مهارت های ضروری یک استاد زبان انگلیسی

در نتیجه استاد خصوصی زبان باید یک سری ویژگی ها داشته باشد تا بتواند کلاس خصوصی را به خوبی اداره نماید و بهترین آموزش را بدهد. یکی دیگر از دلایل شرکت در کلاس خصوصی زبان مدت زمان یادگیری افراد است. اگر زمان کمی برای یادگیری زبان داشته باشید استفاده از آموزش خصوصی با حالت های مختلف یکی از بهترین گزینه های یادگیری آن زبان است. نباید با آن ها برخورد بدی داشته باشید و پاسخ آن ها را بدهید و اجازه دهید که بتوانند سؤالاتشان را بیان کنند. اگر زبان آموزی کلما ای را اشتباه تلفظ کرد از او پشتیبانی کنید و تلفظ درست آن را به او بگویید. به نظرات زبان آموزان توجه کنید و به آن ها کمک کنید تا بتوانند مسائل مورد علاقه شان را بیان کنند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی

شما حتی پیش از رزرو جلسه آزمایشی می توانید نیاز خود را با مشاورین تیکا در میان بگذارید. مشاور تیک معمولاً شما را به چند نفر از اساتیدی که برای شما مناسب باشند ارجاع می‌دهد. تجربه ما از ماه های گذشته نشان داده است که از موفق ترین زبان آموزان تیک کودکان و نوجوانان هستند. والدینی که شرایط مناسب برای یادگیری آنلاین را در خانه برای فرزندان خود فراهم کردند، از نتیجه کلاسهای آنلاین رضایت کامل داشتند. جوان ترین شاگرد سامانه آموزش زبان تیکا ۴ سال و مسن ترین شاگرد ما بیش از ۷۰ سال سن دارند. استاد زبان آنلاین تفاوت زیادی با استاد غیرآنلاین (آفلاین) ندارد.

درج آگهی در سایت ایران مدرس رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده بهترین استاد زبان انگلیسی تبریز می‌باشد. درخواست فعال‌سازی پروفایل پس از تکمیل موارد بالا، استاد زبان باید روی دکمه درخواست فعال‌سازی کلیک کند تا پروفایل او در صورت تایید از سمت اُتیچر، نهایی شود و در سایت نمایش داده شود. استاد، قیمت‌گذاری را برای ۱ جلسه، ۵ جلسه و ۱۰ جلسه کلاس در سایت تعیین می‌کند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. مدرس رسمی ایلتس idp استرالیا (برگزارکننده رسمی ازمون ایلتس ایران). یادگیری نباید به عنوان آن چه در کلاس اتفاق می افتد در نظر گرفته شود، بلکه آن چیزی است که در خارج اتفاق می افتد.

  • دکتر مرتضی جاوید با تکیه و تمرکز بر تکنیک های روانشناسی در زمینه یادگیری کلمات انگلیسی و تقویت حافظه توانسته است در این زمینه به نوآوری بپردازد.
  • در این حالت همانطور که می دانید تنها یک یا دو زبان آموز و استاد در کلاس می باشند در نتیجه شرایط برگزاری کلاس بسیار متفاوت با حالت گروهی خواهد بود.
  • در نتیجه استاد خصوصی زبان باید یک سری ویژگی ها داشته باشد تا بتواند کلاس خصوصی را به خوبی اداره نماید و بهترین آموزش را بدهد.
  • در صورت عدم زمان‌بندی کلاس‌ها، پس از پرداخت موقت خواهید توانست زمان کلاس‌های خود را از روی تقویم استاد به صورت یکجا و یا تدریجی انتخاب نمایید.

زبان انگلیسی یکی از زبان های هند اروپایی است از شاخه ژرمنی . شاخه ژرمنی به دوبخش شرقی و غربی تقسیم می شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. دستور زبان انگلیسی از ریشه ژرمنی است و نیم دیگر را ” وام واژه ها ” تشکیل میدهند که از زبان های لاتین, فرانسوی, یونانی و دیگر زبان ها وارد انگلیسی شده اند. من دوره ارکاک رو دارم عالیه تدریسش پشتیبانیشو نمدونم ولی یه سری به کانال free zaban بزنید قبل انتخاب استاد و کلاس و …. آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن تنها از معدود افتخارات ایشان است. بجز این همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان و با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران ، کانادا ، امریکا و استرالیا ایشان را به یکی از بهترین ها در تمام ایران بدل کرده است.

مهارت های ضروری یک استاد زبان انگلیسی زمان برگزاری کلاس های زبان انگلیسی به صورت توافقی بین شما و استاد تعیین خواهد شد. به صورت پیش فرض کلاس های زبان انگلیسی خصوصی هستند اما در صورتیکه مایل هستید کلاس ها را در کنار دوستان و یا آشنایان خود به صورت گروهی برگزار کنید، این امکان وجود دارد. در این حالت، به ازای هر یک نفری که به کلاس اضافه میشود، 20 درصد به هزینه ی کل جلسه اضافه خواهد شد.

در گفت و گو ها بهتر است از آن ها سؤال بپرسید تا متوجه مهارت مکالمه خود شوند و آن ها را تشویق کنید. علاوه بر آن زبان آموزان نباید فقط با معلم صحبت کنند، بلکه می توانند با هم کلاسی های خود نیز ارتباط برقرار کنند. بهتر است به آن ها این فرصت را بدهید که از نظرشان با دلیل و مدرک دفاع کنند و آن را بیان کنند. گاهی بگذارید بدون اجازه شما با هم بحث کنند و ایده شان را توضیح دهند تا بهتر در موقعیت های محاوره ای قرار بگیرند. اگر زبان آموزی نظرش را بیان نکرد هم از او سؤال بپرسید تا بتواند بیشتر ارتباط برقرار کند و با هم کلاسی هایش صحبت کند.

آیا استاد زبان حتما باید لهجه اش Native باشد؟

دیگر ویژگی استاد خصوصی زبان نحوه برقراری ارتباط با زبان آموز است. به دلیل حضور یک فرد در کلاس، استاد زبان باید بتواند جو و فضای خوبی را در کلاس حاکم نماید تا زبان آموز بتواند به بهترین شکل آموزش ببیند. استاد حمید ملازاده استاد زبان انگلیسی معتبر در زمینه برگزاری دوره های مرتبط با آزمون آیلتس نیز می باشد. از جمله آثار شاخص ایشان در حوزه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را می توان کتاب حافظه جاوید نامید که مشتمل بر راه های حفظ آسان کلمات انگلیسی و اعداد می باشد.

نکات کلیدی در آموزش و یادگیری صحیح زبان انگلیسی

دکتر منوچهرزاده از جمله اساتید پرکاری محسوب می شود که هنوز دوره های ترمیک خود را ادامه می دهد. این استاد جوان و با انگیزه با بهره گیری از روش های آنلاین و تله کلاس در بین ۱۰ استاد زبان انگلیسی و مدرسان محبوب این رشته جای گرفته است. برگزاری دوره های تقویت لهجه کانادایی آمریکایی و تدریس سایر رشته های تخصصی از قبیل ریاضیات و هندسه از جمله فعالیت های ایشان می باشد. کسانی که قصد دارند تا به منظور کاریابی کانادا یا سایر کشورهای انگلیسی زبان را انتخاب کنند می توانند در دوره های استاد زبان انگلیسی امیر مهدی نحوی شرکت نموده و نتایج درخشانی را کسب نمایند. استاد حسینی، فعالیت خود را با شروع تدریس آزمون آیلتس حرفه ای تر دنبال کرده و توانست نمره ۸٫۵ آکادمیک را کسب کند و در دهه اخیر، به صورت تخصصی در حوزه آیلتس فعال است. سپس، با تاسیس آکادمی اکسیر، او، به همراه محمود مهرعلیان در حال افزایش کیفیت آموزش زبان انگلیسی و آزمون های مرتبط می باشد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی