مزیت های استفاده از اسپاتیفای در خودرو


ADS B1

استفاده از اسپاتیفای در خودرو در این روزها به یکی از دغدغه‌های افرادی تبدیل شده که به گوش دادن به موسیقی در ماشین اهمیت زیادی می‌دهند. حتی اگر ماشین شما اتصال بلوتوث یا AUXداشته باشد، همیشه راه خوبی برای کنترل موسیقی در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

بسیاری از رانندگان اگر بخواهند در حین رانندگی آهنگ یا لیست پخش خود را تغییر دهند، هنوز باید گوشی خود را بردارند و قفل آن را باز کنند که این روش اصلاً ایمن نیست! اگر شما یکی از آن رانندگان هستید، استفاده از اسپاتیفای در ماشین را امتحان کنید؛ در این مطلب بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

لذت گوش دادن به آهنگ در خودرو

گوش دادن به موسیقی در ماشین یکی از بهترین راه‌ها برای احساس آرامش در زمان رانندگی‌های طولانی و خسته‌کننده است. وقتی صدای موسیقی خود را بالا می‌برید، حال و هوای شما در عرض چند ثانیه تغییر می‌کند! به همین دلیل استفاده از اسپاتیفای در خودرو نیز رواج زیادی پیدا کرده است.

مطالعات نشان داده‌اند که موسیقی با صدای بلند می‌تواند احساس انرژی به شما بدهد. در واقع ضربان قلب فرد هنگام گوش دادن به نوع موسیقی بالاتر از حالت معمول است.

استفاده از اسپاتیفای در خودرو

راه‌های زیادی برای استفاده از اسپاتیفای در ماشین وجود دارند که می‌توانند لذت گوش دادن به موسیقی در ماشین را برای شما دوچندان کنند. 6 روش مختلف برای گوش دادن به موسیقی در ماشین از طریق اسپاتیفای در نظر گرفته شده‌اند که شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

روش 1: اتصال گوشی از طریق کابل به ماشین

اگر استریو خودروی شما دارای پورت USBیا AUX-IN است، می‌توانید مستقیماً گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه خود را از طریق کابل به آن متصل کنید. عوض کردن آهنگ در زمان اتصال گوشی از طریق AUX-IN باید در گوشی هوشمند انجام شود.

روش 2: پخش موسیقی در ماشین از طریق بلوتوث

برخی از استریوهای خودروها، بلوتوث داخلی دارند. اسپاتیفای با بیشتر سیستم‌های بلوتوث ماشین سازگار است. برای استفاده از اسپاتیفای در خودرو از طریق بلوتوث، باید تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه را با استریو ماشین جفت کنید.

قبل از هر کاری باید خریداکانت اسپاتیفایرا برای استفاده از قابلیت‌های مختلف این اپلیکیشن انجام داده و بعد از آن مراحل زیر را انجام دهید:

·بلوتوث گوشی، تبلت یا رایانه و استریو ماشین خود فعال کنید.

·در تنظیمات بلوتوث گوشی، تبلت یا رایانه خود به استریو اتومبیل متصل شوید.

·اسپاتیفای را در دستگاه خود باز و آهنگ موردعلاقه‌تان را پخش کنید.

روش 3: پخش آنلاین موسیقی از طریق Android Auto یا Apple CarPlay

اسپاتیفای با Android Auto یا Apple CarPlay سازگاری دارد؛ بنابراین اگر سیستم صوتی ماشین شما از این سیستم‌ها پشتیبانی می‌کند، با کنترل کامل از راه دور اسپاتیفای روی تلفن خود، می‌توانید از قابلیت‌های گوش دادن به آهنگ استفاده کنید.

مراحل استفاده از اسپاتیفای در خودرو از طریق Android Auto عبارت‌اند از:

·وارد اپلیکیشن Spotifyدر گوشی خود شوید.

·تلفن خود را از طریق USBبه استریوی سازگار با Android Auto متصل کنید.

·اگر اسپاتیفای در حال پخش موسیقی باشد، به پخش ادامه خواهد داد. در غیر این صورت، Spotifyرا روی صفحه‌نمایش استریوی خود راه‌اندازی کنید.

روش 4: پخش موسیقی در ماشین از طریق Parrot Asteroid

Parrot Asteroid یک سیستم اطلاعات سرگرمی چندرسانه‌ای در خودرو دارای تشخیص عالی صدا است. برای پخش موسیقی اسپاتیفای در ماشین از این طریق باید برنامه را در Parrot Asteroid Smartدانلود کنید.

ابتدا وارد برنامه اسپاتیفای شوید و سپس می‌توانید مستقیماً از موسیقی ذخیره شده به‌صورت آفلاین در ماشین خود لذت ببرید؛ بنابراین اگر می‌خواهید اسپاتیفای را در ماشین از طریق Parrotاستفاده کنید، باید SpotifyPremiumرا دانلود کرده باشید.

روش 5: پخش موسیقی از طریق Asking Your Echo Auto/Alexa Assistant

استفاده از دستیارهای صوتی مانند الکسا برای استفاده از اسپاتیفای در خودرو، انتخاب خوبی است. در حال حاضر، تولیدکنندگان خودروBMWو Miniاز دستگاه‌های الکسا مانند Echo Auto پشتیبانی می‌کنند.

روش 6: رایت موسیقی اسپاتیفای روی سی دی

شما می‌توانید موسیقی اسپاتیفای را برای لذت بردن در ماشین با کمک مبدل موسیقی NoteBurner Spotify روی سی دی رایت کنید. به‌این‌ترتیب با این روش ساده به‌راحتی می‌توانید از موسیقی دانلود شده در این اپلیکیشن روی یک سی دی استفاده کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای برای استفاده در خودرو

برای استفاده از اسپاتیفای در ماشین جهت گوش دادن به موسیقی موردعلاقه‌تان باید یک اکانت داشته باشید؛ بنابراین خرید اکانت معتبر اولین قدم در استفاده از این اپلیکیشن محبوب است. مجازیتهاین امکان را برای شما فراهم کرده تا یک اکانت معتبر و مطمئن اسپاتیفای داشته و از گوش دادن به موسیقی در ماشین نهایت لذت را ببرید.

جمع‌بندی

باتوجه‌به محبوبیت استفاده از اسپاتیفای در خودرو برای گوش دادن به موسیقی، لازم است تا با روش‌های مختلف استفاده از این اپلیکیشن آشنا شوید. شما می‌توانید از این اپلیکیشن محبوب برای استفاده در ماشین خود به 6 روش مختلف استفاده کنید و موسیقی دلخواه خود را در خودرو گوش دهید.


منبع: https://charkhan.com/144428/%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%81%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی