مزایده خودرو دولتی مزایده ماشین ایران مزایده خودرو خارجی | samandblog

ایران خودرو در سال 1388 تیپ SLX را هم به بازار خودرو عرضه کرد و در آن چراغ کریستالی، مه‌شکن و اسپویلر در صندوق قرار داد و در طراحی داشبورد و کیلومترشمار و سردنده هم تفاوت‌هایی ایجاد کرد. با اینکه از نظر طراحی و امکانات پژو 405 خودرویی مدرن و امروزی نیست ولی افراد بسیاری به دنبال فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری هستند. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی پژو 405 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. خودرو پژو 405 در حال حاضر در ایران در مدل‌های SLX و GLX ( در دو مدل دوگانه سوز و بنزینی) به بازار عرضه می‌شود. در سال‌های اولیه ورود 405 به ایران، این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری کاربراتوری مجهز شده بود اما ایران خودرو به دلیل آلایندگی این پیشرانه آن را تعویض کرد. این کارخانه یک پیشرانه 1.8 لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه کرد.

  • البته پژو 405 SLX فیس‌لیفتی از این اتومبیل است که ظاهر مدرن‌تری دارد.
  • برای پاسخ به تقاضای فروش اقساطی پژو 405، سپندخودرو بهترین شرایط خرید 405 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.
  • پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد.
  • برای روغن موتور پژو ۴۰۵ دوگانه سوز توصیه شده است از روغن موتور SM با گرید ۱۵W40 یا ۲۰W50 استفاده شود.

خودروی پژو ۴۰۵ از سال های گذشته در کشور فروش بالایی داشته است و از نظر اقتصادی به عنوان یکی از بهترین خودرو ها برای قشر متوسط به پایین جامعه محسوب می شود. از دلایل فروش بالای پژو ۴۰۵ می توان به سهولت در تعمیر و تأمین قطعات آن اشاره کرد. همچنین نسبت به خودروهایی مانند پراید و تیبا در تصادفات ایمنی بالاتری دارد. در این مطلب قصد داریم بهترین روغن موتور برای پژو ۴۰۵ را خدمت شما معرفی کنیم. علاوه بر روغن موتور نگاهی به بهترین روغن گیربکس پژو ۴۰۵ و حجم روغن ها خواهیم داشت.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

پژو در نام‌گذاری خودروهای خود از اعداد 3 رقمی استفاده می‌کند، اندازهٔ عدد سمت راست نشانهٔ نسل خودرو است و اندازهٔ عدد سمت چپ دلالت بر سایز خودرو دارد. برای نمونه در مدل ۲۰۶،عدد 6 نسل خودرو و عدد ۲ اندازهٔ خودرو را نشان می‌دهد. پیشنهاد می شود مقاله نحوه چک کردن روغن موتور را مطالعه بفرمایید.

نحوه چک کردن روغن موتور

به این ترتیب این خودرو بهترین و لوکس ترین خودروی مونتاژ ایران بدل شد. علاوه بر این 205 نیز در تریم جی ار به ایران آمد که به دلیل امکانات و قیمت نامناسب و تبلیغات کمتر ، موضوع را بی کیا پراید واگذار مجله خبری خودرو سمند کرد. در پایان دهه 60 پژو پرشیا ( پارس ) نیز بر پایه 405 و 605 برای بازار ایران طراحی و عرضه شد. در سال ۱۸۹۶ نخستین موتور درون‌سوز توسط شرکت پژو ساخته شد و دیگر نیازی به خرید موتور از دایملر نبود.

خرید و فروش و قیمت خودرو پژو در تهران

قیمت پژو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات پژو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای پژو را دارند، باید در لحظه از قیمت پژو باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های پژو را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش می‌رسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی