معنی و ترجمه “کلاهک دودکش” به انگلیسی

مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “کلاهک دودکش” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “کلاهک دودکش” می گویند. دودکش دوجداره جنسی از استیل داشته و از دو لوله ای که قطر های متفاوتی دارند و درون یکدیگر قرار گرفته اند ساخته شده است. که یکی از لوله ها گاز های سمی را به محیط بیرون هدایت می کند و لوله ی دوم اکسیژن لازم برای تجهیزات گرمایشی را فراهم می کند. تولیدی لوله آذربایجان لوله و اتصالات مسعودی تولید کننده لوله های سیمانی و اتصالات سیمانی – بتنی لوله با کیفیت و دوام بسیار بالا . در تولید لوله سیمانی برای دقیق شدن اندازه ها از قالب لوله سیمانی استفاده میشود . محصولات ما شامل لوله های آزبست ، کلاهک H 15 سرامیکی ، زانو 10 گرد سرامیکی ، لوله .

دودکش گالوانیزه دودکش آهنی که از ورق گالوانیزه درست می‌شود، یکی از قدیمی ترین نوع دودکشی هایی است که از گذشته تا به حال … مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. کلاهک ژاپنی بر روی دیوار و همچنین نمای ساختمان قابل استفاده میباشد. همچنین از این نوع کلاهک در تخلیه ی دود سیستم شومینه نیز کاربرد دارد. لوله خرطومی نسوز برای مکش یا تخلیه هوا با دمای بالا استفاده می شود.

دودکش و به همراه آن کلاهک دودکش برای خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز مورد استفاده قرار می گیرد که نبود آن در خانه ممکن است خطرناک باشد، چون گازهای مضر در محیط خانه جمع می شوند و خطرات تنفسی را ایجاد می کنند. این کلاهک ها کمک می کنند که پرندگان سر دودکش لانه سازی نکنند یا برف، باران و گرد و خاک وارد خانه شما نشود. با توجه به شکل و ساختار تاج کلاهک دودکش که به شکل کلاه های چینی می باشد به این نوع کلاهک دودکش ، کلاهک دودکش چینی گفته می شود. یک لبه سه سانتی ایجاد و روی این لبه به تعداد کافی جای پیچ تعبیه می کنیم تا به آسانی بتوان کلاهک دودکش پره ای را در محل مورد نظر نصب و تثبیت نمود.

ارزان‌ترین کلاهک دودکش چیست؟

جنس این گروه نیز از ورق گالوانیزه یا استیل است و بر روی بام های مسطح یا شیب دار نیز نصب می شود. سیمانی و فروش لوله بتنی ما در زمینه فروش انواع لوله دودکش ، لوله بخاری ، کلاهک سیمانی و … لوله سیمانی ، لوله آزبست سیمانی ، لوله بخاری سیمان آزبست ، یا الیاف آزبست سیمان ، ماده ای است که از مجموعه ای… تولید لوله بخاری و کلاهک سیمانی با استفاده از لوله آزبست سیمانی با بالاترین کیفیت .

این دودکش با استفاده از یک پایه که به قسمت پائینی کلاهک وصل می شود می تواند دوده ها و هوای داخل لوله های دوکش را به سمت کلاهک فرستاده و در آخر به بیرون تخلیه کند. این نوع دودکش به ئو شکل طراحی و ساخته می شود که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند. مقطع و ساختار این کلاهک گرد دودکش، هم در پایه و هم در تاج کلاهک به صورت گرد طراحی و ساخته شده است و حالت استوانه ای توخالی دارد و از جنس ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، آلومینیوم، رنگی و استیل می باشد. در صورتیکه از ورق یک میل و کمتر برای ساخت کلاهک دودکش گرد استفاده گردد نقاط اتصال آن بصورت نقطه جوش و اگر ضخامت ورق بالاتر از یک میل باشد از جوش با الکترود جوشکاری استفاده می شود. اگر نوع آلاینده از فعل و انفعالات شیمیایی، اسیدی و خورنده باشد، برای جلوگیری از استهلاک زودرس از ورق استیل نگیر با عیار ۳۱۶ استفاده می شود. تاج کلاهک را میتوان بصورت هشتی (دو شیبه مسطح) و نیز تک شیب مسطح ، همچنین دوشیبه قوسدار (بصورت کلاهک های ژاپنی) طراحی و تولید کرد.

در صورتیکه لوله های دودکش چهارگوش باشند برای استفاده از کلاهک دودکش H گرد باید از یک تبدیل چهارگوش به گرد استفاده کرد که به راحتی عملیات نصب انجام شود. در سطح بام مسطح یا شیبدار، یا حتی دیواری که کانال دودکش از آن خارج شده می توان کلاهک دودکش اچ چهارگوش را نصب کرد. کلاهک دودکش پره ای گرد به دو صورت فلنچی و اُورلپ به قطعه ی زیری و پایه ای که قرار است روی آن قرار گیرد متصل می شود.

فروش لوله سیمانی ورق سیمانی فایبرگلاس پلی کربنات

ساختار این کلاهک به شکل حرف لاتین H است و به دو شکل با کاربردهای مختلف طراحی کلاهک دودکش می‌شود. محل استفاده و کاربرد هرکدام از این کلاهک‌ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین به‌دلیل افزایش زیبایی باربیکیو خود امکان نصب کلاهک ژاپنی بر روی باربیکیو را خواهید داشت.

  • با در خواست خریدار می توان پره های این کلاهک دودکش را با تعداد و ابعاد متفاوتی تولید کرد و هیچ گونه محدودیتی در ساخت این محصول وجود ندارد.
  • با توجه به شکل و ساختار تاج کلاهک دودکش که به شکل کلاه های چینی می باشد به این نوع کلاهک دودکش ، کلاهک دودکش چینی گفته می شود.
  • این دودکش با استفاده از یک پایه که به قسمت پائینی کلاهک وصل می شود می تواند دوده ها و هوای داخل لوله های دوکش را به سمت کلاهک فرستاده و در آخر به بیرون تخلیه کند.
  • همچنین این مدل دود کش و کلاهک مانع از نفوذ رطوبت به داخل داکت هوا می شوند.
  • اولین نکته‌ای که در هنگام نصب کلاهک H باید در نظر گرفت، این است که ساختار و زوایای باله‌های کلاهک H باید طوری طراحی و ساخته شود که از امکان نفوذ آب باران و برف به سیستم رایزر دودکش جلوگیری شود.

استفاده از ورق ضخیم برای ساخت کلاهک H نیز می‌تواند از عوامل ماندگاری و افزایش عمر مفید کلاهک H گردد. مهم‌ترین مسئله در هنگام نصب این کلاهک حداقل 60 سانتی‌متر بالاتر از سطح بام نصب و تعبیه نمود. از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در جابجایی گازها در سیستم هوا گرمایشی می‌توان به قطر، اندازه، جنس، ارتفاع و کیفیت دودکش اشاره داشت. گازها از اکسیژن سبک‌تر بوده و تنها با هدایت درست در مسیر خروج حرکت خواهند کرد. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. بمنظور انتخاب دقیق معنی و ترجمه “کلاهک دودکش” به انگلیسی حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید.

اطلاعات تماس

معنی و ترجمه “کلاهک دودکش” به انگلیسی

در کلاهک دودکش اچ چهارگوش نیز ابعاد پایه و خروجی‌های کلاهک دودکش نباید از ابعاد کانال‌های اصلیِ دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نگردد. البته هنگام استفاده از کلاهک ژاپنی برای ونتهای سرویسهای بهداشتی بهتر است ارتفاع آن تا جایی که امکان دارد بیشتر باشد تا بوی نامطبوع سرویسها در پشت بام پخش نشود. به عنوان مثال اگر روی سکو یا دیوار جانپناه نصب میشود ارتفاع پایه کلاهک بهتر است 70 الی 90 سانتیمتر باشد تا از کف پشت بام حدود 2 متر بالاتر باشد. در صورت نصب انواع کلاهک بر روی خرپشتی هم ارتفاع پایه کلاهک بین 30 الی 50 سانتیمتر مناسب هست. کلاهک دودکش با طرح اچ گرد دسته ای از این نوع کلاهک است که گرد و استوانه ای بوده و به دلیل برابر بودن قطر لوله های دودکش با دودکش اصلی خانه، دود را به خوبی تخلیه می کند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی