لوله فلکسی روکش دار فلزی سایز 9 راسا

در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و … لوله فلکسی خرطومی یا لوله های خرطومی در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، بیمارستانی، فرودگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت توانسته در سال های اخیر با استفاده از به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا کانال های فلکسیبل یا لوله های فلکسیبل خرطومی را تولید و به بازار عرضه نماید. این نوع از لوله ها در دو نوع لوله خرطومی پلاستیکی و فلزی موجود است. از لوله خرطومی پلاستیکی در ساخت تابلوهای برق به عنوان پل ارتباطی بین سینی کابل و درب تابلو استفاده می‌شود. لوله خرطومی فلزی در سوله‌ها برای برق‌کشی داخلی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • به این لوله خرطومی ها لوله خرطومی نرم تابلویی و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز می گویند.
  • این لوله‌ها درسایزهای ،36،42،48، 11،13،16،21،25،21 میلی‌متری خرید و فروش می‌شوند.
  • هرچند که پوشش گالوانیزه می‌تواند مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشد اما بهتر است از لوله‌های فلکسی بدون روکش در محیط‌ های مرطوب استفاده نشود.
  • همچنین در برابر مواد شیمیایی و انواع روغن‌ها، بنزین و اسیدسولفوریک 2% مقاوم است.
این کانال عایق حرارت و آب می باشد، جنس روکش آن طوری است که در برابر نور خورشید و اشعه UV مقاوم است. با درود فراوان، وقت بخیر بست فلکسی بدی نیست، اما تعداد بالاتر مبلغ طبعأ نزول باید داشته باشد. سفارشات ثبت شده مشتریان در بسته‌‌بندی مناسب و سریع‌‌ترین زمان ممکن به آدرس مدنظرشان ارسال خواهد شد. بوده؛ اما بسته به نوع فلکسی، میزان هر کدام از این مزیت‌‌ها متغیر است. دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. این نوع فاقد روکش پلاستیکی می باشد و در محیط های داخلی از آن استفاده می شود.

لوله فلکسی روکش دار فلزی سایز 9 راسا

هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد. علاوه بر این گلند های لوله فلکسی متناسب با سایز لوله ها تغییر می کنند. از لحاظ ساختار به چندین نوع مختلف طبقه بندی می شوند که هر کدام برای اهداف مشخصی بکارگیری می شوند.

این نوع لوله برای محافظت از سیم‌ها درگرمای شدید و بالای 80 درجه و سرمای پایین تر از 10 درجه به کار برده می‌شود. این لوله در برابر اشعه ماورا خورشید مقاومت ندارد و بهتراست برای کاربردهای درون ساختمان استفاده شود. از این نوع کابل بیشتر دراماکن تجاری، دوربین های مداربسته، به عنوان روپوش سیم‌های برق و کابل استفاده می‌شود. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.

شرکت پتروکاسپین در ویترین خود طیف گسترده ای از انواع لوله برق از قبیل لوله فولادی، لوله pvc نسوز، انواع لوله فلکسیبل یا همان لوله های خرطومی را دارد. هر کدام از اینها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند که شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه به خرید آنها از این شرکت بپردازید. کارشناسان ما می تواند بهترین رهنمودها و مشاوره های تخصصی را به منظور داشتن یک خرید لوله فلکسی موفق ارائه دهند. اما از آنجا که روی سطح فلز به کار رفته در لوله فلکسیبل، از طریق فرایند گالوانیزاسیون پوششی از فلز روی قرار گرفته است، این لوله به مراتب بیشتر از سایر لوله ها در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 13

لوله‌های خرطومی IFD و PL از لحاظ قیمت و کارایی با یکدیگر تفاوتی ندارند. اما روکش آلومینیومی لوله فلکسی PL موجب به‌کارگیری بیشتر آن به نسبت لوله IFD در محیط باز خواهد شد. جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل است مراجعه کنید. خرید متراژ کم یک لوله خرطومی از یک ابزار یراق فروشی طرز فکر درستی است. اما در صورتی که نیاز به تجهیز یک ساختمان مسکونی، اداری، صنعتی یا تجاری با لوله‌‌های فلکسی متنوع باشد؛ بهتر است به صورت کلی خریدهای خود را به شکل مستقیم از یک شرکت صنعتی انجام دهید. گلند لوله فلکسی در انتهای کابل منتهی به تابلو برق یا دستگاه خاص نصب شده تا میزان فشار وارده به دو سر کابل را کاهش دهد.

لوله فلکسی چیست و چه کاربردی در نصب دوربین مدار بسته دارد

طی گذشت تقریبا 6 سال یعنی از ابتدای سال 1395 این شرکت تصمیم به تولید کانال های خرطومی فلکسیبل در کشور گرفت و با توجه به فضای لازم در کارخانه، داشتن نیروی انسانی مجرب و امکانات تولید و … خطوط تولید مدرن همراه با تکنولوژی روز دنیا را به کارخانه خود وارد و این محصول در کشور تولید و به بازار عرضه نمود. شرکت تولیدی سامان تهویه ایرانیان(stihvac.com) در سال 1388 و با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تأسیس و در همین راستا اقدام به تولید انواع لوله فلکسی، لوله خرطومی، کانال فلکسییا کانال فلکسیبل نموده است. این شرکت از سال 1395 خط تولید انواع کانال های فلکسیبل خرطومی یا لوله فلکسی را در محل کارخانه خود نصب و راه اندازی کرده است و ظرفیت تولید روزانه 4000 مترطول از انواع لوله فلکسی را داراست.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی