مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزانترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد. میان سالهای ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعلهور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، مجله خبری خودرو سمند که از دوچرخه تا تانکهای بزرگ را شامل میشد، پرداخت. در سالهای پس از جنگ جهانی اول، خودرو به وسیله لازمی برای همه مبدل شد و دیگر یک وسیله تشریفاتی ویژه قشر مرفه نبود. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آنها قرار داد.
کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز میباشد. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام میشود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغها و سپر انجام شده که ظاهری حجیمتر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است.
- اگر بگوییم که پژو پارس متنوعترین خودرو تولید داخل است، اغراق نکردهایم، به دلیل اینکه از سال ۱۳۷۹ تا کنون، ۱۱ مدل از این خودرو با پیشرانهها، آپشنها و گیربکسهای مختلف روانه بازار کشور شده است.
- از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید.
- شما میتوانید با استفاده از بخش خودرو محصولات زومیت و طریق لیست ماشینها و هم از صفحه هر محصول و فشردن کلید مربوط به آن، مقایسه خود را انجام دهید.
پژو در سالهای ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ بهطور مداوم در رالی معروف پاریس داکار قهرمان شد. فروش این شرکت در ایالات متحده با مدلهای پژو ۴۰۵ و پژو ۵۰۵ به ۴٫۲۶۱ دستگاه در سال ۱۹۹۰ میلادی رسید و فروش ۲٫۲۴۰ دستگاه، در ژوئیه ۱۹۹۱ شرکت را پس از ۳۳ سال، به نقطه اوج خود رساند. همچنین پژو در سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ تأمین موتورهای مسابقات فرمول یک را عهدهدار شد. پیشنهاد می شود مقاله روغن موتور مناسب پژو پارس را مشاهده نمایید. طبق توصیه های تولید کننده برای پژو ۴۰۵ موتور قدیمی مانند XU7 از روغن موتور با سطح کیفی SJ و SL و گرید ۲۰W50 استفاده شود.
مشخصات فنی رانا پلاس ایران خودرو؛ ماشینی شبیه 206 اس دی
برای کنسول میانی خودرو پژو 405 همه امکانات اولیه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است. دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده و دسترسی به آنها بسیار راحت است. فضای کابین پژو 405 از نکات مثبت آن است و فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب میگذارد. متاسفانه مواد سازنده ادوات داخل کابین از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست که این امر در اکثر خودروها تولید داخل مشاهده میشود. برعکس طراحی ظاهری، در سالهای اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که میتوان به طرح جدید داشبرد، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودریها اشاره کرد. طراحی داشبرد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبرد عوض شدهاند.
خودرو پژو پارس ال ایکس LX
واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی میتوان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری و درهای آن هیچ حجمدهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است. درها مانند تکههای بزرگ فلزی هستند که وظیفه محافظت از این خودرو را دارند. برای نمای جلو و عقب نیز سادهترین چراغها طراحی شده و اصلا گرافیک جذابی را شکل نمیدهند.