ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سیسمونی سعید | samandblog

هنوز هم آلفارومئو طرفدارن پروپاقرصی در ایران دارد که دردسرهای گفته‌شده را برای خرید آلفارومئو میتو به جان می‌خرند. کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد. غول ایتالیایی که توانسته قدم‌به‌قدم با رقیبان آلمانی و آمریکایی و دیگر رقیبان کوچک‌تر همراه باشد و حتی در برخی موارد از آن‌ها پیشی بگیرد. در این مقاله قصد داریم مجله خبری خودرو سمند با سرگذشت اسطوره ی میلانی و عضو دیگر این خانواده، خودرو آلفا رومئو میتو آشنا شویم. این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

آلفارومئو جولیتا، مدل ۲۰۱۷

درمورد ماشینهای مسابقه، یا ماشینهای کاملا اسپورت مانند تی زی 2 و 33استرادیل _سرعت سنج به قسمت کناری و روبروی سرنشین جلو منتقل شد. قیمت روز آلفارومئو در ایران جهت خرید خودرو را از کارشناسان ما، آلفارومئو ایران بخواهید. قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید. بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد.

دیدگاه کاربران

سری دوم جولیتا وارداتی، در مدل 2014 و با ارتقای برخی امکانات و همچنین با تغییر بسیار مختصر چهره‌اش، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت. تبلیغات گسترده و جذابیت‌های خاص این برند، به استقبال خوب مشتریان از جولیتا منجر شد؛ همان خودرویی که همچنان نیز از معدود هاچ‌بک‌های لوکس، اسپرت و گران‌قیمت کشورمان محسوب می‌شود. البته کم‌رنگ شدن فعالیت واردکننده آن، که به خدمات پس از فروش ضعیف و همچنین عدم تامین کافی قطعات آن منجر شده، از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده این برند خوش‌نام، در این روزها از آن جایگاه خوب سال‌های اولیه ورودش به ایران، فاصله بگیرد. عمده جولیتاهای وارد شده به کشورمان، در دو تیپ Sportiva و QV Line هستند که مهم‌ترین تفاوت‌شان در برخی جزییات ظاهری (مانند رنگ دستگیره، رنگ قاب آینه‌ها، نوع رینگ، کیت برمبو و …) است. همچنین برخی از نسخه‌های وارداتی مجهز به پکیج Red Line هستند که آنها را می‌توان با جلوپنجره لانه زنبوری با رنگ مشکی، تزیینات قرمز رنگ درون سپر و رکاب‌های جانبی و همچنین کمربندهای ایمنی قرمز، تشخیص داد. تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم.

  • کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است.
  • اما فناوری فوق پیشرفته موتورهای میتو، کمبود قطعات آلفارومئو میتو و خدمات پس از فروش دلسردکننده باعث شد تا این خودرو روزبه روز کمتر از قبل گزینه مناسب خرید باشد.
  • این اتومبیل صفحه نمایشگر چند منظوره دارد که به صورت کاملاً سفارشی طراحی و تولید شده است.
  • سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود.
از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم. بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید.

دایره‌هایی که بازهم حس و حال یک ماشین مسابقه‌ای قدیمی به ما می‌دهد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است. تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی