لیست قیمت انواع سقف کاذب خرید سقف کاذب کناف، سقف کناف و سقف کاذب رویا هوس-کناف آوگون

نصب این نوع سقف کاذب آسان و برای ساختمان های بزرگ و برج های مرتفع مناسب است. مزیت سقف کاذبقابلیت جا به جایی دارد و هزینه اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود. سقف های کاذب کناف در ایجاد ظاهری دلپذیر به خانه شما نقش بسیار مهمی دارند سقف‌ها فضای داخلی ساده و زیبا را ایجاد اجرای سقف کاذب کناف می‌کنند. گاهی وقت ها پیش میاید که تصمیم به انجام کاری را داریم ولی تو انتخاب آن دچار تردیدیم یا به سختی میتوانیم تصمیم درست را بگیریم. انتخاب دکوراسیون کناف هم برای محل مورد نظر نیز میتواند به همین صورت باشد، اگرکه طرح کناف مد نظر نباشد. شما می توانید از اجرا کننده کناف که تجربه در این زمینه دارد کمک و مشورت بگیرید.

متراژ سقف و اجرت اجرا نیز عواملی هستند که بر روی قیمت تمام شده سقف کاذب کناف موثرند. اگر در مناطقی زندگی میکنید که رطوت بالایی دارد و یا از نفوذ آب از طبقات بالا و یا پشت بام که موجب تغییر رنگ گچ میشود آزرده خاطر هستید ما به شما سقف کناف را توصیه نمیکنیم. البته نوع متفاوتی از این ورق های گچی وجود دارد که در برابر حریق و آب مقاوم میباشد، اما از نظر قیمتی در سطح بالاتری نیز قرار دارد. پس حتما هنگام انتخاب و اجرای کناف این موضوع را به کارشناس خود متذکر شوید که محیط شما دارای رطوبت است یا خیر چرا که اگر نوع معمولی سقف گچی را استفاده نمایید پس مدتی دچار تغییر رنگ خواهد شد و ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید و همین موضوع هزینه ی بالاتری را برای شما رقم خواهد زد. اگر بدون هیچ مقدمه ای دوس دارین که جدول قیمت سقف کاذب رو ببینین، یکم برین پایینتر تا قیمت های انواع سقف کاذب موجود در بازار رو ببینین.

ویژگی های یک سقف کاذب مناسب

به دلیل اینکه این سقف ها یک تکه ساخته می شوند دسترسی به سقف اصلی سخت می شود. یکی دیگه از روش‌های محاسبه‌ی قیمت سقف کاذب، بر اساس میزان متریال مصرف شده است، البته این روش بیشتر در تعیین قیمت سقف کاذب کناف کاربرد داره. انواع سقف کاذب دارای کاربردهای متنوعی بوده و از این عنصر در قسمت های مختلف ساختمانی همچون سرویس بهداشتی، آشپزخانه ها، مغازه ها و … بسیار استفاده شده و اجرا و نصب سقف کاذب بسیار سریع و آسان می باشد. با استفاده از این نوع سقف ها می توان تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد.

قیمت سقف کاذب PVC نسبت به تایل های دیگر

از ویژگی خوب سقف کاذب داشتن تنوع در مدل و طرح و جنس می باشد سقف کاذب با توجه به متنوع بودن بسیار طرفدار دارد در ادامه با تعدای از آنها آشنا میشویم. سقف های کاذب در بین معماران و طراحان داخلی دکوراسیون بسیار رایج شده است در ادامه به مزایای این گونه سقف ها پرداخته میشود . کلیه حقوق این سایت مربوط به شرکت تولیدی و صنعتی، سقف کاذب جی اس تی می باشد. برای مثال، رابیتس‌کاری به‌واسطه استفاده از مواد اولیه استیل یا فولادی، گچ و مراحل اجرا، هزینه بیشتری نسبت به کناف دارد. ازطرفی، وزن بیشتری را تحمل می‌کند و برای طراحی‌های دکوراتیو پرطرف‌دار است.

لیست قیمت انواع سقف کاذب خرید سقف کاذب کناف، سقف کناف و سقف کاذب رویا هوس-کناف آوگون

همانطور که در ایتدای مقاله خدمتتان توضیح دادیم سقف کاذب یک لایه اضافه بر سقف اصلی است؛ برای همین بسیاری از افراد این سوال را دارند که معایب استفاده از سقف کاذب برای ساختمان یا منزل ان ها چه چیزی میتواند باشد. اجرا و یا عدم اجرای نورپردازی صحیح در جلوه و زیبایی سقف بسیار موثر خواهد بود. عدم انتخاب و اجرای درست یک نورپردازی ممکن است تمامی زحمات شما را برای زیباتر به نظر رسیدن فضا بی اثر کند. در غیر این صورت تایل ها دچار پوسیدگی شده و ضمن ایجاد تصویری زشت و ناخوشایند، هزینه اجرای دوباره سقف کاذب نیز بر مالک تحمیل می شود.

  • شما برای اینکه بتوانید امنیت را در سازه هایتان به وجود بیاورد، نیاز است تا از کارخانه های معتبر فرآیند خرید کردن را به انجام برسانید.
  • اکثر تایل های آکوستیک از فیبر معدنی ساخته می شود تا سر و صدای محیط را در همان محیط نگه دارند.
  • پس از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن اکیپ حرفه ای و متخصص در دستور کار شما قرار می‎گیره.
  • به شما پیشنهاد می‌کنیم مبلغ بیعانه را حتماً در قرارداد ثبت کنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی