مشاهده قیمت و خرید انواع پرده پانچ ساده و آماده در مدل ها و رنگ های مختلف

مشاهده قیمت و خرید انواع پرده پانچ ساده و آماده در مدل ها و رنگ های مختلف

فروشگاه ویکی دکو همواره تلاش کرده است در کنار کیفیت محصولات خود، کیفیت تحویل و ارسال کالا های خود را در بهبود دهد. لذا پس از ثبت سفارش و خرید پرده آماده از سایت فروشگاه پرده ویکی دکو، محصول خریداری شده در اسرع وقت برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. زمان ارسال پرده آماده در تهران، یک روز کاری و برای ارسال به شهرستان، بسته به فاصله، یک یا دو روز کاری خواهد بود. پرده پانچ چاپی مدل 2022 جدید از دسته پرده های به روز و جذاب است. پرده چاپی در لیست پرده‌های تزئینی قرار دارد و بسیار زیبا است و خرید آن ارزان و به صرفه است.

  • علاوه بر تمام این‌ موضوعات پرده های چهره می توانند یک خرید با صرفه هم باشند.
  • شاید پرده های پانچ طرحی نداشته باشند و همه آن ها در طیف رنگ های متنوع ارائه شوند؛ اما در عین سادگی هم بسیار شیک و مدرند که همه می توانند در دکوراسیون های خود از آن ها استفاده نمایند‌‌.
  • افراد زیادی هر ساله هنگام خانه تکانی و شستشوی پرده‌ها با باز کردن و نصب مجدد آن‌ها مشکل دارند.
  • علاوه بر تنوع رنگی طرح های پرده پانچ ساده، از نظر ابعاد هم به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند.
  • ابتدا عرض پنجره را اندازه بزنید و از هر طرف ده سانتی متر به اندازه اضافه کنید (اینکار برای این است که پرده بطور کامل پنجره را پوشش دهد).

همچنین تار و پودهای متراکم آن ها جذابیت و ظاهر شیکی را به پرده بخشیده است. اگر خواهان خرید پرده‌پانچ ای هستید که نور خورشید را تا حد کمی از خود عبور دهد و همچنین در برابر چروک شدن مقاومت بالایی داشته باشد، می توانید به سراغ خرید پرده پانچ کتان ملانژ بروید. میزان پارچه استفاده شده در دوخت پرده‌های پانچ باعث شده تا با یک پرده سبک وزن و قابلیت شستشو بالا روبرو باشیم. علاوه بر این، شما می توانید به راحتی پرده ها از محل نصب خود خارج کرده و گرد و خاک و آلودگی موجود بر روی سطح پرده را از آن بربایید.

پرده مدل هازان طرح کودک سایز 280×140 سانتی متر

این حلقه‌ها که به صورت سوراخ دایره شکل طراحی شده‌اند، محلی برای عبور میل پرده هستند. احتمالا پرده‌های مدل پانچ را در طراحی حمام مدرن و یا استخرها دیده‌اید. در ابتدا این نوع پرده‌ها فقط در قسمت وان و دوش حمام کاربرد داشتند، تا این‌که رفته رفته با شناخت بیشتر در مورد آن به بخش‌های مختلف منزل راه یافتند. از آنجایی که امروزه افراد به دنبال پرده‌‌هایی با شستشوی راحت و بدون چروکی هستند، اکثر نوع پرده پانچی اتاق خواب‌هایی که در قسمت بالا درموردشان توضیح دادیم، امکان شستشو با ماشین لباسشویی و یا دست را دارند.

مدل پرده پانچی شیک

پرده های گلدار با طراحی و انواع مختلف و طرح های گل به یکی از محبوب ترین پرده های جدید و فانتزی تبدیل شده است که که امروزه افراد زیادی برای خرید آن ها اقدام می نمایند. شاید سوالی برای شما به وجود آید که چرا باید پرده پانچ گل و گلدار را خریداری کنیم؟ علاوه بر زیبایی این مدل پرده ها، وجود طرح و مدل گل ها در خانه و محیطی که در آن قرار داریم باعث می شود تا افراد احساس بهتری داشته باشند. اگر بخواهیم بر اساس جنبه روانشناسی به این موضوع نگاهی بیاندازیم، می توان گفت مشاهده هر روزه گل ها باعث می شود تا فرد احساس رضایت بخشی داشته باشد.

پرده پانچی چاپی و تور

این پرده ها بیشتر در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند اما اگر پارچه و طرح پارچه ی پرده ی پانج، طرحی مناسب و سنگین باشد برای نصب در سالن پذیرایی نیز می توان از آن استفاده کرد. در اصل عرض این محصول ثابت می باشد و مشتری می بایست یک کدام را انتخاب کند ، اما ارتفاع آن بسته به انداره و نیاز خریدار متفاوت و ارتفاع های مختلف قابل سفارش است. در نتیجه قیمت پرده پانچی را نوع پرده و ابعاد انتخابی مشتری تعیین می کند. یکی از محبوب ترین پرده ها که امروزه در سرتاسر دنیا استفاده زیادی از آن می شود ، پرده آماده یا پرده پانچی است.

هازان یکی از مدل های باکیفیت و شاخص پرده به شمار می رود که ماندگاری بالا، ظرافت و بافت زیبا به همراه تنوع بالای طرح و رنگ از مشخصه های اصلی آن است. شما می توانید از جنس هازان به عنوان پرده‌پانچ خود استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت چشمگیری را به دکوراسیون منزل خود هدیه vistapardeh دهید. رایج ترین مدل پرده پانچ، مدل چاپی است که بر روی پرده طرح مورد نظر خریدار چاپ می شود. در ادامه مدل های مشهور پرده‌پانچ را زیر ذره بین خواهیم برد و ویژگی های آن ها را بررسی می کنیم. اغلب میل پرده های موجود در بازار برای پرده های پانچی فلزی و به رنگ های نقره ای و طلایی هستند اما میل پرده های رنگ چوب نیز در بازار وجود دارند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید .

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی