مقالات سایه برگ

لذت پخت و پز در یک روز تعطیل، برگزاری مهمانی در فضای باز و حتی حیاط خانه در کنار مهمانان، چیزی بود که کسی نمیتوانست به راحتی از آن بگذرد و بسیاری از افراد، هنگام طراحی دکوراسیون خانهی خود، برای ساخت یا خرید باربیکیو آجری نیز برنامه ریزی کردند و این وسیله به یکی از اجزای همیشگی خانههای ویلایی و حیاطدار تبدیل شد. بنشینید و به راحتی کباب تهیه کنید. امکان پخت یکنواخت را برای علاقه مندان به آشپزی فراهم می کند که می توان از کباب پز خود مانند فر استفاده کرد. یکی از بهترین روش های پخت کباب، استفاده از باربیکیو است که می توان آن را در فضای داخلی خانه مانند پاسیو، حیاط خلوت، بالکن و حیاط نصب کرد.

فروشگاه تجهیزات ویلا با توجه به اینکه شهرستان کوهبنان در اجرای طرح جهش تولید مسکن گوی سبقت را از سایر شهرستانهای استان کرمان ربوده و شهرک شهید سلیمانی کوهبنان بهصورت ویلایی در حال احداث است، بالای ۲۳۰ قطعه زمین تا کنون واگذار شده و شهرک از نظر ساختوساز پیشرفت بسیار خوبی دارد، به گونهای که در حال حاضر برخی واحدها آماده بهرهبرداری بخاری هرمی است. وی بیان داشت: منابع محدود مالی و کمبود تجهیزات در شهرستان سبب شده که شهرداری کوهبنان نتواند در راستای احداث سیلبند جدید اقدام کند و این موضوع موجب شده جوانان کوهبنانی در صف انتظار واگذاری زمین در طرح جهش مسکن لحظهشماری کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (18شهریور ماه ۱۴۰۱) در شهرستانها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد. با توجه به اهمیت حفظ ارزش غذایی در فرآیند پخت و پز، امروزه از روش های مختلف طبخ سالم و جدید استفاده می شود.

مبلمان ویلایی

این امواج با برخورد به افراد مجددا به انرژی گرمایی تبدیل می شود و در آن ها احساس گرما ایجاد می کند. ایلنا؛ لامپ ال ای دی مزیتهای بیشماری نسبت به چراغ های سنتی دارد.لامپ های ال ای دی یکی از جذابترین تکنولوژی ها در صنعت نور می باشند، LED ها کوچک بوده، لامپهای جامد قدرتمند ، انرژی زیاد و طول عمر بالایی را ، دارند. و کباب یکی از رایج ترین غذاها در سفره های ایرانی است، به همین دلیل است که کم کم کباب یا کبابی زغالی یا هیزمی جای خود را در بین خانواده ها باز کرده و به دنبال آن این روزها در طرح های مختلف سنتی و مدرن قرار گرفته است. این مدل باربیکیو ها را در بیشتر آلاچیق ها مشاهده می کنید که جلوه بسیار زیبایی به آن ها می دهد . استفاده از رنگ های شاد و ملایم که حس طبیعت را القا میکنند بسیار مفید و تاثیر گذار میباشد، رنگهایی مانند سبز، زرد، آبی آسمانی و …

واگذاری زمین در شهرک امام حسین(ع) علاوه بر شکسته شدن قیمت اجاره مسکن در کوهبنان زمینه خانهدار شدن اقشار متوسط و کم درآمد را در بر دارد و از طرفی هم در بحث اشتغالزایی و هم در بحث اقتصاد و کار آفرینی منطقه اثر گذار است. در است که زیبایی شما بسیار به پوست شما تاثیر گذار است و میزان مراقبتی که از پوست و موی خود دارید نشان دهنده زیبایی پوست شما است، اما با این حال محصولات آرایشی که استفاده می کنید نیز نیاز است که سلامت کافی و مرغوبیت بالایی داشته باشند تا بتوانید با اطمینان خاطر از این محصولات استفاده نمایید و از سطح میکاپ حرفه ای که برای خود ایجاد می کنید لذت ببرید. به طور کلی چون گرما از پایین به بالای فضاهای بسته حرکت می کند، هیترهای صنعتی گرماسان، روی گرم کردن کف سالن (در ابتدا) تمرکز دارند، اما در ادامه گرما را به طور یکنواخت (در محیط هایی که دارای سقف با ارتفاع بالا هستند) پراکنده می کنند.

در گذشته انرژی گرمایی را از جسم گرمی مانند کف زمین یا دیوار یا پنلها به هوا منتقل کرده و محیط را گرم نگه میداشتند. از دیگر مزیت های اصلی هیتر گرماتاب، امکان استفاده از آن ها در محیط های باز همچون، خانه باغ ها، باغ رستوران ها، آلاچیق ها، بالکن ها و … پس از آن و با ورود مواد صنعتی جدید به صنعت پارچه بافی، در زمان تولید پارچه های برزنت، مواد مختلفی به آن ها اضافه شد.

همچنین با بررسی نمونه های خارجی و ایرانی و با استفاده از بروز ترین ماشین آلات صنعتی و مواد اولیه درجه یک ، محصولی با کیفیت خدمت مشتریان ارائه می نماید. با باربیکیو های ذغالی باید صبور بود چرا که مواد غذایی باید به آرامی بر روی باربیکیو ذغالی پخته شود تا به خوبی حالت مغز پخت نیز پیدا کنند . جداره داخلی درب گرد کباب پز از جنس استیل مقاوم در برابر حرارت می باشد که علاوه بر اینکه مانع انتقال حرارت به جداره بیرونی می شود، باعث یکنواخت نگه داشتن حرارت محفظه پخت و کاهش زمان پخت میشود.

جهت مشاهده محصولات مشابه با باربیکیو در سایت مبلمان فضای باز ویلا سازه کلیک کنید. انواع کباب پز وباربیکیو وجود دارد که با توجه به شرایط محیطی می توان آنها را انتخاب کرد.برای خرید باربیکیو میتواندی به سایت ترب،فروشگاه ویلاسازه یا دیجی کالا مراجعه کنید. برخلاف گذشته که برای پخت کباب مشکلات زیادی از قبیل خاک و خاکستر و دود زیاد وجود داشت و روشن کردن زغال سخت بود و فقط از طریق هیزم و زغال کباب درست می شد، امروزه با ساخت باربیکیوهای گازی و برقی می توانید به راحتی در فضای باز منزل خود آشپزی کنید. بهعنوانمثال دیگر نیازی نیست شما هزینه زیادی را بابت ایابوذهاب، برای بازدید از فروشگاههای مختلف جهت انتخاب محصول صرف کنید .

مبلمان فضای باز

استفاده از بخاری سقفی ضمن دستیابی به گرمایش دلپذیر در کوتاهترین زمان ممکن موجب کاهش قابل ملاحظه در مصرف گاز نیز شده است . هشدارها از مصرفکنندگان میخواهند که مصرف گاز خود را زمانی که انتظار میرود در حداکثر سطح باشد کاهش دهند، که به کاهش پتانسیل هزینههای بالاتر کمک میکند. بسیاری از افراد این گریل را در بالکن خانه های آپارتمانی قرار می دهند. مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان در گفتوگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهرک مسکونی شهید سلیمانی کوهبنان چون اولین شهرک در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان است، عملیات احداث آن آغاز شد و از نخستین روزهای احداث، با مشکلات ساختاری و اساسی مواجه بود و بسیاری از ساکنان آن بهدلیل بیتوجهی به زیرساختهای مورد نیاز، با مشکل مواجه بودند که با پیگیریهای مستمر و رایزنی با نماینده مردم شهرستان در مجلس و مدیران اجرایی مربوطه در مرکز استان و شهرستان این مشکلات به حداقل رسیده است.

با استفاده از دمنده و اتصال دوشاخه به پریز برق به راحتی با استفاده از دریچه های کنترل، میزان دمش هوا را مناسب با شرایط تنظیم نمایید و ذغال هایی سرخ و آماده جهت پخت کباب در اختیار خواهید داشت. این کباب پز به راحتی قابل استفاده در فضای باز، بالکن ، ویلا و باغ شما است. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. بخاری برقی فندار رومیزی از سیستم های گرمایشی خانگی کم مصرف و با امنیت بالا میباشد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی