نسبت به بقیه خودروهای چینی ماشین خوبی است و باید در نمایندگی ثبت نام کرد. یکی از نمایندگی های خوب در سطح تهران نمایندگی 1734 واقع در مطهری می باشد. با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

بازدید اصحاب رسانه از خطوط تولید شرکت کرمان موتور

اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است. البته کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های دیگر، امری طبیعی میان تولیدکنندگان چینی است. کارخانه جک با الهامات فراوان از محصولات برتر بازار و در راس مجله خبری خودرو سمند آن‌ها توسان، دست به طراحی جک اس5 زد. جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند.

  • تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند.
  • طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند.
  • سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.
  • جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است.
  • جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد.
مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست.

مشخصات فنی جک S5

منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است. برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.

معرفی آپشن های رفاهی کابین

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی