ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سیسمونی سعید | samandblog

جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان به لینک مربوطه مراجعه کنید. اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان توسط موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان ارائه می شود. با گذر زمان، آلومینیوم و آلیاژ آن بیش از پیش هم برای اجزای مکانیکی و هم برای اجزای ساختاری و هم بدنه بکار گرفته شدند. جدیدترین مورد مجله خبری خودرو سمند اضافه شده به محصولات آلفا رومئو از آلومینیوم، فولاد های بسیار قوی و منیزیم استفاده شده است که وزن اجزای ساخته شده را تا 35درصد کاهش میدهد. این مسئله در آلفا رومئو حقیقت دارد، چون آلفا یک برند اسپورت سنتی است که در آن بخش جلو هم جذاب و هم پرخاشگر به نظر میرسد، که نشانگر کیفیت و طراحی هالی و مهندسی حرفه ای است.

در سرگذشت اسطوره ی میلانی ، با وجود تمام این طراحی‌های ساده، شما هیچ نکته‌ای برای اعتراض پیدا نمی‌کند. این نکته همان تفاوت فاحش طراحی‌های استادانه آلفارومئو با رقیبان پر سروصدایی مثل رقیبان کره‌ای است. تاپ کار مدل تخصصی ترین مرکز فروش و ارائه ماکت های کلکسیونی ماشین، موتور، هواپیما، ماشین های راه سازی و ….

http://artofmarketing.ir

این روزها تولیدات جدید آلفارومئو جای این خودرو را گرفته است. میتو نیز یکی از خودروهایی است که از قابلیت DNA‌ استفاده می‌کند. هرچند میتو در این مسئله از برخی رقیبان خود مثل فیات 500 کمی عقب‌مانده است اما برتری‌های فاحش میتو در سایر قسمت‌ها فکر این مسئله را به‌کل از ذهن شما بیرون خواهد کرد. فضای صندوق عقب نیز با اینکه بزرگ نیست اما با توجه به قابلیت تا شدن صندلی های عقب میتوان ظرفیت را تا ۷۵۰ لیتر افزایش داد. طبیعی است که این خودرو به دلیل ابعاد کوچک برخی امکانات را ندارد مانند داشتن فضای کوچک در اطراف دستگیره یا نداشتن فضایی برای قرار گیری گوشی به صورت ثابت.

مزایای خودرو آلفارومئو جولیتا

امکانات رفاهی و تجهیزات تعبیه شده در این خودروی لوکس و جمع و جور ایتالیایی قابل قبول و مناسب است. در بخش‌های قبل به این موضوع پرداخته و برخی از این امکانات را معرفی کردیم. میتو نیز یکی از خودروهای کوچک و جمع ‌و جور آلفارومئو محسوب می‌شود که در کلاس سوپر مینی قرار دارد. این هاچ‌بک دوست‌داشتنی با طول 4.06 متری، عرض 1.72 متری و ارتفاع 1.44 متری خود یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروهای مینی سایر کمپانی‌ها ازجمله bmw است. تاپ کار مدل با سابقه یک دهه در عرضه و فروش انواع ماکت های کلکسیونی دای-کست و سیلد کمیاب فعالیت می کند.

  • از همان ابتدا هدف این خودرو رقابت با خودرو های مدعی در سری هاچ بک بود همانند خودروهایی چون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، بی ام و سری ۱ .
  • از سالهای اولیه قرن بیستم، این نشان همیشه به اصل خویش وفادار بوده و دچار تغییرات زیادی نشده است.
  • این شرکت از همان ابتدا به ساخت خودروهای مخصوص مسابقه نیز می‌پرداخت.
  • بعد از مدتی و توسط نیکولا رومئو محصولات تولیدی دیگری اعم از انواع مختلف موتور هواپیما و کمپرسور، لوکوموتیو و واگن های قطار و در نهایت ژنراتور از این شرکت خارج شد.
  • این اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند.
  • این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند.

طراحی پنجره‌ها به‌صورت کشیده باعث شده طول خودرو از آن چیزی که هست بیشتر به نظر بیاید. نمای تک در، در هر طرف به لوکس‌تر کردن هرچه‌تمام‌تر خودرو کمک کرده است. اگر کمی سخت‌گیرانه به طراحی چهره میتو آلفارومئو نگاه کنیم می‌توان گفت کمی از حد انتظار پایین‌تر است. با وجود اینکه مجموعه طراحی خودرو را نمی‌توان نامناسب در نظر گرفت اما وجود برخی نکات باعث شده تا میتو در نگاه اول عالی به نظر نرسد. یکی از این عوامل خطوط روی درب موتور است که انگار در استفاده از آن زیاده‌روی شده و نتیجه کار آن‌قدر مطلوب در نیامده است. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان کلیک کنید.

بررسی هیوندای وراکروز ، یک کراس اور فوق العاده

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی