مرکز شیشه اتومبیل در شرق تهران

 

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است


منبع: https://charkhan.com/137946/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%D9%82-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 

چون این زنجیره برای رفع نیاز مردم قطع می شد.اگر من نخرم فردی که برای تعویض شیشه شکسته خود مراجعه می کند هم نمی تواند نیازش را رفع کند با شیشه شکسته هم که امنیت ندارد.اما واقعا ما از قیمت دادن به شهروندانمان خجل هستیم و چاره ای هم نداریم به امید رفع محدودیت ها و محرومیت ها و کاهش قیمت دلارادامه می دهیم.

هر دو نوع این شیشه ها جز شیشه های خوب و با کیفیت محسوب می شود. اما به دلایلی شیشه لمینت را برای قسمت جلویی خودرو امن تر دانسته اند و و شیشه سکوریت را برای درب ها و شیشه عقب خودرو، شیشه لمینت از سه لایه که لایه ی وسط آن از جنس  پی وی بی  می باشد. و شیشه سکوریت که معروف به سیف گلس یعنی شیشه امن است که در مقابل ضربه مقاوم است. و در اثر اصابت و ضربه شیشه های آن به اطراف پرتاب  نمی شود.

 

 

پس اکنون باید چیکار کنیم که قیمت شیشه خودرو کمی کاهش یابد مهمترین کاری که میشه انجام داد عدم احتکار و سپس در خواست کنیم برای آزاد شدن واردات خودرو در ایران. این بزرگترین کمک به شهروندان است اگر این اتفاق بیافتد . اما این موارد که گفتیم مواردی است که از دست ما بر نمی آید در حقیقت ما از انجام آن عاجزیم.

تا نصابان سیار شیشه اتومبیل عبدالهی در سریع ترین زمان مکن به شما برسند.فقط در این اواخر سال 1401 لطفا اگر برای شما مقدور است از قبل وقت بگیرید متاسفانه به دلیل مشغله ی زیاد مردم در برج 12 تعداد شیشه های شکسته بسیار است و ممکن است کمی با تاخیر نصابان ما مواجه شوید.

 

 

شاید بتوانیم مانند برخی افراد و مشتریانمان حدود 1 الی دو ماه به علت عدم موجودی کافی خودرو را در پارکینگ خود نگه داریم اما بیشتر ازآن واقعا امکان پذیر نیست.

 

شیشه اتومبیل عبدالهی بهترین شیشه اتومبیل در تهران و به خصوص شرق تهران است. از آن جایی که عبدالهی گلس تنها خدماتشان به شرق تهران معطوف نمی شود. لازم به ذکر است که اگر شما غرب شما و جنبو تهران هم هستید اصلا نگران نباشید تنها با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

 

 

وقتی شیشه خودرو شما ترک دارد و یا در در اثر طولانی مدت کدر شده و نیاز به تعویض و ترمیم و پولیش دارد. می توانید به راحتی به مرکز شیشه اتومبیل در شرق تهران عبدالهی گلس مراجعه کنید. تا شیشه شما ترمیم و یا تعویض شود. اما گاهی اوقات ممکن است در اثر تصادف یا افتادن شی ای در مسیر شیشه شما به شدت خرد شود به طوریکه شاید فکر کنید بهترین حالت الان وجود یک نصاب سیار شیشه اتومبیل است.

اما کاری ما ایرانی ها می توانیم انجام دهیم تولید د اخلی با استفاده  از متریال داخلی است. یعنی چی؟ یعنی ما امروزه شیشه ایرانی داریم که تولید شرکت های ایرانی است. اما به دلیل وجود متریال خارجی قیمت آن شیشه ها هم بالا می رود. بهتر است سعی کنیم متریال شیشه ها را نیز خودمان تولید کنیم.

images_1677919130_6403039aab89d.webp

 

بهترین مرکز شیشه اتومبیل در شرق تهران کجاست؟

 

ارزان ترین مرکز شیشه اتومبیل در شرق تهران

 

 

تاثیر افزایش قیمت خودرو بر شیشه خودرو

 

که در آن صورت هم می توانید با مرکزشیشه اتومبیل در شرق تهران تماس بگیرید. فرقی نمیکند شما کدام قسمت شهر تهران هستید نصابان ما در غرب شرق جنوب و شمال تهران برای خدمت رسانی آماده هستند. فقط باید شانس با شما یار باشد و آن لحظه نصاب ما در حال نصب برای دیگری نباشد در آن صورت با کمی تاخیر به شما می رسد. اما اگر وقتشان آزاد باشد در کمترین زمان ممکن به شما خواهند رسید.

تاثیر قیمت دلار 60 هزارتومنی بر شیشه خودرو

همانطور که همه می دانیم متاسفانه قیمت دلار حتی روی خرید نان هم تاثیر گذار است چه رسد به شیشه خودرو که یا کلا وارداتی هستند یا حتی شیشه های ایرانی متریالشان خارجی است.به طور مثال قیمت شیشه عقب کمری تا یک ماه پیش حدود …. تومان بود دقیقا در فاصله مدت زمان یک ماه حدود 3 میلیون تومان افزایش قیمت داشت یعنی زمانی که ما سفارش این کالا را به شرکت رابطمان در دبی دادیم با قیمت قبل تمام کردیم اما قبل از ارسال تماس گرفتند و قیمت را تغییر دادند. در این لحظه ما چاره ای جز قبول نداشتیم.

 

شیشه سکوریت چه تفاوتی با شیشه لمینت دارد؟

فرد ایرانی همیشه جز باهوش ترین افراد جهان به شمار می رفتند. اگر دقت کنید طراح شرکت بنز یک ایرانی بوده و بسیاری از افراد به نام و باهوش و دانشمندان برتر کشور ایرانی بوده اند. اگر به جوانان ایرانی پر و بال داده شود می توانند بهترین ها را تولید کنند.

اول از هر چیز بدانید که به ارزانی بی رویه شک کنید ،شیشه اتومبیل عبدالهی عبدالهی نسبت به سایر شیشه اتومبیلی ها قیمت پایین تری را به شما عرضه می کند. اما اگر شیشه ی خودرویی در فروشگاه های دیگری مانند ترب دی جی کالا و از این قبیل ارزان تر است شاید شیشه ایرانی را به جای اصلی و یا شیشه متفرقه بی کیفیت را به جای شیشه ایرانی با کیفیت  به شما عرضه می کنند. هنگام خرید حتما به این مسائل دقت کنید.برخی افراد از نا آگاهی شما سو استفاده می کنند.

مسلما زمانی که قیمت کرولا در فاصله ی کمتر از یک ماه میلیون ها افزایش قیمت پیدا می کند یا خودرو 207 به میلیارد می رسد.قیمت شیشه عقب کرولا  نیز افزایش می یابد. مگر میشود قیمت یک خودرو افزایش یابد اما لوازم جانبی آن نه! راه حل گرانی قیمت شیشه خودرو واقعا چیست؟ چطور می توانیم این گرانی ها را کاهش دهیم؟ در تمام سال ها پاسخ به چنین سوالاتی خرید نکنیم بوده است. اما آیا در برخی موارد مهم مانند شیشه شکسته خودرو می توانیم بی تفاوت باشیم.

جنس شیشه های درب جلو و عقب و شیشه لچکی و روستونی و شیشه عقب خودرو ها در اکثر اتومبیل ها سکوریت است. اما در برخی خودرو ها که تعداد اندکی هستند در شیشه درب جلو از شیشه لمینت هم استفاده کردند. که دراین  سال های اخیرتولید کنندگان دیگر شیشه های درب را از جنس لمینت نساختند.

 

images_1677919198_640303dec879d.webp

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی