قیمت پیراهن مردانه لی LEE امروز ۳۰ آبان ترب

در این قسمت از دنیای مد خیس، می خواهیم استایلی را به شما پیشنهاد دهیم که با پیراهن یقه لباس همخوانی دارد. پیراهن های یقه لباس می توانند انتخاب خوبی برای تم های رسمی مهمانی های خاص باشند. بهتر است پیراهن مردانه را انتخاب کنید و می توانید از آن در مهمانی های رسمی استفاده کنید. اگر می خواهید برای یک خانم جذاب باشید، حتما رنگ پیراهن خود را انتخاب کنید. فیلد مدت زمان آماده سازی زمان آماده سازی محصول را مشخص میکند .

در دوره ادواردین این پیراهن لباس روزمره مردانه بود و بعدها صنعت پوشاک مردانه پیراهن های راحت یا ساده را انتخاب کرد اما این نوع پیراهن همچنان بهترین انتخاب برای مهمانی های رسمی و قرارهای عاشقانه است. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. برای دانستن ورود پیراهن لی به دنیای مد باید کمی به عقب رویم؛ یعنی روزهایی که شلوار جین بین مردان مد شد. در قرن 19 ام برای اولین بار شلوار جین 5 جیب برای استفاده معدن چیان تولید شد.

وب سایت کافه کادو از سال 1393 مشغول به فعالیت بوده تاکنون هزاران سفارش را با صحت و سلامت به مشتریان رسانده . کافه کادو دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و همچنین تیم فنی آن در پارک علم و فناوری گیلان که زیر نظر وزارت علوم است مستقر میباشد . ما تامین کنندگان همکار را بسیار با دقت انتخاب کرده ایم . این تامین کنندگان بسیار حرفه ای (هم در تولید محصول و هم در بسته بندی و ارسال ) هستند. به همین دلیل مطمئن باشید که محصول کامل و سالم بدست شما میرسد . در ضمن کافه کادو سلامت محصول را تضمین کرده و در صورت بروز مشکل محصول را بدون پرسش تعویض میکند .

پیراهن جین یکی از مدل لباس هایي ست کـه هیچگاه از مد نمی افتد، اما باید بدانیم کـه این مدل لباس رابا چـه چیزهایی ست کنیم. خوبی اش آن اسـت کـه پیراهن جین را هم می‌توان برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی و کژوال بـه تن کرد. اگر این لباس رابه خوبی ست کنید میتوانید تیپ فوق العاده لاکچری داشته باشید. اگر تمایل دارید پیراهن جین را به همراه شلوار جین بپوشید بهتر است رنگ پیراهن تان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید سپس شلوار جین با رنگ تیره ای را برای پوشیدن انتخاب کنید تا استایل متفاوت و جذاب تری داشته باشید. پیراهن لی جیب دار به تنهایی پر کاربرد ترین و محبوب ترین پیراهن لی می باشد .

برای اینکه پایین تنه شما بیش از حد بزرگ دیده نشود از کفشی که دارای تضاد رنگی بالا است را استفاده کنید. می توانید پیراهن جین تان را با کراوات قرمز رنگ و یک کُت خرید پیراهن لی مردانه اسپرت بلیزر سِت کنید. برای روز‌های سرد سال و حضور در فضا‌های بیرونی، می‌توانید روی پیراهن جین تان جلیقه‌ای بافتنی به تن کنید و از شلوار‌های تیره رنگ استفاده کنید.

شلوار کتان مردانه، مخصوصا شلوارهایی با تناژ رنگی خاکی و بژ انتخاب‌های مناسبی برای ست کردن با پیراهن های مردانه هستند و با کفش‌های کالج و کفش‌های چرمی مردانه تناسب دارند. اگر قصد داريد برای ست کردن پیراهن مردانه به سراغ شلوارهای پارچه‌ای بروید، قطعا علاوه بر رعایت تناسب رنگ، به هماهنگی ضخامت شلوار و پیراهن نیز توجه کنید. البته بهتر اسـت کـه از رنگ هاي خنثی مانند مشکی، کرم، خاکستری و… استفاده کنید. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود.

استایل اسمارت کژوال به شما این امکان را می‌دهد تا از یک استایل کژوال بالاتر بروید اما در عین حال خیلی رسمی به نظر نرسید. در اسمارت کژوال پیراهن آستین کوتاه جایگاهی ندارد و بهتر است پیراهن آستین بلند بوده و دکمه‌های آن بسته باشد. برای ست کردن پیراهن لی مردانه با شلوار جین به یاد داشته باشید که رنگ شلوار را در تناژ و سایه‌های نزدیک پیراهن بردارید تا هارمونی و زیبایی بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس را وارد میکنید سپس به درگاه بانک متصل شده و پرداخت را انجام میدهید . پس از پرداخت و با بازگشت به کافه کادو پیامکی حاوی کدپیگیری دریافت میکنید . ما سفارش رو به تامین کننده منتقل میکنیم و تامین کننده مستقیما و با بسته بندی مناسب سفارش را برای شما با پست جمهوری اسلامی یا باربری ارسال میکند .

قیمت پیراهن مردانه لی LEE امروز ۳۰ آبان ترب

اگر پیراهن جین را برای پوشش خود انتخاب کرده اید باید بدانید که این نوع پیراهن برای چه سبک استایلی مناسب است؟ این پیراهن ها مناسب استایل های اسپرت و نیمه رسمی هستند. شاید مهمترین مرحله در سِت کردن پیراهن جین مردانه، انتخاب شلوار و کفش مناسب باشد. پیراهن لی مردانه از انواع پیراهن های مردانه اسپرت شیک و خوش دوخت در مدل های جوان پسند با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک برای فروش اینترنتی در سراسر کشور از این سایت معتبر عرضه می شود.

همچنین تمام افرادی که رسانه ای در اختیار دارند یا با شبکه ای از افراد در ارتباط هستند میتوانند به راحتی شروع به فروش محصولات کافه کادو کرده و کسب درآمد کنند . انواع مدل جذاب پلیور مردانه یقه هفت را نیز می توانید در ستاره مشاهده کنید. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. مجید عزیز فروشگاه اینترنتی ساراباراتا ۳ روز بدون قید و شرط محصول مورد نظر شما را تعویض و یا مرجوع می کند. برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

ما تامین کنندگان همکار را بسیار با دقت انتخاب کرده ایم .

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی