قیمت پژو پارس LX TU5 صفر 1401-1400 و کارکرده 1390-1401 امروز | samandblog

این پیشرانه از آلایندگی و مصرف کمتر و البته توان کمتری نیز نسبت به نمونه کاربراتوری برخوردار بود. با این وجود پژو 405 همچنان میان خودروهای شرکت ایران خودرو متقاضی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، وجود بازار یدکی بسیار خوب این ماشین قدیمی است.

  • از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید.
  • شما می‌توانید با استفاده از بخش خودرو محصولات زومیت و طریق لیست ماشین‌ها و هم از صفحه هر محصول و فشردن کلید مربوط به آن، مقایسه خود را انجام دهید.
  • در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد.
  • پیشرفت‌های بعدی به این صورت بود که موتور به بخش جلوی خودرو منتقل شد و رینگ‌ها به ماشین اضافه شدند و خودروها به خودروهای مدرن شباهت پیدا کردند.

پژو از هدف خود که فروش چهار میلیون خودرو در سال بود، فاصله بسیار بسیاری داشت. در سال ۲۰۰۸ فروش شرکت کمتر از ۲ میلیون دستگاه در سال بود و در اوایل ۲۰۰۹ به دلیل بحران مالی ۲۰۱۲–۲۰۰۷، فروش باز هم کاهش پیدا کرد. در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند. در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نام‌گذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهره‌مند شوند. در آن زمان سیتروئن دچار مشکلات مالی بسیاری بود، اما در عین حال، مدل‌های بسیاری از خودرو را برای تولید نهایی طراحی نموده بود. پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد.

پژو 206

در سال ۱۹۸۳ مدل موفق پژو ۲۰۵ ارائه شد و بسیاری از هزینه‌های شرکت را پوشش داد. در ۱۹۹۰ با مدیریت جین مارتین فولز در پژوسیتروئن برای نخستین بار مشارکت این دو شرکت موفق عمل نمود. در سال ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحران‌های ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد. شرکت کرایسلر اروپا، بسیار فرسوده و دارای مدل‌های قدیمی بود و در واقع این سرمایه‌گذاری، مشکلات مالی بسیاری برای پژو سیتروئن ایجاد کرد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، پژو برند تالبوت را احیا کرد، تا بتواند سودی از کرایسلر به دست آورد و بخش اروپایی آن را از ورشکستگی نجات داد. سپس خودروهای بیشتری ساخته شد، در ۱۸۸۲ شمار ۲۹ خودرو، در سال ۱۸۸۴ شمار ۴۰ خودرو، در سال ۱۸۹۵ شمار ۷۲ خودرو، در سال ۱۸۹۸ شمار ۱۵۶ خودرو و در پایان در سال ۱۸۹۹ شمار ۳٫۰۰۰ خودرو ساخته شد.

لیست انواع پژو

از سال 1390 نیز پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ پنج نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع 1.8 لیتری است. در این مطلب سعی داشتیم بهترین روغن موتورها و روغن گیربکس مناسب پژو ۴۰۵ را معرفی کنیم. روغن موتور های معرفی شده در این مطلب پر فروش ترین روغن های موجود در بازار هستند. به همین دلیل توصیه می شود برای اطمینان از خرید روغن موتور اصل، حتما از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

پژو،405،SLX مدل 97

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. پژو 405 ورود خوبی به بازار ایران داشت و توانست از نبود تنوع ماشین در بازار خودرو ایران در دهه 70 نهایت استفاده را کرده و فروش خوبی بدست آورد. اما با گذشت زمان بدلیل ظاهر زمخت و بیش از حد مجله خبری خودرو سمند یکدست پژو 405، جوانان تمایل کمتری برای خرید آن داشتند و استقبال از این پیرمرد فرانسوی کمتر شد. دو خودروی پژو پارس و 405 GLX از نظر فنی کاملا شبیه به هم هستند و تنها نقاط تفاوت این دو خودرو در اندازه و ابعاد ، برخی از تجهیزات و …. پژو پارس، فیس‌لیفت 405 ساخت ایران خودرو با قطعات مشابه و تفاوت‌های جزئی در قوای محرکه است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی