قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

با اتصال گلند به لوله فلکسیبل می توان از کابل ها و سیم ها در برابر عوامل محیطی مانند ورود حشرات یا ورود نور خورشید و یا ضربه جلوگیری کرد. لوله فلکسیبل عایقی IFD مانند کمبی از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه بیرونی آن از جنس آلومینیوم و لایه درونی آن پلی استر می‌باشد. اما لوله فلکسیبل هوا که مناسب انقال جریان هوا میباشد بسیار سبک و قابل انعطاف است و از جنس های مختلف با کاربرد های متفاوت تولید میشود.

  • این لوله ها معمولا به رنگ مشکی وجود دارند و برخی از مدل های آن نیز به رنگ سفید می باشد .
  • به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد.
  • گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید.
  • سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع لوله فلکسیبل در ساز های 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48.

عایقی که بر روی قسمت بیرونی این لوله ها قرار دارد در برابر انواع فشار و حرارت مقاومت ایجاد می کند. یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود. این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود.

– کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از هایپرعطر را در قسمت“تماس با ما”اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید. – هرگونه نوشتاری که حاکی از تبلیغ داشته باشد نظیر درج لینک سایت‌های دیگر در هر قسمت از سایت یا استفاده از نام اشخاص و سایت‌های دیگرممنوع می‌باشد. که در ابتدا مطلب هم به میزان انتقال جریان هوا از لوله را اشاره کردیم. عایق های موجود در جداره این نوع از لوله ها می توانند در برابر حریق و یا بخارهای موجود در محیط ها لوله فلکسی مقاومت ایجاد کنند.

لوله فلکسی روکشدار سایز 16 حلقه 25 متری

یکی از انواع لوله ها که در سامانه های انتقال هوا بسیار پر کاربرد است لوله فلکسیبل هوا می باشد. جنس این نوع لوله فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینتی موجود در درون و بیرون سطح این لوله فلکسیبل هوا تشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی شکل گرفته است. در واقع جنس و متریال این لوله فلکسی از فلز گالوانیزه است، که روکش استفاده شده برای آن نوع شیلددار است.

لوله‌های فلکسی بر اساس سطح مقطعی که دارند در اندازه‌های مختلفی موجود می‌باشند. همچنین این نوع لوله‌ها بسیار مقرون به صرفه جهت استفاده در فضاهای سربسته هستند. بازه مقاومت این نوع لوله‌ها در برابر حرارت و دما بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۱۰ درجه سانتی گراد متغیر است. به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد. الاستومر نوعی پلیمر خاص بوده و افزایش قدرت انعطاف، سهولت در نصب، عایق گرما و صدا را در پی دارد. انعطاف بالا، مناسب برای فضاهای اسیدی و قلیایی، نصب آسان، عمر بالا و تحمل فشار موجب استفاده از کمبی در انواع سیستم دمنده و مکنده شده است.

که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و. این لوله فلکسی ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله فلکسی ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود.

در قدیم از کانال های گالوانیزه برای کانال کشی تهویه هوا استفاده میکردند که علاوه بر هزینه زیاد مشکل هدر رفت انرژی از قسمت درزها وجود داشت و علاوه بر این ها زمان زیادی صرف اجرای آن میشد. در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند. اگر کانال های قدیمی نیاز به عایق داشتند نصب عایق بسیار وقت گیر و طولانی بود.

قیمت لوله فلکسیبل برق

قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

این محصول از رایج‌ترین انواع لوله‌های فلکسی می‌باشد که در نصب دوربین‌های مدار بسته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس کانال خرطومی این نوع لوله همواره نوار برزنت پارچه‌ای است که این نوار از جنس PVC لمینت ساخته شده است. ساختار تشکیل دهنده‌ی بدنه انواع گوناگون لوله فلکسیبل هوا بر اساس المان‌هایی مانند دما و فشار، خوردگی و ساییدگی و همچنین میزان سختی شرایط محیطی متفاوت است.

هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن دستگاه ماینر دارد. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت. از فلکسیبل نسوز می‌‌توان در کوره‌‌، سیستم هوارسانی و تهویه هوا، تخلیه بخارهای گاز با درجه حرارت بالا استفاده کرد. در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند. فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود.

فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است. محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی