لوله بازکنی و تخلیه چاه ستارخان – |09197174080

شاید کسانی که از این ماده استفاده میکنند خیلی با خطرات آن آشنا نباشند ولی باید خدمتتان عرض کنم که این ماده به محض ورود به داخل لوله یک سری گاز نیز در فضا منتشر میکند که بسیار خطرناک است از جمله این گازهای خطرناک ،گاز کلر است که بر اثر تنفس وارد دستگاه تنفسی انسان میشود و به ریه ها آسیب میزند. این اتفاق زمانی بیشتر میشود که فاضلاب ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و شستشوی کف آشپزخانه را نیز به آن اضافه کنید . گازی که بویی شبیه به تخممرغ فاسد شده دارد. اگر هم فنر داخل آنها برود , بخاطر قدیمی بودن و فرسودگی لوله ها , فنر زدن تنها باعث شکستگی و صدمه به آنها میشود . گرفتگی لوله لباسشویی که اغلب در آشپزخانه ها و نزدیکی سینک ظرفشویی نصب میشوند, نیز به همان دلایلی که بخش قبلی نوشته شده میباشند و اگر آشپزخانه کفشور نداشته باشد و لوله فاضلاب لباسشویی پایین تر یا مساوی سینک اشپزخانه باشد , اولین جایی که آب برای پس زدن به داخل آشپزخانه انتخاب میکند , لوله ماشین لباسشویی است . زیرا در چند متری سینک ظرفشویی و ماشین لباسشویی و کفشور , تمام این لوله های فاضلاب تجمیع شده و معمولا به یک انشعاب واحد به سمت لوله اصلی رایزر هدایت میشوند .

برخی مواقع نیز افتادن اشیا به داخل چاهک و جمع شدن رسوباتی نظیر مو روغن موجب میشود , به مرور زمان با افزایش این رسوبها در سر یک گلوگاه مانند سیفون توالت یا زانویی گرفتگی ایجاد کرده و این انسداد باعث بالا آمدن آب و آشغال از کف , کفشور , سنگ توالت و خروجی فاضلاب میگردد . تراکم هوا: اگر گرفتگی به دلیل وجود فلزات یا سفت شدن فضولات , مواد اضافی پلاستیک باشد باید لوله را با تراکم هوا باز کنیم.دستگاه تراکم هوا مخزنی دارد که با تلمبه زدن، هوا درون آن می رود با نگهداری بادقت دستگاه به طوری که خطر بیرون اوردن وپس زدن به وجود نیاید، دستگاه را بالا میاریم و عمل پمپ کردن با تولید صدای بلند انجام و سریعا لوله باز می شود. اگر فاصله بین شتر گلو و گرفتگی لوله زیاد باشد، به جای استفاده از عمل فنر زنی از دستگاه لوله بازکنی باید استفاده شود.

تمامی روشهای بالا زمانی موثر هستند که گرفتگی لوله بسیار شدید نباشد، اما مراقب باشید اگر بعد از چند بار استفاده از این روشها متوجه شدید باز هم مشکل به صورت کامل رفع نشده است، حتماً از تکنسینهای لوله بازکنی ستارخان یا هر منطقه دیگری در برچسب کمک بگیرید. شاید تجربه داشته باشید که لوله فاضلاب منزلتان ساعتی بالا بزند که ندانید از کجا کسی را برای لوله بازکنی پیدا کنید. یک مورد بسیار کاربردی برای جلوگیری از خطر گازگرفتگی این است که دستگاه هشداردهنده مونواکسید کربن در منزلتان نصب کنید. این گاز مونواکسید کربن است که گازی بیرنگ و بیبو است.

با تهویه مقدار مونواکسید از حد مشخصی بالاتر نمیرود و خطری ندارد. به همین دلیل برای باز کردن کامل لوله فاضلاب گاهی اوقات نیاز است تا از چند ورودی عمل فنر زنی صورت گیرد. هزینه کمتر: معمولا استفاده از روش های جایگزین استفاده از خدمات تخصصی به صورت کوتاه مدت عمل می کنند. اگر لوله گاز کوچک باشد عمل خارج شدن دود بهدرستی انجام نشود و فضای منزل پر از دود شود. اگر به هر دلیلی مشکلی در لولههای گاز به وجود بیاید و مقدار گاز مصرفی به درستی خارج نشود این دستگاه هشدار میدهد که میتوان با توجه به آن از بروز حادثه جلوگیری کرد.

این دستگاه در اختیار شرکت لوله بازکنی رشت است و هنگام به تشخیص متخصصان آن مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا پسابهای بخصوص ماشین لباسشویی دارای خرده مو و نخهای زایدی بوده که در هنگام عبور از لوله ها ممکن است با تجمیع در بخشهایی از لوله اتصالات , لوله بازکنی ستارخان زمینه انسداد را فراهم کنند . لازم به ذکر است برای حفظ سلامتی مشتریان گرامی، تمامی لوله بازکن های بلوار کوهک در حین انجام کار از ماسک استفاده می کنند تا خیالتان از بابت پیشگیری انتقال ویروس کرونا آسوده باشد. گروه لوله کشی گاز سازه کهن از افراد مجربی برای انجام لوله کشی گاز با ایمنی بالا استفاده میکند که میتواند خیالتان را از بابت این کار راحت کند. این مرکز در صورت باز نشدن لوله های فاضلاب شما عزیزان هیچگونه هزینه ای را دریافت نمی کند و کلیه مبالغ دریافتی ما بابت کار با موفقیت انجام شده می باشد. قیمت لوله های گالوانیزه به فاکتورهای زیادی در پروسه بستگی دارد که از عمده فاکتورهای تاثیرگذار، می توان به قیمت لوله خام، قیمت روی، هزینه های کارگاهی و هزینه ساخت اشاره کرد. گفت که اول باید به ساخت کانال ها بپردازیم. ریختن پوست انواع میوه، سبزیجات، تخم مرغف مو و شستشوی ظروف روغنی که باعث به وجود آمدن رسوب و چربی در لوله میشود.

در صورت وجود تهویه کافی میتوانید از جوهر نمک برای لوله باز کنی استفاده نمایید اما به محض ریختن جوهرنمک محیط را ترک کنید تا هیچ آسیبی شما را تهدید نکند. سود سوزآور یا همان سدیم هیدروکسید یک محصول چاه بازکنی قوی می باشد که در زمانی که لوله های فاضلاب گرفته است می توانید با استفاده از این محلول شیمیایی اقدام به رفع گرفتگی لوله کنید برای این کار نیاز به زمان زیادی نمی باشد و احتمالاً مسیر لوله بعد از ریختن این محلول در آن بعد از چند دقیقه باز شود. لوله اتصالات چدن با اسیدهای قوی خورده و سوراخ میشوند و اسید باعث از بین رفتن چسب لوله اتصالات پلیکا و اورینگ لوله های چدنی میشود .

این نوع لوله کشی که معمولا با شیب بندی و گرفتن انشعابات مختلف به یک لوله اصلی عمودی که رایزر نامیده میشود , انجام میشود , برخی مواقع با گرفتگی در داخل اتصالات و یا تجمیع رسوبات در لوله های افقی باعث پس زدن به داخل ساختمان باعث منظره بد , بوی نامطبوع و مختل کردن زندگی در ساختمان میشود . همین دو مورد باعث شده است تا متخصصان (در شرایط مناسب) به روش فنر زدن لوله فاضلاب با دریل، روی خوشتری نسبت به دو روش قبل نشان دهند. اگر مشاهده کردید که قبض گاز شما نسبت به مقدار مصرفی گاز شما بهطور ناگهانی و با دلیل نامشخصی بالاتر است، بهتر است که گازکشی ساختمانتان را یک بار چک کنید.

اگر لوله گاز خانگی نتواند گاز موجود در آن را به خارج از ساختمان منتقل کند همه گاز در داخل خانه تجمع میکند و باعث بیماری و مرگ میشود. البته خارج شدن خرطومی خروجی ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی نیز به ندرت موجب این نشتی میشود . صدای خشخشی که از دستگاه خارج میشود را جدی بگیرید. رفع گرفتگی لوله یخچال یکی از مشکلات رایجی می باشد که در اغلب افراد پس از استفاده چند ساله از آن با این مساله مواجه میشوند. برای جلوگیری از خطر گازگرفتگی لازم است حتماً محیطی که در آن قرار دارید تهویه مناسبی داشته باشد. گرفتگی لوله آب و شوفاژ معمولا در لوله های قدیمی فلزی اتفاق افتاده و این لوله اتصالات اصلا قطر مناسبی برای فنر زدن ندارند . رفع گرفتگی لوله آب و شوفاژ تنها با کمک فشار آب حل شده و به هیچ عنوان فنر زدن و اسیدهای لوله بازکنی ولو ضعیف هم برای بازکردن لوله آب و شوفاژ استفاده نکنید .

اگر از این کار به قدر کافی سر در نمیآورید بهتر است که از متخصص این حوزه کمک بگیرید. گرفتگی لوله در سطح کم را میتوان با روش های خانگی برطرف کرد اما اگر لوله های فاضلاب و سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شدید شده باید کار را به کاردان سپرده و از یک متخصص بخواهید که برای رفع این مشکل به خانه شما بیاید. هر قیمت کمی بی دلیل نیست اگر در مرحله اول قیمت کمی بپردازید ممکن است خیلی زود مجددا مجبور به پرداخت هزینه های دیگری شوید، پس چه خوب است که از همان ابتدا کار را به دست افراد حرفه ای و متخصص بسپارید را مشکل را به صورت ریشه ای حل کنند. نیروهای حرفه ای ما به محض تماس شما در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها مشکل گرفتگی لوله ها را برطرف میکنند. گروه آچار با بهره گیری از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای در زمینه لوله بازکنی در تمامی ایام سال در خدمت شما عزیزان است. وگرنه جرم گیری لوله آب گرم و سرد و این گونه مسایل بیشتر نظریه ای اجرا نشدنی و غیر قابل اجراست . ۳- سومین محدودیت قابل ملاحظه منیزیم واکنشپذیری بالای این فلز است.

در این مورد سازمان جهانی هواشناسی یا سازمان جهانی هواشناسی نیز بنا بر نتایج حاصل از آزمونهای مقایسهای میان رادیوسوندهای با فشارسنج و بدون فشارسنج که در سال ۲۰۰۵ میلادی با نظارت خود این سازمان انجام گردید، بهطور رسمی صحت داده فشار به دست آمده از رادیوسوندهای بدون حسگر فشار را تأیید نموده و اعلام نمود که از این به بعد ضرورتی بر استفاده از حسگر فشار بر روی رادیوسوندها وجود نداشته و دقت اندازهگیری ارتفاع توسط جیپیاس به ویژه در لایههای بالای ۲۰ کیلومتری دارای دقت چند برابر بهتر از فشارسنجها است. خدمات فنرزنی لوله یافت آباد بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری و بدون معطلی وقت به صورت اساسی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و شبانه روزی 24 علاوه بر ارائه تخفیف ویژه در این زمینه اقدام به گارانتی خدمات خود می کند و در صورت باز نشدن گرفتی و یا هرگونه آسیب به لوله ها کلیه هزینه را برگشت می دهد و تاپایان کار کنار شما عزیزان می باشد. فرض کنید با یک لوله بازکنی تماس می گیرید و پس از پرسش در مورد هزینه خدمات، به توافق می رسید. این کار نهایتا شما را وادار به استفاده از خدمات لوله بازکنی شمال تهران می کند. همراه این گزینه، شاید آبگرمکن شما زمان بیشتری نسبت به سابق طول بکشد تا آب را گرم کند. نسبت اندازه وسیله گرمایشی شما باید با لوله گاز آن تناسب داشته باشد.

به دلیل اینکه هنگام لوله کشی ساختمان , لوله اتصالاتی که برای آشپزخانه انتخاب میشود از سایز کمتری نسبت به لوله اتصالات سرویسهای بهداشتی دارند و همچنین پساب چرب قسمت آشپزخانه , گرفتگی در این بخش بسیار اتفاق میفتد . اگر با تلمبه دستی نتوانستید اینکار را انجام دهید , میتوانید با خدمات لوله بازکنی تهران پایپر تماس بگیرید تا در سریعترین زمان به کمک شما آمده و با استفاده از ژنراتور صنعتی و دستی و فنرهای مخصوص و متناسب با سایز لوله , اقدام به رفع گرفتگی لوله کنیم . اگر لوله کشی گاز توکار است ممکن است حبابهای گازی روی سطح آب حیاطتان نیز وجود داشته باشد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی