ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | samandblog

در عصر جدید و رشد تولیدات با آپشن بالا، شاسی‌بلند توجه افراد زیادی به سمت خود کشیده شده است. ماشین‌هایی که به دلیل رفاه، امکانات، نکات فنی و مجله خبری خودرو سمند ایمنی بالاتر توجه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند. ما این در مقاله خودرو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند با ویژگی‌های متفاوت را مورد بررسی قرار دادیم.

  • اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود.
  • در سال‌های اخیر، این محصول با پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز به فناوری DGi وارد ایران شد.
  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد. یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد. این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است. بخشی از این افت به وزن سنگین‌تر این مدل و بخش دیگر به پرت انرژی بیشتر در گیربکس اتوماتیک متصل میشود، هرچند در سرعت‌های بالاتر تفاوت با نسخه دنده‌ آنقدرها چشمگیر نیست. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید خودرو تویوتا راوفور دوره چهارم که در سال 2013 وارد ایران شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد.

بررسی مشخصات SWM G01F

دلیل افزایش تقاضا ماشین‌های شاسی‌بلند در چیست؟ در زبان انگلیسی ماشین شاسی‌بلند را با نام Sport Utility Vehicle یا مخفف SUV می‌شناسند. همین تمایز باعث راحتی و رفاه سرنشینان، عبور راحت از مسیرهای دشوارتر و در نتیجه افزایش تمایل افراد به خرید این ماشین‌ها می‌شود. خرید ماشین شاسی‌بلند در کارخانه‌های داخلی و با ثبت نام سایپا یا ایران خودرو نیز ممکن است. باید بدانید که این مدل خودروها بیشتر برای اکثریت جوانان ساخته شده و گزینه مناسبی برای خانواده نمی‌باشد , زیرا دارای فضای بسیار کوچکتری نسبت به ماشین‌های شاسی بلند است .

کیا اسپورتیج

قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است. یکی از شاخصه‌های هیوندای توسان، عملکرد خوب این خودرو در جاده‌های ناهموار است که این خودرو را برای آفرود سواران گزینه‌ای دلچسب کرده است. این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است. علاقه‌مندان شاسی‌بلندهای آلمانی حتی اگر متمول و بانفوذ باشند، حق انتخاب متنوعی در بازار ایران ندارند.

سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است. سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود. شاسی بلند چینی پرسروصدا و تازه وارد بازار ایران یعنی دانگ فنگ دیگنیتی از آخر سال 1399 فرآیند تولید خود را در ایران آغاز کرد و اولین مدل سال آن نیز در سال 1400 به بازار عرضه شد. با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است. شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی