قیمت چادر خودرو ام وی ام MVM امروز ۱۹ بهمن ترب | samandblog

سلام برای من هم ارسال مدارک 13 بهمن بوده و داخل سامانه تاپ تک همه گزینه ها سبز شده و داخل اون یکی سامانه فقط تحویل سبز نشده با نمایندگی تماس گرفتم گفتن تا هفته دوم اسفند میرسه ایشالله ….. با مراجعه به لینک هر یک از خودرو های زیر می توانید مشخصات فنی کامل به همراه یک راهنمای جامع به منظور خرید باتری مناسب را مشاهده نمایید. امروزه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور بسیار فعال و قدرتمند شده و خودروهای باکیفیتی نظیر تیگو ۷ و آریزو ۶ را وارد کشور کرده است.

ام وی ام،110S نیوفیس،نیمه فول مدل 94

ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت مدل اسپورت ام وی ام 315 میباشد که به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. این خودروی اسپورت از لحاظ فنی تفاوتی با مدل غیر اسپورت خود مجله خبری خودرو سمند ندارد ادامه مطلب… شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است.

  • شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود.
  • شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است.
  • فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد.

ام وی ام 550 دیگر محصول سدان کامپکت چری است که که در دو نسخه دستی و اتومات، توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود. تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند. ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است. این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است.

خودرو ام وی ام 110 (اتوماتیک) 1395

مدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است. محصولات چینی به دلیل قیمت پایین در رقابت با سایر ماشین‌های خارجی موجود در بازار ایران، موفق‌تر بوده و در نتیجه، آمار فروش بالایی هم دارند. خرید محصولات ام‌وی‌ام طبق آخرین بخشنامه ها را از این صفحه پیگیری نمائید. در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند. برای آگاهی از شرایط روز باید با کارشناسان مدیران خودرو در ارتباط باشید. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌است.

چادر خودرو ضد آب MVM 110 (سایز S) برند بابل کارپت

فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد. دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است. همانطور که شاید مطلع باشید، محصولات ام وی ام دارای تنوع بسیاری می باشند که شامل خودرو های شاسی بلند، نیمه شاسی و سواری بوده و امکانات متفاوت و متنوعی داشته که براساس این امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند. اما با توجه به شرایط و تسهیلات خوبی که این شرکت برای فروش محصولات خود گذاشته است، خرید ام وی ام را برای مشتریان بسیار راحت کرده است. تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی